Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 26.3.2011 17:07

Mám ted možnost trávit v Troji hodně času a pozorovat busy. TT je tam opravdu o ničem, pokud by nepokračovala do Bohnic. Ano do 17h max do půl šesté jezdí busy narvané, ale to se dá vyřešit posílením. Po této době v busu vidím, tak 5-15 lidí max. To mi opravdu nepřijde jako vhodné pro tram linku.

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od zastavaman » 26.3.2011 16:39

gabuliatko - no nedovolím si tvrdit že "několik víkendů v roce", od jara do pozdního podzimu se, pokud není extra špatné počasí, i ve všední den návštěvnost zahrady pohybuje mezi pěti a deseti tisíci lidmi (celková roční návštěva je 1,2 milionu) a rekord je někde u 20.000 lidí denně, což si podle mého názoru zaslouží lepší obslužnost než přecpané busy jedoucí krz spíše komorní čtvrť...

že to je scifi kvůli penězum jest možné...

ideální trasování (aby to nebylo laicky řečeno slepé - já řikám i vyhybka :)) bych viděl pak zpátky přes řeku na podbabu, ale to je scifi na druhou (a moderátory prosím o přesun do vhodnějšího tématu)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od gabuliatko » 25.3.2011 20:48

Trať do ZOO s využitím několik víkendů v roce je naprosté scifi. I ten Suchdol vidím do roku 2025 bledě. Důvod - nedostatek financí.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od vlakoň » 25.3.2011 19:53

Ten tunel pod vltavou je spíš do sekce Humor :P Ono se na Suchdol potřebuješ vyškrábat do slušnýho krpálu, tak není moudré před tím ještě zakrtkovat. Nehledě na náklady tunel/most :roll:

uzivatel35

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od uzivatel35 » 25.3.2011 18:59

Já četl něco o TT Kobylisy-Bohnice-ZOO-Podbabba,s tím,že mezi Bohnicemi a ZOO bude trať vést tunelem a mezi Zoo a Podbabou nový most. Mě osobně by se více líbil tunel pod Vltavou a to pouze pro tramvaje. Jinak trať z Trojské jako dnešní 112 není také špatný nápad,mohla by tam jezdit v sezoně tramvajová linka. Jinak,ty materiály bych rád viděl,škoda,že už nejsou.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MOp » 25.3.2011 17:18

Materiál již nemám, a navíc nejsem oprávněn jej distribuovat prostřednictvím internetu.

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Looki » 25.3.2011 15:05

MOp píše:Na jedné scanjournal party asi pred 2 lety jsem k trati do ZOO promital par obrazku a vizualizaci.. Bylo tam tehdy v Evaldu dost narvano, divim se, ze si to malokdo pamatuje.
sem s tím i pro neEvaldisty :wink:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od gabuliatko » 25.3.2011 13:34

pamatuje, bylo tam jedno kolizní místo

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MOp » 25.3.2011 12:58

Na jedné scanjournal party asi pred 2 lety jsem k trati do ZOO promital par obrazku a vizualizaci.. Bylo tam tehdy v Evaldu dost narvano, divim se, ze si to malokdo pamatuje.

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od zastavaman » 25.3.2011 10:43

trať do zoo po protipovodňovym valu by byla více než užitečná a nějak jsem furt nepochopil, proč by to (krom peněz) extra nešlo... stačí se podivat současný vytížení 112 (ano, je to nárazový, ale od března do října spíš pravidelně přecpaný, těch 5-10.000 lidí denně je znát)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MF » 25.3.2011 10:25

MMM: jedna z variant byla, že povede někde od trojského mostu po protipovodňovém valu k Zoo. Dokonce na trojské straně nového mostu má být rezerva na budoucí křižovatku. Možná by mohl pan Absolut, nebo někdo jiný znalý této problematiky nastínit stav.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.3.2011 9:44

MF píše:.......
Navíc se snad někdy v budoucnu dočkáme trati do Zoo (až tataři co do toho zatím mluví vypadnou od koryt)
S první (necitovanou) částí souhlasím, ale k TT do ZOO křičím pozor!!!:
Ta nemá (dle dosavadních plánů) skoro nic společného s TT Trojskou - všechny varianty (co znám) vedou k ZOO z Bohnic k Podbabě a uveřejňují je (např.) Trolejbusy v Praze. S TT trojská souvisí, že při vybudování TT do Bohnic 4 TRAM linky jezdící na sever od stanice metra Kobylisy budou nutným minimem a byl by naprostý nesmysl je všechny vést od Palmovky!

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od MF » 25.3.2011 7:35

Trojská má smysl i s metrem. Sice to není vyloženě trať na místní obsluhu, ale smysl má na delší cesty. Určitě nepojedu třeba ze Štrosu do Kobylis k vozovně metrem a přestup na tramvaj když tam můžu jet přímo přes Trojskou. To samé od vozovny či někde z Kyselové na Nádraží Holešovice. Určitě pojedu tramvají, než přelejzat na metro do hluboké stanice, když Trojskou jsem tam za takřka stejný čas bez přestupu.

Navíc se snad někdy v budoucnu dočkáme trati do Zoo (až tataři co do toho zatím mluví vypadnou od koryt)

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od slimman » 24.3.2011 23:18

9001:
Vzpomínám si, že v nedávné jezdila náhradní linka v KT v trase Nad Trojou - Vozovna Kobylisy (?).
Edit: A naposledy busová linka X14, která rozhodně prázdná nejezdila.
Jak jsem psal, bylo by podle mě možné snížit nabízenou kapacitu, ale tramvaj určitě zachovat.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od demon » 24.3.2011 21:58

9001 píše:Tak mi prosím tě vysvětli když tam jezdila náhradky, jezdil větší transit...
Holt ne každej má náladu na přestup navíc, ještě tuplovanej známou kvalitou náhradní dopravy, takže volí náhradní trasy... :wink:

Odpovědět