Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské autobusy
Já v té SORce volantem sice nekroutil, ale co jsem slyšel, tak je to fakt super auto. Doufám, že jich pár dají na Klůčov...
Re: Pražské autobusy
Já jsem s výběrem v rámci možností spokojený. Preferoval bych také Citara, ale než Citelisy, tak raději tyto nové Sory. Alespoň mi designem trochu připomínají mé oblíbené Many.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Dobrá byla původní verze toho článku na iDnesu, kde si pan redaktor nevěděl rady s tím, jak napsat znak & (AltGr+C), tak to napsal do textu editorovi, který si to po něm ani nepřečetl a v nezměněném stavu odeslal na web
Jeho popis toho znaku (osmička s křížkem) byl velmi zábavný
(Pro neznalé, jedná se o stylizovanou latinskou spojku "et")
Jeho popis toho znaku (osmička s křížkem) byl velmi zábavný
(Pro neznalé, jedná se o stylizovanou latinskou spojku "et")
Re: Pražské autobusy
Já si prostě nemůžu pomoct, ale pro mě SOR kope II.ligu, zkrátka chudej příbuznej - parodie na autobus. Srování SORu a CityBusu by bylo asi na delší diskusi, ale kam se to všechno hrabe na Citaro nebo Crosswaye. No uvidíme, třeba NB 12 a hlavně NB 18 překvapí (doufám, že teda příjemně).heky píše:Co to melete o pomstě? Jednak jako řidič jsem se SORem spokojenější než s karosou. A co se týče životnosti, tak jsem jel např. meziměstskou SORkou, která měla nalítáno přes 2 miliony kilometrů a byla v pohodě... Nemluvě o tom, že žere skoro o deset litrů nafty na 100 km míň, než citybus.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Taky není, ale pořadí důležitosti je za současnýho vedení naprosto jasný - 1/ peníze, 2/ peníze, 3/ peníze ... x/ kvalita...KGX 63 píše:Cena by neměla být jediným kritériem výběru...
A vedení se tím naprosto netají, ba naopak snížení kvality služby má jako programový cíl.
Re: Pražské autobusy
Co to melete o pomstě? Jednak jako řidič jsem se SORem spokojenější než s karosou. A co se týče životnosti, tak jsem jel např. meziměstskou SORkou, která měla nalítáno přes 2 miliony kilometrů a byla v pohodě... Nemluvě o tom, že žere skoro o deset litrů nafty na 100 km míň, než citybus.
Re: Pražské autobusy
Koukám, že kostky jsou už vrženy...
Holt si budeme zvykat na libchavské pomsty. Opět se bude šetřit na nepravém místě! Ale ono se to vrátí zpátky jako bumerang. Jeden můj známej jezdí občas se Sorem jako řidič a říká, že první co na týhle papírový krabici odchází je přední náprava a to už mnohdy po 100 000 km!!! Cena vozidla by neměla být jediným kritériem výběru, ale to bysme asi pak neměli na druhý "polní" metro směr Motol a letiště, případně povrchovou trasu D, že?
Holt si budeme zvykat na libchavské pomsty. Opět se bude šetřit na nepravém místě! Ale ono se to vrátí zpátky jako bumerang. Jeden můj známej jezdí občas se Sorem jako řidič a říká, že první co na týhle papírový krabici odchází je přední náprava a to už mnohdy po 100 000 km!!! Cena vozidla by neměla být jediným kritériem výběru, ale to bysme asi pak neměli na druhý "polní" metro směr Motol a letiště, případně povrchovou trasu D, že?
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
já doufám taky. jinak aby měl výkoný topení. ten musí být vyvětrán raz, dva. jinak provedení je pěkný než co maj v hostivařiDamir Holas píše:Jen doufám, že to v případě NB12 bude třídvéřák, resp. čtyřdvéřák u NB18, aby si tam taky bylo kde sednout...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
Jen doufám, že to v případě NB12 bude třídvéřák, resp. čtyřdvéřák u NB18, aby si tam taky bylo kde sednout...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Ano, do Prahy bude dodávána řada NB (kloubák SOR ani v jiném provedení nedělá) - momentálně má tento model zapůjčený pražská Veolia a je k vidění na 165.Damir Holas píše:No jo, velbloud... Ale Praha by měla dostávat NB, ne?jara píše:A dneska jsem jel poprvé v praze tím hostivařským velbloudem. A musím říci že tedy fakt hnus. Všude samé schody a takové fakt divné.
http://sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-12-city
http://sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-18-city
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
No jo, velbloud... Ale Praha by měla dostávat NB, ne?jara píše:A dneska jsem jel poprvé v praze tím hostivařským velbloudem. A musím říci že tedy fakt hnus. Všude samé schody a takové fakt divné.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
No v srdci jsem doufal, že budou citara. Díky mému častému pohybu X-1kou tak jsem vždy rád když jede citaro i když je to hotliner ale svezení je to krásné. A dneska jsem jel poprvé v praze tím hostivařským velbloudem. A musím říci že tedy fakt hnus. Všude samé schody a takové fakt divné.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
No, asi takhle. Taky mám radši třeba Citara, ale ve chvíli, kdy se dlouho nic novýho nekoupilo, je lepší Sor nežli nic. Nebo se má vozový park látat generálkováním starých Karos?kralicek píše:ZAČNU CHODIT PĚŠKY !!NEŽ JEZDIT SORKOU( SRAČ...) CENA SICE URČITĚ DOBRÁ...A KVALITA STOJÍ ZA.....PRD
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
http://ekonomika.idnes.cz/praha-koupi-n ... nomika_vem
Re: Pražské autobusy
Tak ani nejde o rychlost, lidem co bydlí na Proseku se ta doprava určitě moc zlepšila, vlezou do díry, za chvíli jede metro a za pár minut jsou ve městě.KGX 63 píše:Blbost byla stavět metro v té trase v jaké dnes jezdí. Jedna z původních variant vedená rovnou z Proseka do Letňan k Tescu byla docela ideální. Takhle "vyhlídková" jízda přes Prosek a ještě to člověka vyhodí doslova v polích. Docházková vzdálenost sídliště skoro 1 km. Krásný příklad za vše: Jezdívám Háje - Tupolevova (Tesco / OCL). Když končilo metro v Holešovicích, hopnul jsem do OCL busu a za cca 8-9 min. jsem byl v Letňanech. Po otevření metra na Ládví taktéž, ale +5 min metrem z NH na LA. No a teď ve finále +7 min z LA na LT a mínus 2-3 min z LT do OCL. Suma sumárum pro mě bylo nejvýhodnější, když metro končilo na NH, což je docela smutný... .
Ale i kdyby to metro jelo rovnou k Tescu... myslim že by se toho moc nezměnilo, co se týče vytíženosti. Sice by tam bylo třeba víc lidí z Letňan a tak, ale zase by tam nebyli někteří Prosečtí nebo Kbelští. Zajímalo by mě kde by byl terminál pro busy u toho Tesca, hodně by to komplikovalo při tvorbě LV, zase by se protáhla jízda třeba ze Kbel a Vinoře na metro, nebo by víc spojů muselo zůstat na B.
Obecně jakýmkoliv způsobem by se postavilo C v týhle oblasti tak to ničí docela slušnou autobusovou dopravu co tady byla před IWC2. No co, stejně už je zbytečný to řešit.