Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tonda Ježek: Tedy koukám, že to Chudomelová Ropidu natřela. A v lecčems á kus pravdy.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Myslel jsem si, že porhození konečných na d-19/24 mi bude celkem ukradený. Až do tohoto nedělního podvečeru. Ach jak by byl sešívaný přesun jednoduchý.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tak už si toho všimli i jinde...Připomínky městské části Praha 12 píše:linka 165
...a postupné zlepšování technického stavu vozidel.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Na citybus.cz se objevily připomínky MČ Prahy 12 k předloženému návrhu na změnu linkové vedení.
http://www.praha12.cz/doc/rada/2006-201 ... _25_08.pdf
http://www.praha12.cz/doc/rada/2006-201 ... _25_08.pdf
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ono to taky rozhodně neni tak, že by se odbory šprajcovali, že M18 jezdit nebudou a nebudou.willyjeff píše:Ale aby odbory řekli : "tohle jezdit nebudeme" ... Teď mě ještě v rychlost napadl jeden příklad : Nelíbí se mi CVR na 14T, odbory by taky měly udělat prohlášení, že je to hnusné a my stím jezdit nebudeme? Prostě jsou nějaké hranice...
Prostě ten materiál naprosto logicky dostali k připomínkování a jelikož jejich připomínky byly veskrze věcné a logické a hlavně, že ty připomínky nebyly jen z jejich strany (protože kdyby byly, tak se na názor "nějakých odborů" nikdo neohlíží, takovou sílu zase naše odbory nemají), tak prostě materiál neprošel a Ropid ho stáhnul.
Nic víc...
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ono by stačilo, kdyby Pavel "horolezec" "magor" Bém konečně dostál svejm slovům a ulehčil MHD v Praze život.vencavasek píše: Bohužel mám pocit, že v současné Praze je jedinou REÁLNĚ PROSADITELNOU alternativou nedělat nic a nechat vše při starém.
Potom už mi Ropidí postup přijde tou lepší variantou...
Systém preferencí a zákaz vjezdu autům do centra, který tam nemaj co dělat (náklaďáky se zásobama pro obchody by museli jezdit buď večer, nebo brzo ráno), by výrazně zlepšil průjezdnost tramvají městem.
Na Václaváku, od Hradčanský k Divadlu, Výtoň (Kristapána, to nikdo neni schopnej zařídit, aby ta křižovatka byla prljezdná? MP by si tam vydělala majlant za jedinej večer!! Auta tam dělají hned několik přestupků - jízda po tramvajovém pásu, nedodržení bezpečné vzdálenosti, stání na "žluté čáře", stání v křižovatce, bezdůvodné používání klaksonu (jj, i to nesmí), některý samozřejmě nejsou připoutaný a nesvítěj atd... - a nikdo s tim snad ani nechce nic dělat) jsou místa, kde auta tramvaje zdržujou o několik minut a nic se stim nedělá.
A takových míst v Praze je víc.
Jenže nad ÓDéeSkou teď visí šibenice, takže se do ničeho asi pouštět nebudou...
No nic, jsem se zas nějak rozohnil... Byste mě měli vidět .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Aktualizace plánů ROPIDu:
14.12.: jen minimální změny v "městské" dopravě, úpravy se budou týkat (v souvislosti se změnou drážních řádů) linek řady 300 a 400
4.1.2009: pravděpodobný termín změn autobusů na P4, P11, P12 (+ zřejmě Uhříněves a okolí)
2. pololetí '09: komplexní změna linkového vedení tramvají (pokud se udrží stávající vedení). M18 zatrhly nejen odbory, ale i PRE, neboť měnírna Klárov by těžko zvládala zvýšenou frekvenci spojů. Takže změny v oblasti možné až po zprovoznění trati přes Letnou.
EDIT: Bavím se tím, že situace se mění každým dnem, takže ta informace je ryze informativího chatakteru
14.12.: jen minimální změny v "městské" dopravě, úpravy se budou týkat (v souvislosti se změnou drážních řádů) linek řady 300 a 400
4.1.2009: pravděpodobný termín změn autobusů na P4, P11, P12 (+ zřejmě Uhříněves a okolí)
2. pololetí '09: komplexní změna linkového vedení tramvají (pokud se udrží stávající vedení). M18 zatrhly nejen odbory, ale i PRE, neboť měnírna Klárov by těžko zvládala zvýšenou frekvenci spojů. Takže změny v oblasti možné až po zprovoznění trati přes Letnou.
EDIT: Bavím se tím, že situace se mění každým dnem, takže ta informace je ryze informativího chatakteru
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Bohužel mám pocit, že v současné Praze je jedinou REÁLNĚ PROSADITELNOU alternativou nedělat nic a nechat vše při starém.Petr píše:Asi největší průšvih je v tom, že Ropid zvolil postup:willyjeff píše:Ano, metrolinky se do dopravní situace Prahy vůbec nehodí.(...)
1) metrolinky = linky jezdíci často, aby cestující bez znalosti jízdního řádu přišel a často něco jelo
2) metrolinky = nezvládající SSZ a pak teprve tlak na Magistrát: helejte se, dělejte s tím (preferencí) něco....
Já si myslím, že je to postup špatný
Potom už mi Ropidí postup přijde tou lepší variantou...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Asi největší průšvih je v tom, že Ropid zvolil postup:willyjeff píše:Ano, metrolinky se do dopravní situace Prahy vůbec nehodí.(...)
1) metrolinky = linky jezdíci často, aby cestující bez znalosti jízdního řádu přišel a často něco jelo
2) metrolinky = nezvládající SSZ a pak teprve tlak na Magistrát: helejte se, dělejte s tím (preferencí) něco....
Já si myslím, že je to postup špatný
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Opět nesouhlasím. Myslím, že když už nikdo neřešil co je možné, nebo reálné a plánuje od stolu, musí mu dát někdo jasně najevo, že takhle tedy ne.willyjeff píše:Nějakej Tonda z Kolína do pražské dopravy doopravdy nemá, co mluvit (pokud se jedná pouze o místní záležitost, kterou schvaluje a má na starost právě magistrát.) a kdyžuž mluví, je to prostě jeho názor a nemůže jít blokovat do Prahy ulice, když se mu třeba nelíbí, že se z Libeňského nádraží nedostane na Hradčany bez přestupu (takový je vztah Odbory = Návrh Linkového Vedení v Praze).
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ano, tohle jsem tam viděl, ale vždycky jenom o víkendu. Ve všední den jsem tam viděl něco jiného a to, že se mi od Chotkových sadů podařilo projet jako druhý s tím, že na ležaté čočky ani do bloku jsem určitě nejel - ale to se mi stalo asi jenom dvakrát.Brejšín píše:Ad Hradčanská
Ale umí. Již 4x jsem tam zažil režim kdy mezi každou fází pro auta padlo volno pro tramvaj a to pouze na výzvu.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ano, metrolinky se do dopravní situace Prahy vůbec nehodí. Ale jestli to navrhl Magistrát, který zvolili obyčejní voliči, tak právě TI! mají chtít po svých volených zástupcích změnu. Nějakej Tonda z Kolína do pražské dopravy doopravdy nemá, co mluvit (pokud se jedná pouze o místní záležitost, kterou schvaluje a má na starost právě magistrát.) a kdyžuž mluví, je to prostě jeho názor a nemůže jít blokovat do Prahy ulice, když se mu třeba nelíbí, že se z Libeňského nádraží nedostane na Hradčany bez přestupu (takový je vztah Odbory = Návrh Linkového Vedení v Praze).Fořtík píše:Dovolím si nesouhlasit. Když tyto změny nestopnul magistrát, nebo sám DP, tak jsou odbory jediný, kdo s tím může ještě něco udělat. Osobně vidím metrolinky jako zkázu tramvajové dopravy - teď mám u Divadla 9 a 22. K tomu by se měla přidat 18. To se tam posereme. To samé na Chotkových sadech a na Hradčanské - tamní dementní křižovatka neumí pustit víc než jednu tramvaj v každém směru a už teď jich je tam až až...
Takže v této situaci,kdo to má stopovat? No přece lidé z Petřin, místní obyvatelstvo. Stejně tam dopadnou jako na Proseku, kdy se lidé vzpamatovali až PO zrušení 187 a pak ta petice byl jenom "hlas ze záhrobí", pozdě a nesmyslně...Takže odbory můžou udělat informační akci, co ROPID plánuje udělat s jejich linkami a ukázat co se děje. Pak se může navrhnout změna. Ale aby odbory řekli : "tohle jezdit nebudeme" ... Teď mě ještě v rychlost napadl jeden příklad : Nelíbí se mi CVR na 14T, odbory by taky měly udělat prohlášení, že je to hnusné a my stím jezdit nebudeme? Prostě jsou nějaké hranice...
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ad Hradčanská
Ale umí. Již 4x jsem tam zažil režim kdy mezi každou fází pro auta padlo volno pro tramvaj a to pouze na výzvu.
Ale umí. Již 4x jsem tam zažil režim kdy mezi každou fází pro auta padlo volno pro tramvaj a to pouze na výzvu.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Je vidět, že nejsi z Vokovic.. Tamní ženy umí jezdit leckdy líp, než nějaký chlap z Pankráce.Fořtík píše:na Hradčanské - tamní dementní křižovatka neumí pustit víc než jednu tramvaj v každém směru a už teď jich je tam až až...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dovolím si nesouhlasit. Když tyto změny nestopnul magistrát, nebo sám DP, tak jsou odbory jediný, kdo s tím může ještě něco udělat. Osobně vidím metrolinky jako zkázu tramvajové dopravy - teď mám u Divadla 9 a 22. K tomu by se měla přidat 18. To se tam posereme. To samé na Chotkových sadech a na Hradčanské - tamní dementní křižovatka neumí pustit víc než jednu tramvaj v každém směru a už teď jich je tam až až...MF píše:Mám na linkové vedení svůj názor, ale zaráží mě, jak do toho kecají odbory. To je úplně neslýchané. Odbory by se měly starat o jiné věci než o linkové vedení. To je jako kdybycvh dělal v masně a říkal vedoucímu, že jitrnice v rámci pracovní doby vyrábět budu, ale jelita už ne