Proč 38, a ne 31? Z tradice nebo chtějí někde jinde 31?MOp píše:Na Spartě budou ukončeny linky 1 a 8. Po dobu fungování obratiště Špejchar (do 15.6.) linka 38 Podbaba-Špejchar.
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Na Spartě budou ukončeny linky 1 a 8. Po dobu fungování obratiště Špejchar (do 15.6.) linka 38 Podbaba-Špejchar.
Raději bych viděl trošku větší harakiri - Stále uvažuji s 1 a 8 na Spartě, a jelikož je 26 ve výluce, tak bych ji odklonil z kulaťáku do Podbaby a zavedl 36 Šárka-Špejchar. Obě větve by tak měly spojení "do centra".
Raději bych viděl trošku větší harakiri - Stále uvažuji s 1 a 8 na Spartě, a jelikož je 26 ve výluce, tak bych ji odklonil z kulaťáku do Podbaby a zavedl 36 Šárka-Špejchar. Obě větve by tak měly spojení "do centra".
Re: Výluky a jiná omezení
to je pravda. nicméně doufám, že vzhledem k tomu, že to není výluka na pár dní, týdnů, ale hned let, se neudělají změny linek mechanicky, ale s ohledem na žádoucí přepravní vztahy (tím chci říct, že 15 vedená vypich-hr-ma-stross-nh-palma je k ničemu).Proxy píše:Tvůrci výlukového vedení většinou nemají velkou fantazii a musí respektovat požadavek, že výluka se má dotknout co nejmenšího počtu linek a objížděný úsek má být co nejkratší
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Pokud na Letné ukončíme linky 1 a 8 (nevím, jak to bude, tudíž hypotetizuju), tak v PD budeme muset zavést svačiny, protože smyčky Spojovací a Vysočanská opravdu nejsou k vybírání BP dostačně vhodné. A pak už se při počtu šesti svačících linek na Palmovce do boudy opravdu nevejde ani noha.
Re: Výluky a jiná omezení
proxy: dík za potlesk:))) asi máš pravdu, ale...
a) chybí kapacitní doprava od metra A na petřiny (pouze 1 a půl linky)
b) chybí přímé spojení břevnova na HR, což je za předpokladu ukončení NAD na hradčanské problém.
nakonec asi vyhraje a), což bude prohra pro petřiny:
-delší cesta přes DE,
-jen jedna linka navazující na X1,
-chybí přímý spoj na Stross, přičemž břevnov jej mít bude, ale stejně nebude k ničemu (zajížďka přes HR)
i tak bych ale byl pro zrušení 15 a protažení 23 na vypich, protože 15 přes nábřeží bude akorát vozit vzduch a hlavně dál zahlcovat chotkovu (současné linky + 26,25 podle mého bohatě stačí).
MF: jenže pak zbydou na malovance 2 linky ze 4. a nevím jestli by to pohořelec dlouhodobě udržel, přecijen je to celkem významná stanice na 23 tu probíhá z celé hradčanské větve asi největší výměna cestujících (krom nárazových skupin turistů u praž.hradu).
a) chybí kapacitní doprava od metra A na petřiny (pouze 1 a půl linky)
b) chybí přímé spojení břevnova na HR, což je za předpokladu ukončení NAD na hradčanské problém.
nakonec asi vyhraje a), což bude prohra pro petřiny:
-delší cesta přes DE,
-jen jedna linka navazující na X1,
-chybí přímý spoj na Stross, přičemž břevnov jej mít bude, ale stejně nebude k ničemu (zajížďka přes HR)
i tak bych ale byl pro zrušení 15 a protažení 23 na vypich, protože 15 přes nábřeží bude akorát vozit vzduch a hlavně dál zahlcovat chotkovu (současné linky + 26,25 podle mého bohatě stačí).
MF: jenže pak zbydou na malovance 2 linky ze 4. a nevím jestli by to pohořelec dlouhodobě udržel, přecijen je to celkem významná stanice na 23 tu probíhá z celé hradčanské větve asi největší výměna cestujících (krom nárazových skupin turistů u praž.hradu).
Re: Výluky a jiná omezení
Škoda že přípravy na prodloužení za Podbabu nepokročili do takové fáze aby se taková dlouhá výluka a předpokládané ukončení L8 na Letný využilo k rekonstrukci tratě do Podbaby která neni v nejlepšim stavu si myslim.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nápad je to krásný a moc by se mi líbil, ale dle zkušeností bych si tipnul, že zvítězí jedna z těchto variant:pawel píše:15/38 je děsná, ale splňuje základní účel: přímý spoj podbaby a Břevnova s HR.
plus se ušetří zbytečné vozokm na zbytku trasy d-15, která by stejně z HR jela na Palmovku prázdná. navíc se tím ospravedlní víkendová 25 v 2xT.
a) 38 dvojice "Podbaba - Vítězné náměstí - Prašný most - Petřiny", hradí pouze zkrácené linky, ostatní proto zachovány
nebo
b) 25 na Petřiny a pak sólo 38 "Podbaba - Prašný most - Hládkov - Bílá Hora"
Tvůrci výlukového vedení většinou nemají velkou fantazii a musí respektovat požadavek, že výluka se má dotknout co nejmenšího počtu linek a objížděný úsek má být co nejkratší
Re: Výluky a jiná omezení
Podivné to je teda s tou 15/38 ale připoměl si mi možnost prodloužení 23 na Vypich, ale spíš bych ji natáhl do té Podbaby. 23 má stejně hlavně účel posílit centrum a tak její nasměrování na Podbabu myslím není myšlenka k zahození.pawel píše: trošku podivné, ale třeba by to šlo:
evropská - 2,20,26
petřiny - 2,18,25
bělohorská - 22,23,15
podbaba - 38
23: prodloužena na vypich
linka 15/38: BH - Hládkov - HR (změna orientace na 38) - Letohrádek - Brusnice - Prašný most - Podbaba.
15/38 je děsná, ale splňuje základní účel: přímý spoj podbaby a Břevnova s HR.
plus se ušetří zbytečné vozokm na zbytku trasy d-15, která by stejně z HR jela na Palmovku prázdná. navíc se tím ospravedlní víkendová 25 v 2xT.
Re: Výluky a jiná omezení
trošku podivné, ale třeba by to šlo:
evropská - 2,20,26
petřiny - 2,18,25
bělohorská - 22,23,15
podbaba - 38
23: prodloužena na vypich
linka 15/38: BH - Hládkov - HR (změna orientace na 38) - Letohrádek - Brusnice - Prašný most - Podbaba.
15/38 je děsná, ale splňuje základní účel: přímý spoj podbaby a Břevnova s HR.
plus se ušetří zbytečné vozokm na zbytku trasy d-15, která by stejně z HR jela na Palmovku prázdná. navíc se tím ospravedlní víkendová 25 v 2xT.
evropská - 2,20,26
petřiny - 2,18,25
bělohorská - 22,23,15
podbaba - 38
23: prodloužena na vypich
linka 15/38: BH - Hládkov - HR (změna orientace na 38) - Letohrádek - Brusnice - Prašný most - Podbaba.
15/38 je děsná, ale splňuje základní účel: přímý spoj podbaby a Břevnova s HR.
plus se ušetří zbytečné vozokm na zbytku trasy d-15, která by stejně z HR jela na Palmovku prázdná. navíc se tím ospravedlní víkendová 25 v 2xT.
Re: Výluky a jiná omezení
To máš s tou 8kou Proxy pravdu. Akorát, že jak 1, tak 8 jezdí ze stejné části Prahy - od Palmovky. Teď otázka co šoupnout do Podbaby?
Re: Výluky a jiná omezení
cestování z VL bude tedy doopravdy za trest, pokud pojede jediná linka. když teď jsou tři a taky to není ideál.
takze to vychazi takhle:
1,8 Letná
26 Hostivař -- Stross - nábřeží - HR -- DŠ
a pak mi chybí linka do podbaby, protože potřebuju 25 na petřiny a 15+23 na břevnov.
takze to vychazi takhle:
1,8 Letná
26 Hostivař -- Stross - nábřeží - HR -- DŠ
a pak mi chybí linka do podbaby, protože potřebuju 25 na petřiny a 15+23 na břevnov.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Na přejezdu mohou být maximálně ukončeny 2 linky v KT8. Konkrétní linky v tom materiálu nejsou upřesněné, ale možná by to chtělo se zamyslet, co na Letnou všechno jezdí:pawel píše:o linkách 1 a 8 tam není ani slovo, čet jsem to před cca týdnem... ...
1 - nasazení KT8 bez problémů
8 - nasazení KT8 bez problémů
15 - jezdí v sólech, nasazení KT8 by byl nárůst vozokm
25 - jezdí o víkendu v sólech, nasazení KT8 by byl nárůst vozokm
26 - v minulosti problémy s průjezdností KT8 ve smyčce Hostivař
Osobně si myslím, že d-8 je jasná, protože pokud by Letnou vynechala, tak Hradčanská - Republika by bylo naprosto nezajímavé spojení. A pokud tam bude d-8, tak už tam nemůže být d-26, protože by byla příliš omezena směrová nabídka. Ostatně název nádhradní autobusové linky X-1 leccos napovídá...
Zajímavé, ale byl by tam ten průjezd mezi Hradčanskou a Letnou skutečně možný ve všech etapách výstavby? Navíc to zpožďování by bylo skutečně dost kruté, a již v minulosti Dopravní podnik už v minulosti u jiných výluk pochopil, že tudy cesta nevede.pawel píše:a propos, nebylo by jednodušší místo X1 protáhnout 174+180+108+216 od vozovny ST na Letenské nám.? nepravidelnostmi trpí tak jako tak...
Naposledy upravil(a) Proxy dne 04.2.2008 22:57, celkem upraveno 1 x.
Re: Výluky a jiná omezení
Já přečtu většinu příspšvků, ale také ne všechny. Osobně si myslím, že tam bude končit linka 1 a pak ještě nějaká kratší (třeba výluková), protože vozů KT není mnoho a ještě k tomu se rekonstruují. Budeme rádi, když bude počet KT stačit.
Linka 26 je moc dlouhá a už by KT nezbyly na druhou linku. Počítám, že s ohledem na dlouhodobou akci nebude zrušena žádná linka a vše tedy bude jezdit jedinou možnou trasou - Chotkovou ulicí. Co se týče obsluhy Petřin tak je problém kde takovou linku od Petřin ukončit, když Špejchar už nebude (později) k použití. Viděl bych to na posílení 18ky linkou 25 a na 15ku nasadit dvojice a protáhnou jí na BH.
Linka 26 je moc dlouhá a už by KT nezbyly na druhou linku. Počítám, že s ohledem na dlouhodobou akci nebude zrušena žádná linka a vše tedy bude jezdit jedinou možnou trasou - Chotkovou ulicí. Co se týče obsluhy Petřin tak je problém kde takovou linku od Petřin ukončit, když Špejchar už nebude (později) k použití. Viděl bych to na posílení 18ky linkou 25 a na 15ku nasadit dvojice a protáhnou jí na BH.
Re: Výluky a jiná omezení
o linkách 1 a 8 tam není ani slovo, čet jsem to před cca týdnem...
osobně bych spíš byl pro 1+26 a k tomu ideálně ještě špičkovou linku po trase Letná-Stross-Dlouhá-Těšnov-Vltavská-Stross-Letná (OŠ), ráno v opačném směru.
8 je krom revoluční na nic, 26 zvládne vazbu na C+B, obě nádraží, prakticky i florenc a republiku a ještě žižkov jako bonus.
drsné bude jak vymyslet P6 bez špejcharu. buď budou muset petřiny mít kapacitní tram na DE a na HR jen 18, nebo Břevnov/Podbaba ztratí spojení na HR. ještě je možno vymýšlet blbosti typu linek "na hradčanskou a zadem kolem hradu zpět", to se mi ale moc nezdá.
a propos, nebylo by jednodušší místo X1 protáhnout 174+180+108+216 od vozovny ST na Letenské nám.? nepravidelnostmi trpí tak jako tak...
osobně bych spíš byl pro 1+26 a k tomu ideálně ještě špičkovou linku po trase Letná-Stross-Dlouhá-Těšnov-Vltavská-Stross-Letná (OŠ), ráno v opačném směru.
8 je krom revoluční na nic, 26 zvládne vazbu na C+B, obě nádraží, prakticky i florenc a republiku a ještě žižkov jako bonus.
drsné bude jak vymyslet P6 bez špejcharu. buď budou muset petřiny mít kapacitní tram na DE a na HR jen 18, nebo Břevnov/Podbaba ztratí spojení na HR. ještě je možno vymýšlet blbosti typu linek "na hradčanskou a zadem kolem hradu zpět", to se mi ale moc nezdá.
a propos, nebylo by jednodušší místo X1 protáhnout 174+180+108+216 od vozovny ST na Letenské nám.? nepravidelnostmi trpí tak jako tak...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Já vím, že moc pohybu a kliků s myší je těžké ale polovička otázky je dokonce zde na této strance a info je staré 5 dní. Proč ne smyčka ale šturcové zakončení. A o linkách 1 a 8 se také někde píše.......hledej šmudloKalič píše:Neví někdo která linka se plánuje ukončit na přejezdu na Letenském náměstí v době výluky při výstavbě MO(typoval bych to na L1 nebo L8, v případě L8 co do Podbaby pak). Jinak nemluvilo se o nějaké smyčce okolo budovy MV.