Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 28.6.2012 18:17
upřesnění 30=X-A (int. 5 min) a protisměrně 25 (int. 10 min)
nicméně je také úžasný 10 minutový interval na zbytku trasy A, takže veškeré návaznosti v
Tomu říkám servis.
9001
Proč né, než zmatečné přebíhání z přeplněné zastávky je lepší je dovést až chodníku.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 28.6.2012 17:55
Brejšín: To si jako dělají srandu? To sportovci nejsou schopni dojít z nácestné?
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 28.6.2012 17:30
No to je zas bordel. 8 jednou sem, podruhý tam....
Á - vrací se nám 23...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 28.6.2012 17:18
opatření při všesokolském sletu a výtluce metra:
linka 22 vložené spoje Malovanka-Kubáň
linka 30 Div. Šárka-Hradčanská-Staroměstská-Národní třída-Václavák-Nám. Republiky-Hradčanská-Div. Šárka
linka 8 do Podbaby
Bus z Dejvické na Hradčanskou.
Jo na Kubání průjezd smyčkou včetně zřízení zastávky v obratišti i pro nácestné linky 4 a 7.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 28.6.2012 16:59
cwapa píše:Možná jsi mě špatně pochopil, ale na Muzeum i do Italské by přece ta jedenáctka jela. Jen by nejela na Otakarovou, ale byla by z IPP odkloněná vlevo na NM a dál k Orionce a tím by byly obsloužený obě ulice. Na IPP by si lidi kteří chtějí jet směr Otakarova přestoupili na desítku.
Jo tak, ale při dvou kaliforňanech by bylo lepší klasické vedení linek 10 a 11 v Korunní a v té druhé i za cenu pouze standartního intervalu. Aspoň myslím. Proto mě ta tvoje varianta nenapadla. Takhle zakroucená linka Orionka-IPP-Radhošťská by byla jenom kvůli dopravě pouze v těchto ulicích a místo ní by mohl třeba v jedné s těch ulic jezdit další výtah.
-
cwapa
- Uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: 05.7.2007 23:08
- Bydliště: všude doma
Příspěvek
od cwapa » 28.6.2012 15:35
thriller2 píše:cwapa píše:Ještě k výluce na Floře, nevím kdo to organizuje jestli DP nebo Ropid, ale kdyby se l.11 z IPP odklonila na NM a dál přes Šumavskou na Orionku tak by bylo spojení všude a nic by to nestálo jen jednu výhybku na Orionce. Lidi z Korunní by měli přestup na tramvaje na NM a nemuselo by se chodit na Vinohradskou která je pro některé lidi špatně přístupná.Dál bych l.10 vedl místo na Zvonařku, po trase l.11 do Otakarový. Jenže to by se muselo chtít, oni ty kdo to vymýšlí buď tady nebydlí nebo jezdí auty. Ono pro lidi kteří jsou hůře pohyblivý bude ten měsíc dost krutý.
Právěže by spojení všude nebylo. Zmizelo by tradiční spojení jedenáctkou na Muzeum nebo obsluha okolí zastávky Italská. Tím neříkám, že kvůli tomu se musí přestat jezdit v Korunní. Ale to jestli tramvaje pojedou v jedné ulici a v druhé ne nebo opačně, to vyjde na stejno. V obou ulicích jsou místa, která se bez tramvaje obejdou a místa na kterých by tramvaje chyběly. Vždycky to bude pro někoho nespravedlivý, pokud se použije jenom jeden povrchový přejezd.
Možná jsi mě špatně pochopil, ale na Muzeum i do Italské by přece ta jedenáctka jela. Jen by nejela na Otakarovou, ale byla by z IPP odkloněná vlevo na NM a dál k Orionce a tím by byly obsloužený obě ulice. Na IPP by si lidi kteří chtějí jet směr Otakarova přestoupili na desítku.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 28.6.2012 15:28
cwapa píše:Ještě k výluce na Floře, nevím kdo to organizuje jestli DP nebo Ropid, ale kdyby se l.11 z IPP odklonila na NM a dál přes Šumavskou na Orionku tak by bylo spojení všude a nic by to nestálo jen jednu výhybku na Orionce. Lidi z Korunní by měli přestup na tramvaje na NM a nemuselo by se chodit na Vinohradskou která je pro některé lidi špatně přístupná.Dál bych l.10 vedl místo na Zvonařku, po trase l.11 do Otakarový. Jenže to by se muselo chtít, oni ty kdo to vymýšlí buď tady nebydlí nebo jezdí auty. Ono pro lidi kteří jsou hůře pohyblivý bude ten měsíc dost krutý.
Právěže by spojení všude nebylo. Zmizelo by tradiční spojení jedenáctkou na Muzeum nebo obsluha okolí zastávky Italská. Tím neříkám, že kvůli tomu se musí přestat jezdit v Korunní. Ale to jestli tramvaje pojedou v jedné ulici a v druhé ne nebo opačně, to vyjde na stejno. V obou ulicích jsou místa, která se bez tramvaje obejdou a místa na kterých by tramvaje chyběly. Vždycky to bude pro někoho nespravedlivý, pokud se použije jenom jeden povrchový přejezd.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 28.6.2012 14:24
Ten má jít až z podzima. V smyčce je načmárána jednoduchá dvojice symbolů a sice příčná čára sprejem přes obě koleje a vedle kolejí křížek. Jednou na konci rovinky na vjezdu, podruhé u výjezdu ze smyčky v úrovni normálního námezníku sjezdové výhybky. Takže to vidím jako provizorní námezník a na místě křížku všesokolský označník.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 28.6.2012 14:10
Pokud ma byt na Kubani vylouceno obratiste, vidim to na vyrubani posledniho Oerlikonu.
-
vencavasek
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Příspěvek
od vencavasek » 28.6.2012 13:51
Zajímalo by mě, copak nás čeká 2.-6.7. na Kubánském náměstí. Zda je důvodem výluka nebo Všesokolský slet? Dle JŘ předpokládám průjezd smyčkou s cestujícími na linkách 4 a 7, a také průjezdná konečná na 22 a 26. Také mě zaujalo s tím související prodloužení intervalu na 22 na 6 minut ve špičkách a 8 minut během svátků.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 28.6.2012 13:22
Právě že kdyby jen měsíc
Mě přišlo zajímavý zatažení l. 51 na Zvonařku. Tzn. bude v noci jedno KTN pořadí, které vždy udělá obrat na Radhošťskou a zpět ke spoji, jež přijede na Zvonařku ze Šárky?
-
cwapa
- Uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: 05.7.2007 23:08
- Bydliště: všude doma
Příspěvek
od cwapa » 28.6.2012 13:04
Ještě k výluce na Floře, nevím kdo to organizuje jestli DP nebo Ropid, ale kdyby se l.11 z IPP odklonila na NM a dál přes Šumavskou na Orionku tak by bylo spojení všude a nic by to nestálo jen jednu výhybku na Orionce. Lidi z Korunní by měli přestup na tramvaje na NM a nemuselo by se chodit na Vinohradskou která je pro některé lidi špatně přístupná.Dál bych l.10 vedl místo na Zvonařku, po trase l.11 do Otakarový. Jenže to by se muselo chtít, oni ty kdo to vymýšlí buď tady nebydlí nebo jezdí auty. Ono pro lidi kteří jsou hůře pohyblivý bude ten měsíc dost krutý.
-
Martin Šubrt
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin Šubrt » 24.6.2012 21:25
Karotka píše:Závěrečná věta je perla
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a za pochopení.
To by měl používat Ropid, protože pochopení jeho nepříjemností poslední dobou dost bolí
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 20.6.2012 22:45
Závěrečná věta je perla
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a za pochopení.