9001 píše:MM-
1) Opravdu je 180 tak plná, že potřebuje náhradu tram? Je to vůbec rentabilní stavět pro jednu linku trat? Našli by se určitě potřebnější projekty. A jak sám píšeš. Potkají se na Motole, potkají se u vozovny Střešovice atd. Není to trochu moc zbytečné?
2) Tady se dost pozastavuji. Když budu chtít jet nakoupit do Tesca na Anděl, pojedu do práce na Anděl popřípadně i za Anděl, tak se ti na nějaké metro vykašlu, ještě když si udělám výlet přes Prahu 6. Takže tenhle efekt moc není. Opravdovu praktická věc by byla TT na Butovice. To už se dalo brát jako adekvátní náhrada.
3) Trojská se drží kvůli vozovně Kobylisy. Rozhodně mi ta trat nepřijde na dvě linky. Kdyby byla smyčka u Nádraží Holešovice, tak tam je jedna linka bude.
1.) viz. Absolut naprostý souhlas -
s takřka 100% pravděpodobností se dá předpokládat odliv cestujících z nynějších tras:
a)
BUS Řepy - Bílá Hora (164 a 225)
b) kdo dnes jede
od Řep či Motola k Náměstí Míru, Flóře či Želivského (případně opačně) bude mít rychlejší, bezpečnější, spolehlivější použít místo dosavadní TRAM 10 (+ v RDŠ PD ještě 16) metro
c)
totéž se dá předpokládat o všech dalších stanicích metra A od Malostranské - po Depo Hostivař (včetně), k nimž se nyní z Řep dá dostat jedině s minimálně jedním přestupem TRAM - TRAM/či METRO. Ovšem nyní větším procentem části po povrchu a tedy až násobnou jízdní dobou!
KDO SE POTKÁ U VOZOVNY STŘEŠOVICE? PLETEŠ JABLKA S HRUŠKAMA!!! -
já psal o přestupu u Vozovny Střešovice a na Vypichu ze stálé trasy l.25 na BUS linky jezdící krátkým úsekem zrušené 180 - nahrazené z poloviny trasy prodloužením právě 25-ky!
+ Při postavení TT Vypich - Motol budou nejkratší nájezdové trasy na Vypich a BH z MO = výstavba TT pro jednu pravidelnou linku se rentuje na provozu jiných!!! Samozřejmě MO by (z kapacitních důvodů) minimálně částečně přenechal výjezdy na Barrandov PA (TT Jeremenkovou, která se rentuje i výjezdy do Modřan, a po Dvoreckém mostě). A PA zase např. ÚDDP SA či ŽI.
2.) Samozřejmě pro trasu Řepy - Anděl, Palačák, Karlák(a od nich na jih - mimo trasu metra C, které staví až na IPP)
bude na 100% stále důležitá TT s nynějšími linkami 9 a 10! Jinak přiznám se, že si o TT na Nové Butovice s ním, ale v běžném provozu spíše pro spojení A (Nem. Motol) - B (+ NTD při výpadku metra Butovice - Smícháč).
3.) Mezi Výstavištěm a Nádražím Holešovice (byť k jiné zastávce) nejezdí jen linky 14 a 17 = tento jeden mezi zastávkový úsek není rozhodně důvodem neukončení jedné z nich v obratišti Výstaviště!!!