Docela zajímavá úvaha, nicméně by mě zajímal její původ. Paneláky T08B jsou prostorově tuhé konstrukce a nějak si nedovedu představit, že by jim měl vadit tunel metra. Když se popasovali s podchodem historických domů uplácaných z hlíny v centru, tak proč zrovna u paneláků by si s tím neporadili ?
Metro D
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Metro D
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
XSC: On ale společný podnik stejně bude... Radní pro dopravu to zminil, že to bez nej stejně nejspíš nepůjde... Akorát Penta asi nebyl ten správný...
Re: Metro D
Původní socialistické trasování pod Štúrovou mělo hlavní důvod, že poklesy od ražby nepostihnou paneláky. S TBM-EPB už to snad nehrozí. Dále je fakt, že u nemocnice bude asi tak o 200m kratší přestup i na busy po Vídeňské.
Ale hlavně v té době, kdy se to měnil, ještě nikdo nevěděl, že se podaří ta právní klička se zrušením územního plánu. (nebo už měl nachystáno? ). Jinak by se vykupovalo za zastropovanou cenu a popř. i vyvlastňovalo. To spíš by mě zajímalo, kde se to znovuprovedení zrušené změny ÚP zadrhlo. Za Béma se změna ÚP umožňující metro na letiště schválila extrémně rychle.
Ale hlavně v té době, kdy se to měnil, ještě nikdo nevěděl, že se podaří ta právní klička se zrušením územního plánu. (nebo už měl nachystáno? ). Jinak by se vykupovalo za zastropovanou cenu a popř. i vyvlastňovalo. To spíš by mě zajímalo, kde se to znovuprovedení zrušené změny ÚP zadrhlo. Za Béma se změna ÚP umožňující metro na letiště schválila extrémně rychle.
Re: Metro D
Na druhou stranu pořád lepší než onen nesmyslný společný podnik, který byl tak vehementně prosazován. A mimochodem by mě zajímalo, zda ona změna trasy D ještě za Béma od původně plánovaného Zálesí k nemocnici Krč nebyla už tehdy dohodnutým kšeftem. O spekulacích s pozemky v tomto místě všichni museli vědět.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
V době vlády ODS ještě Piráti moc nebyli. Takže spíš otázka, jak by Piráti řvali, kdyby tohle udělala Krnda s Dolínkem.
Kdyby tohle udělala ODS, tak už je metro D v provozu.
A hlavně: změnu ÚP musí schválit zastupitelstvo HMP, a víme, co naši zastupitelé umí.
Ještě je taky otázka, na čem se usnese Praha 4.
Kdyby tohle udělala ODS, tak už je metro D v provozu.
A hlavně: změnu ÚP musí schválit zastupitelstvo HMP, a víme, co naši zastupitelé umí.
Ještě je taky otázka, na čem se usnese Praha 4.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
By mě zajímala reakce Pirátstva, kdyby ODS tohle udělala = ustoupit prakticky ve všem developerovi By řvali jak protržení...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
https://domaci.ihned.cz/c1-66619800-pra ... li-zalobu?
Praha může zažádat o stavební povolení pro stavbu nové trasy metra D. Majitelé pozemků u plánované stanice Nemocnice Krč stáhli žalobu proti územnímu rozhodnutí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
https://www.novinky.cz/domaci/510482-do ... avera.html
Vedení Prahy v pondělí rozhodlo o podpisu dohody se soukromými vlastníky pozemků u nemocnice v Krči, které město potřebuje pro stavbu trasy metra D. Dohoda počítá se stažením žaloby proti územnímu rozhodnutí i s povolením ke stavbě na základě nájemní smlouvy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
https://zdopravy.cz/prvni-centimetry-vy ... a-d-30330/
Tak hurá...Dlouho plánovaná stavba metra D, která má propojit Náměstí Míru s budoucí stanicí Depo Písnice, oficiálně začala. Stavět se má osm let, Prahu nová linka vyjde na 70 miliard korun.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
však je na to pořekadlo: jednooký mezi slepými králem.
S ohledem na skutečnost, že stavba metra D má nejméně čtvrt století zpoždění, nutně bude ten, kdo opravdu poprvé kopne, KING. A nikdo ho netrumfne.
Nejspíš ani ten, kdo bude jednou stříhat pásku při zprovoznění. Protože když Krnda se Sobotkou otvírali A do Motola nebo když Dolínek otvíral Blanku, tak se jim všichni šklebili, že jim ty otvíračky jen spadli do klína.
S ohledem na skutečnost, že stavba metra D má nejméně čtvrt století zpoždění, nutně bude ten, kdo opravdu poprvé kopne, KING. A nikdo ho netrumfne.
Nejspíš ani ten, kdo bude jednou stříhat pásku při zprovoznění. Protože když Krnda se Sobotkou otvírali A do Motola nebo když Dolínek otvíral Blanku, tak se jim všichni šklebili, že jim ty otvíračky jen spadli do klína.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Na první pohled super zpráva. Ale přečtení článku na ČT24 už to taková výhra nebude a spíš vyhrálo politické ego, že JÁ Král I. jsem kopnul do země...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
https://www.novinky.cz/domaci/505318-pr ... -internetu
Kopat se v rámci průzkumu začne „přesně za měsíc“, jak uvedl náměstek primátora pro dopravu Adam Scheinherr (Praha sobě). Začne se na několika místech na Pankráci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
k výstavbě Metra I.D a finančnímu krytí Geologického průzkumu Metra I.D
http://zastupitelstvo.praha.eu/ina2014/ ... 6125127132
http://zastupitelstvo.praha.eu/ina2014/ ... 6125127132
dojde ke společnému zprovoznění v 12/2027
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... nu-1356493
Společnost Metroprojekt v roce 2010 vyčíslila náklady stavby metra D v úseku Pankrác–Písnice na zhruba čtyřicet miliard korun. Ve své nejnovější analýze však dospěla k částce 57 miliard korun.
S panem generálem bude i legrace.„Předpokládám, že když politici říkají, že je metro D prioritou, tak na ně uvolní peníze,“ dodal.