m@rtin píše:Chápu to tedy tak, že více jak 100 českých poslanců má na tento problém jiný názor a takový zákon nechce, což je v demokracii naprosto přirozené.
Taky je přirozené, že lidi po 20 letech slibování, že na přípravě metra D a stavbě 20 nových TT se intenzivně pracuje, už to metro a ty slibované TT chtějí a každá zmínka o dalším zpoždění je rozčiluje.
V té souvislosti se taky nabízí otázka, kdo a na základě čeho si pořád na Magistrátu a DPP vycucává z prsty všechny ty termíny, kdy ta či ona stavba začne, když za posledních asi 10 let snad ani jeden termín nevyšel
Přesto tam někdo sedí a zřejmě nedělá nic jiného, než že na všech plánovaných stavbách každé 2 - 3 roky posune plánovaný termín stavby o 2 - 3 roky dopředu, a furt dokola.
Např.: jak mohl někdo
toto vůbec vytvořit
Fakt to někdo myslel vážně, tolik staveb najednou
Když poslanci toto řešení nechtějí, je to o důvod víc hledat jiné řešení. Ne jen pokrčit rameny a říct, tak to zase odložíme.
Celkově ten systém došel do stavu, že sám sebe zdržuje a blokuje, a že nic nejde vyřídit v reálném čase a všechno se stává generačním problémem. Všechno se projednává do nekonečna, všichni mají na všechno dost času (jen občan, když něco nedodrží, tak se po něm hned nějaký úřad vozí, že termín), řeší se, kdo by se měl ještě vyjádřit. A všichni, kdo ten systém tvoří, jsou spoluviníci (tedy i vedení Prahy). Je to o to horší, že vládní koalice a pražská koalice byla několik let na podobném půdorysu (ČSSD + ANO + něco) a o spolupráci nemůže být ani řeč.
Tak jako se řeší zákon o liniových stavbách, aby se urychlily dopravní stavby, bude se prostě muset překopat i spousta dalších zákonů, aby se administrativa zrychlila. Ale nikomu se do toho nechce, protože jednak kapři si sami rybník nevypustí, a jednak v té složitosti rozhodování o čemkoliv se dobře ztrácí a blbě hledá zodpovědnost konkrétních lidí za konkrétní špatná nebo nevýhodná rozhodnutí.