Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 24.6.2016 0:15
9001 píše:thriller2 píše:Kačen máme na čtyři linky, takže tohle blbost není.
A na to si přišel kde?
Nezapomen, že se plánuje úvrat i na Pankráci + výluky.
No ono by to možná mohlo jít.
Když to vezmu - do Modřan pojedou 3, 17 a 21. Linky 3 a 21 pouze ve špičkách, takže připadá pouze v úvahu 17 a to asi krátká verze. Na tu je potřeba odhadem asi tak patnáct kousků ve špičce (o víkendu jezdí po 8 min. na krátké verzi 9 kousků s pauzami v Modřanech a Výstavišti).
No a co se týká té Pankráce, tak ta by asi připadala nejspíš v úvahu až se zprovozněním Déčka (před tím nemá cenu) a v tu dobu by už zase byla v Libuši normální smyčka.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 23.6.2016 22:57
thriller2 píše:Kačen máme na čtyři linky, takže tohle blbost není.
A na to si přišel kde?
Nezapomen, že se plánuje úvrat i na Pankráci + výluky.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 23.6.2016 22:35
Kačen máme na čtyři linky, takže tohle blbost není.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 23.6.2016 22:33
Dovedl bych si představit nočku 1xT3, která na Levského objede smyčku a do Libuše dojede pozpátku.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 23.6.2016 22:07
Petr: Ono i to bude možná moc
Pojede to do míst, kde osazenstvo odvozí bus 6/15/6 v SD a to ještě díky různému směru to spíš rozdělí...
Navíc stavět úvrat při počtu kachen co máme je naprosto blbost...
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 23.6.2016 21:49
To nebude noční v KT, ale bude tam jezdit dvounápravový vůz X52
na Levskýho
-
petr91
- Uživatel
- Příspěvky: 324
- Registrován: 31.10.2008 8:25
- Bydliště: 7 a 22
Příspěvek
od petr91 » 23.6.2016 19:34
P_V píše:100 tramvají denně, to je tak každá druhá 17...
Zajímavé je i
idnes.cz píše:"....přes noc pak patnáct spojů"
takže noční linka s KT?
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 23.6.2016 19:08
100 tramvají denně, to je tak každá druhá 17...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 23.6.2016 17:12
http://praha.idnes.cz/stavba-tramvajove ... zpravy_mav
Podle předložených dokumentů zpracovaných právě pro účely řízení o vlivu na životní prostředí, by se mělo stavět v letech 2018 až 2019.
„Při bezproblémovém průběhu přípravy stavby je možnost zprovoznění tratě do Libuše v roce 2019 reálná. Na základě zkušeností z aktuálního průběhu přípravy jiných dopravních staveb lze za možný problematický okruh považovat výkupy pozemků,“ řekla iDNES.cz mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
To se zase v roce 2018 nasmějeme.
Jak jsou daleko plány na výstavbu dalších úseků?
• Sídliště Barrandov – Holyně – Slivenec
Je nejpřipravenější tramvajovou tratí. Bylo vydáno pravomocné územní rozhodnutí, pro vlastní trať je zažádáno o vydání stavebního povolení, řeší se majetkoprávní vztahy.
•Divoká Šárka – Dědinská
Dodělává se návrh aktualizované dokumentace pro územní řízení, zohledňující požadavky z procesu EIA, která projde projednáním, zpracovávány jsou rovněž podklady pro žádost o verifikační stanovisko EIA.
•Nádraží Podbaba – Suchdol
Probíhá proces včlenění záměru do územně plánovací dokumentace, což je základní výchozí podmínka pro přípravu a realizaci jakékoliv tramvajové tratě. Čeká se na změnu územního plánu.
Ve fázi pořizování změn územního plánu se nachází i několik dalších nových tramvajových tratí.
Holyně: netvrdil tu někdo, že stavení povolení už je
Proč nejsou v přípravě nějaké další TT, které už v ÚP jsou
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 27.5.2016 11:40
To nejsme ve_při. (Hlavně aby se Stázina dostala Kubovi!)
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 27.5.2016 10:05
Bobek píše:A vzhledem k chystaným úpravám...
Schválně kolik úprav LV ještě bude, než bude ta TT
To uteče ještě hodně vody pod Dvoreckým mostem, než TT na Libuš bude.
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 27.5.2016 7:45
I kdyby 3, tak stejně jen půlka, kdo by tím jinak z tý Libuše jezdil. (A vzhledem k chystaným úpravám mám beztak pocit, že to skončí u nějaké 21.)
-
slonik
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.12.2008 16:15
- Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54
Příspěvek
od slonik » 26.5.2016 21:28
Podstatně větší smysl by ta trať měla, kdyby vznikl Dvorecký most. Pro cesty na Anděl by spolehlivá tramvaj byla bezkonkurenční a daly by se díky tomu i mírně omezit busy...
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 26.5.2016 20:39
Tramvají to bude na Palackého náměstí tak 25-30 minut. Bus na Kačerov podle JŘ 13 minut. S tím, že tramvaj je zranitelná Výtoní a tunelem.
kruťák: Otázka je jestli to není lepší, že se toho tolik nepostavilo. V současné době by vlastně většina staveb byla zhoršení současného stavu.