Stránka 101 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.2.2012 18:12
od MM-Mikulovsky
Radek: To asi sotva - trvalé linkové vedení je snad v kompetenci jedině ROPIDu!

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.2.2012 17:14
od Radek
Taky doufám, že je to špatný vtip. Nebo první krok krizového manažera, kterému někdo poradil. A nemyslím ROPID.

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.2.2012 16:19
od ZXS91
pan Vedoucí píše:Víte o tom někdo něco více?

Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.
Vzhledem k datu doufám, že jde jen o ftip. I když chlapci od rytířský jsou schopni mnoha věcí...

Re: Linkové vedení

Napsal: 28.2.2012 15:25
od pan Vedoucí
Víte o tom někdo něco více?

Praha (tram): V rámci další optimalizace a zefektivnění pražské MHD dojde po ukončení výluky v úseku Štefánikův most – Strossmayerovo náměstí (pravděpodobně až k 1. dubnu 2012) k následujícím trvalým změnám tramvajové dopravy: d-17 zůstane v současné výlukové polookružní trase Levského – Staroměstská – Malostranská – Právnická fakulta – Sídliště Modřany s intervaly v Pdš 2-3 min., Pds 3-4 min., Sodop+odp a Neodp 5 min., Nedop a Ctv 6-7 min. Na linku budou přednostně nasazovány vozy 14T, neboť její trasa s malým počtem oblouků je pro tyto vozy obzvláště vhodná. V Dk budou na každý třetí spoj nasazeny vlaky 1xT. Linka d-3 bude zrušena, d-5 pojede v úseku Masarykovo nádraží – Vltavská přes Hlávkův most a d-12 bude prodloužena z Palmovky přes Nádraží Libeň na Lehovec.

Re: Vozovna Střešovice

Napsal: 28.2.2012 14:43
od 7080
Bvelors píše:Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!

Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".

Dík za případnou reakci...
K vypravení ti toho moc neřeknu, ale Střešovice byli samostatná vozovna.

Vozovna Střešovice

Napsal: 28.2.2012 12:56
od Bvelors
Zdravím,
nemáte někdo ještě přehledy o vypravování tramvají z vozovny Střešovice než byla v roce 1992 zrušena? Pamatuju si jen linky 23 (Špejchar - Vypich). případně 1, 8, nebo 22 a 18. Jednalo se o detašovanou vozovnu Vokovic? Nebo vozovona Střešovice byla samostatným subjektem!

Na lince 23 jezdilo ještě v roce 1990 celkem 6 souprav, 2 měla Vokovice a 4 Střešovice včetně šejdrů a jednoho "zatahováka".

Dík za případnou reakci...

Re: Linkové vedení

Napsal: 21.2.2012 16:46
od vasek757
manta píše:Tak já si trochu zafantazíruju. Kdyby měl DP šetřit (jako že bůh ví, jestli to Ropid vůbec zamýšlí), tak mě napadlo vyhodit linky 7 a 15. Myslím, že první letošní výluky ukázaly a ukáží, že to jde i bez nich. Ušetřit by se dalo cca 20 pořadí.

Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.

Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)
Myslím, že odklonit 25 na nádr. holešovice není dobrý nápad, protože by pak na letnou jela jen 1 (už teď jsou dost plný) a linku 24 bych osobně na nábřeží nedával, protože by pak z Karláku na Václavák jela jen 3 a to by nešlo, kdyžtak vrátit 14 přes Karlák (v Myslíkově by byla 24)

Re: Linkové vedení

Napsal: 20.2.2012 22:43
od manta
Tak já si trochu zafantazíruju. Kdyby měl DP šetřit (jako že bůh ví, jestli to Ropid vůbec zamýšlí), tak mě napadlo vyhodit linky 7 a 15. Myslím, že první letošní výluky ukázaly a ukáží, že to jde i bez nich. Ušetřit by se dalo cca 20 pořadí.

Náhrada za 7 (jako při výluce Palackého nám. - Výtoň):
4: Kubánské náměstí - Nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - Anděl - Na Knížecí - Křížová - Radlická
24: ÚDDP - Strašnická - Kubánské nám. - Albertov - Výtoň - Palackého nám - Jiráskovo nám. - Myslíkova - Lazarská - Masarykovo nádr. - Florenc - Palmovka - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská
(odklon na nábřeží kvůli lepší návaznosti na l. 17)
Dal by se přidat i odklon l.3 přes Botanickou zahradu, Albertov a Výtoň na Podolskou vodárnu, ale chybějící ostrůvky na Výtoni to trošku hatí.

Náhrada za 15:
12: Sídliště Barrandov - ... - Palmovka - Divadlo Gong - Nádr. Vysočany - Vysočanská
Při větších tocích lidí mezi Palmovkou a Nádr. Holešovice:
25: Vypich - ... - Strossmayerovo nám. - Výstaviště - Nádr. Holešovice - Dělnická - Maniny - Palmovka (- Ke Stírce - Kobylisy - Vozovna Kobylisy)

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.2.2012 15:34
od gabuliatko
cernma16 píše:To není vtip, že byl včera provoz linky 15 definitivně ukončen?
zachvej paniku :D

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.2.2012 15:33
od cernma16
To není vtip, že byl včera provoz linky 15 definitivně ukončen?

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.2.2012 13:26
od petr03
A me zas nadzvedla 293. Zas za opacny konec. Ta logika vazne nekomu chybi. Proc zkratit tam kde lidi s tim jezdi, a tam kde nejezdi, a vozi se vzduch, tam to nechaji. To je do nebe volajici. At se s tim nekdo projede rano nebo odpoledne. Prumerna obsazenost 80%. Sice petyrkova je tzv. delici bod,ale sve cestujici to ma. No nic, jdu blejt, velebnosti. A napsat starostovy 11-ctky.

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.2.2012 12:44
od Bobek
No s tou 5 a 11 mě teda ROPID... neudělal radost. Když už nemají politickou odvahu udělat tu M26 rovnou, tak ať se na to vykašlou úplně. :evil: (Ačkoliv kdo ví, jak to ještě bude, že.)

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.2.2012 12:18
od willyjeff
U tý linky 5 to myslí tak, že na Strossu to uhne doleva na Výstaviště a udělá si to svoje kolečko okolo Holešovic, nebo to rovnou pojede na Nábř. ktp. Jaroše. Jinak asi bude mít Hloubětín hodně 16 (ještě víc než dnes) a trochu si pohrávám s kacířskou myšlenkou, že by mohla čerpat přestávky na Palmovce (místo linky 19)...

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.2.2012 11:30
od Looki
v souvislost s uvažovanýma změnama mě napadlo, jestli by nebylo moudřejší třeba tohle:

11: Divoká Šárka - Štross. - Republika - Olšanské nám. - Flora - Ústřední Dílny
5: Výstaviště - Dělnická - Štross. - Republika - Olšanské nám - Olšanské hřbitovy
6: Spořilov - Synkáč - I.P.P. - Muzeum - Olšanské hřbitovy - Želivského - Biskupcova - Spojovací

konečně by se 11 vrátila na Šárku =D>

Re: Linkové vedení

Napsal: 05.2.2012 21:29
od Láďa
Tak to jsem nechtěl "slyšet"... Holt přestup a čekání na Palmovce. Ale dík.