Možná by stačilo zkusit malé prodloužení zelené od Synkáče. Na Otakarce je mnohdy ve špičce zarážející právě to, že kolona IAD je jen od Synkáče, resp. auta blokují už křižovatku Nuselská x Vladimírova. Z ostatních směrů kolony aut nebývají. A podívat se na DORISU, jakou dostávají l. 11, 14 a 18 na Synkáči DC ve špičce sekyru, není problém. (Já posledně s 18 asi 3 minuty, protože zelená byla tak krátká, že projela 3 auta a BUS se do pruhu stejně celý nevešel a zůstal zadkem v profilu. Takže 1 BUS a já čekal 2 cykly než zmizel.)Grossák píše: ↑30.11.2019 16:52SSZ Otakarova - Bělehradská, možná spíše varianta 2, ale samozřejmě je třeba křižovatku dovybavit zařízením pro detekci BUS a upravit DŘ. Navíc s přesností lokalizace BUS bychom možná nebyli schopní zajistit, aby se nám BUS nepřihlásil ještě v zastávce, ale aby se nám jistě přihlásil hned, když z ní popojede. Varianta s jízdou na čočky je ještě horší ze stejných důvodů. Pokud bychom použili pasivní detekci (kameru), opět narážíme na spolehlivost. Dávat od kamery preferenci na zatížené křižovatce může vyvolat značné kapacitní problémy. Osobně se domnívám, že občasné zablokování tramvaje BUSem je menší zlo.
vecavasek: rozhození přestupní vazby, lidi by museli 100 metrů pěšky z jedné zastávky na druhou, to neprojde.