Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od chemik » 15.9.2013 21:28

no to bych blil, on se tu přizná, že jezdí na červenou, jako by se nechumelilo... Hochu, tady neni anarchie, já taky stojim na červenou, ikdyž nikde neni ani noha. A jak už tady psal 9001 - nikomu nic zlýho nepřeju, ale trotlum tvého typu jo...
Furt je mi na zvracení...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od XSC » 15.9.2013 21:00

Láďa píše:Karmelitská je prostě část historického centra města a tam dle mého názoru patří pouze dopravní obsluha a nikdo jiný. Ano, auta se stala součástí měst, ale to není důvod pro to, abychom se jim všude podřizovali.
A kudy to chcete objíždět? Nábřeží chcete zavřít. Když se buduje okruh, tak všichni stejně řvou, že vede blbě, případně že se severní část nemá vůbec stavět, protože prý stačí jižní polookruh. V rámci úspor má jen 2 pruhy, ačkoliv už za komančů se plánoval třípruhový. Přitom je tu ještě další nereálný požadavek na zaškrcení magistrály, jenže co pak obslouží P1 a P2? Teleport?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.9.2013 20:18

9001 píše:Fořtík: Díky dnešním všudypřítomným kamerám to nemá ani tak snadné i řidič auta :wink: Ale jinak naprostý souhlas Viz železárna z IPP a spousta dalších nehod od kterých cyklisté zdrhli.
Zrovna před chvílí na Primě odvysíláno - na Olš. nám. Audina v OKS TT - 2 kamery v místě, žel relevantní záznam jen z jedné z nich až po chvíli stání auta v TT - majitel totálně zlitej vystoupil ze strany spolujezdce a tvrdí, že on neřídil = PČR vyzvala, ať se přihlásí důvěryhodní svědci, aby mu "tento kousek neprošel" bez trestu.

PS: Reportér uzavřel, že jako majitel vozu určitě (bez nalezení svědků) zaplatí jen výjezd jeřábu, jenž musel jeho plechového miláčka vyprostit z kolejí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 15.9.2013 19:37

Já se tu klidně přiznám. Porušuji max dovolenou rychlost cca 5-10 km/h, občas parkuji na zákazu zastavení, ale tak abych nikomu nepřekážel, na dálnici jezdím s tachem na 150. Ale i pro mě je projetí červené TABU.

Nechci nechávat centrum na pospas autům, ale při hurá akci kvůli Automatu jako byla včera by se mělo upravit okolí, aby se auta protlačila. Ve výsledku se jedná o preferenci MHD, protože ta v té koloně stojí taky.

Pokud by jsme řešili trvalé uzavření nábřeží, tak by se IAD musela odklánět už u Jiráskova mostu a tlačit ji do tunelů a nebo na Ječnou a posléze na Magistrálu. Ono všechno si sedne. Reálně by se zkouslo i tohle, ale najděte politika co to řekne veřejně, policistu co pod to dá razítko.
Už ted je oblast Příkop, Staromáku jenom výstavkou pro zahraniční turisty... O čecha natož pražáka tam člověk ani nezakopne...

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Láďa » 15.9.2013 18:41

9001: Hlavně, že ty jsi nikdy nic neporušil... :?

Já bych tady debatu ukončil. Tvůj názor je, že autům je zapotřebí přizpůsobit a upravit historické centrum města. Já to vidím jinak, takže bychom se tady hádali a nic nevyřešili.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 15.9.2013 18:33

Láda: Ale mě naprosto nezajímá, že se rozhlížíš. Jednou tam ty světla jsou, tak se jima máš řídit...

Právě proto, pokud jim uzavřu jednu cestu je potřeba nějakým způsobem přizpúsobit druhou zvlášt když tam jezdí 3 důležité linky tramvají a 4. mě jede přes most kudy auta do Karmelitské pojedou.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Láďa » 15.9.2013 18:24

9001: Proč by se cyklistům nemělo ustupovat a nic jim budovat? Protože sem tam nějaký projede na červenou? To bych mohl říct, že chodcům by se nemělo také ustupovat a cokoliv jim budovat, protože chodí na červenou. Jo a autům bych také nic nestavěl. Na přechodu má chodec přednost a né každý řidič auta to dodržuje. A takhle bych mohl pokračovat s každou skupinou lidí. Opravdu rozumná argumentace. #-o Jo a evidentně jsi můj příspěvek nečetl celý. Nejsem ale sebevrah, takže se vždy před vjetím rozhlédnu, zda-li to daná situace umožňuje a pokud ne, tak prostě stojím a čekám. V praxi to znamená, že pokud jezdí v kolizním směru auta a jiné dopravní prostředky, nebo je reálné, že se nějaké objeví, tak čekám na moment, kdy bude možno křižovatku bezpečně a příp. i legálně projet.

Karmelitská je prostě část historického centra města a tam dle mého názoru patří pouze dopravní obsluha a nikdo jiný. Ano, auta se stala součástí měst, ale to není důvod pro to, abychom se jim všude podřizovali.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 15.9.2013 18:06

Láda: Ted jsi dokázal proč vůbec nemá smysl cyklistům ustupovat a natož pro ně něco budovat... Červená je červená a na tu se stojí. Ač se nemá přát nic špatného, tak trochu doufám, že potkáš auto, které pojede na zelenou... A také doufám, že máš i prachy na náhradu škody :wink:

Ke Karmelitské. Co jsem pochopil, tak W chce ulici upravit pouze v případě uzavřeného nábřezí. Bohužel se musím smířit s tím, že auto k městu patří a je potřeba vše integrovat. Hlavně v Karmelitské tolik aut není... Je to dáno kapacitou komunikace... Pak stačí o několik aut navíc a vypadá to jako včera.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Láďa » 15.9.2013 17:55

Willyjeff: Když se zprůjezdní Karmelitská, nažene to do ní jen další auta, protože se otevře rychlé spojení autem skrze část centra. Takže dle mého názoru by to situaci spíše zhoršilo.

Fořtík: Je fakt, že nad chováním některých cyklistů zůstává rozum stát. Co se nedohledatelnosti týká, je to vesměs pravda a přiznávám, že díky ní již dlouhou dobu ignoruji červené na SSZ. Nejsem ale sebevrah, takže se vždy před vjetím rozhlédnu, zda-li to daná situace umožňuje a pokud ne, tak prostě stojím a čekám.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od chemik » 15.9.2013 16:02

cyklistu z tý železárny na ipp se prej podařilo dohledat!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 15.9.2013 15:43

Lada: Policie prostředky má, otázka je jestli by pak nebyla lynčovaná za to, že je použila. :wink: Viz Pohořelec, Milada atd.

W: S tím bych i souhlasil. Udělat možnost ať se to tam protlačí bez problémů.

Fořtík: Díky dnešním všudypřítomným kamerám to nemá ani tak snadné i řidič auta :wink: Ale jinak naprostý souhlas Viz železárna z IPP a spousta dalších nehod od kterých cyklisté zdrhli.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Fořtík » 15.9.2013 13:58

Láďa píše:Dobytek najdeme všude, u cyklistů, autistů, řidičů MHD...
Ano, to je fakt, kterým se spousta cyklistů hájí. Nicméně pokud dojde k nějakému problému, který způsobí neukázněný řidič, tak řidič MHD je identifikovatelnej vždy, řidič auta už je dohledatelnej podstatně hůř a prasící cyklista není dohledatelnej vůbec. A proto se chovají, tak jak se chovají, proto si myslí, že můžou vše... Protože jsou nepostižitelní! A když tohle všechno na ulici vidim, tak mě vážně nenapadá jedinej důvod, proč bych měl brát na cyklistu nějakej zvláštní ohled - jednou si na ten s*áč sedl a vjel do provozu, nechť si ho užije se všemi jeho vymoženostmi :!: :twisted:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 15.9.2013 13:27

No mě prostě vadí, že když se udělá A, neudělá se B. Ano, dobře, zavřeme důležitou ulici pro dopravu a uděláme na ní akci pro veřejnost. Ale nemůžeme předpokládat, že se ty auta, co tam běžně jezdí najednou vypaří, či zmizí. Jo zmizí do jiných ulic, v tomto případě Karmelitská. Pánové, ovšem řešení není zavřít i tuto tepnu. To jen problém nabobtná zase jinde. Jde o to, zprůjezdnit to, ať tam ty auta nestojí a nedusíme se tam. Vážně, vždycky když sem tam stál a večer jsem si u topil a hnal mi ty výfuky přímo do kabiny, měl jsem sto chutí to tam nechat a odejít, tady šlo fakt o zdraví.

Řešení navrhuji toto: Vypnout přechody pro chodce v Karmelitské a postavit tam MP pro zajištění bezpečnosti, tyhle přechody a jejich nesourodost zaviňují neuvěřitelné "nakupení" aut dohromady, které se pak nedokážou procpat Letenskou a zacpávají i tu. To máme 3 měšťáky navíc. Pak bych vypnul semafory na dolním Klárově a postavil tam regulčíka, který bude přednostně pouštět auta z Letenské, protože od mostu toho moc nejezdí, když je Nábřeží zavřené a na horní Klárov bych měl taktéž připraveného regulčíka, ale ten není potřeba ani o špičkách, myslím, že by se to dalo zvládnout. Takže moje řešení by stálo město jen o 4 policajty navíc...Ale, to by se muselo uzavření nábřeží dotáhnout až do konce, že...

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Láďa » 15.9.2013 12:52

Vedení města by samo od sebe na podobnou akci nepřistoupilo snad ani o půlnoci o prázdninách... K zavřené Praze - zase tak vážně bych to neviděl. Samozřejmě tu jsou návrhy na zavedení mýta a omezení automobilismu v Praze, ale o kompletním uzavření nikdo nic neříkal. Ke smažkám řeknu asi jen to, že kolem 21:30 jsem tam projížděl a rozhodně se tam nikdo nepovaloval po silnici. A i kdyby, ať mi nikdo netvrdí, že Policie by s tím nemohla nic dělat.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 15.9.2013 12:29

Láďa píše:Willijeff: Tady je problém na straně města. Automat prohlásil, že krom Smetanova nábřeží by rád viděl i uzavřenou Karmelitskou. Ale zase chápu, že je nejlepší a nejjednodušší vše svést na někoho, kdo je trnem v oku pro hodně lidí (zejména autistů).. Jinak ano, také to nepovažuji za lepší stav a chci uzavřít i Karmelitskou, aby k problémům nedocházelo.
Správně, problém na straně města, které se nechalo přesvědčit, protože sami od sebe by na takovýhle nesmysl nepřistoupilo ve stejný den, kdy se konají 2 cyklojízdy a Muzejní noc! [-o< Auto*mat by rád viděl zavřenou celou Prahu a cyklistický vymaštěnci (jenž si myslí, že jen jedině oni mají právo na pobyt na ulici, když přihlídnu na jejich chování vůči ostatním účastníkům provozu) by rádi přikázali úplně všem Pražanům pohyb po Praze výhradně na kole a když prší, nechť všechny kola nacpat do tramvaje, protože oni na to mají výhradní právo! A ještě pak oslava toho trotla, co vjel pod protijedoucí auto na Nábř.kpt.Jaroše, to je fakt konečná tohle...A víte proč tu uzavírku prodloužili z původně plánovaných 15:00 až do noci? No jednoduše proto, že nedokázali zajistit bezpečnost těch smažek, který se tam ihned začali povalovat po ulici a nemohli tam tu dopravu v původním rozsahu vrátit. Omluví se někdo občanům Malé Strany za spackanou akci?

Odpovědět