Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 07.11.2009 22:53

Proxy píše:
9001 píše:Oprava jednoho mezistaničního úseku je rozhodně méně nákladná než kompletí reko od Klamovky do Řep :wink:
Opakované flikování po částech je rozhodně dražší než pořádná oprava celé tratě najednou :wink:
Bavím se pořádné opravě v úseku Klamovka - Kotlářka pro udržení provozu k nejbližší smyčce.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Proxy » 07.11.2009 22:50

9001 píše:Oprava jednoho mezistaničního úseku je rozhodně méně nákladná než kompletí reko od Klamovky do Řep :wink:
Opakované flikování po částech je rozhodně dražší než pořádná oprava celé tratě najednou :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 07.11.2009 22:32

Oprava jednoho mezistaničního úseku je rozhodně méně nákladná než kompletí reko od Klamovky do Řep :wink:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od radek31 » 07.11.2009 21:07

9001 píše:Asi nejhorší případ. Vozovna Motol - Kotlářka pouze manipulačně jenom kvůli vozovně. Jinak všechno na Kotlářku a na Řepy busy...
jeden z nejhorších úseků je Klamovka-Kavalírka (ten nevydrží možná ani do jara) - takže fakt netuším, jak chceš ty tramvaje dostat z Anděla na Kotlářku

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 07.11.2009 20:50

Asi nejhorší případ. Vozovna Motol - Kotlářka pouze manipulačně jenom kvůli vozovně. Jinak všechno na Kotlářku a na Řepy busy...

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Damir Holas » 07.11.2009 20:44

9001 píše:Tím bych být tebou moc nekalkuloval nebo se toho někdo chytne.
Já samozřejmě doufám, že nechytne, ale jestli se ta trať neopraví, moc jiných možností nebude...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od 9001 » 07.11.2009 20:41

Damir Holas píše:
gabuliatko píše:Začínám mít obavy při téhl kanonádě, že na to město peníze nedá.:(
V tom případě je bude muset dát na mimořádnou dodávku či pronájem většího počtu kloubových autobusů za účelem zajištění NAD... :roll:
Tím bych být tebou moc nekalkuloval nebo se toho někdo chytne. Přece vozokm busu je o něco levnější než tram.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jendelin.i » 07.11.2009 20:02

gabuliatko píše:Jinak obsaditelnost prostředku DPP kaštanstvem je 8 osob na m2.
Stále se to plete... 8 os./m2 je teoretická maximální hodnota, která slouží pro dimenzování karoserie, podvozků, brzd atd... Z hlediska komfortu to odpovídá dvěma sedícím na jednom sedadle.
Normální obsaditelnost je 4 os./m2, z ní se podle standardů kvality ještě počítá jen určité procento, aby byla rezerva pro krátkodobé výkyvy.
Chceme-li provozovat "dobytčák", můžeme počítat s 5 - 6 os./m2. Rozhodně néé 8 (-X

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Damir Holas » 07.11.2009 20:01

gabuliatko píše:Začínám mít obavy při téhl kanonádě, že na to město peníze nedá.:(
V tom případě je bude muset dát na mimořádnou dodávku či pronájem většího počtu kloubových autobusů za účelem zajištění NAD... :roll:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od gabuliatko » 07.11.2009 19:51

Proxy píše:Já myslím, že než se začnou Řepy opravovat (tj. na jaře),
Začínám mít obavy při téhl kanonádě, že na to město peníze nedá. :(
Proxy píše:Je to zvláštní - před pár lety se městské části vrhly na úpravy nájezdů u přechodů pro chodce a prakticky během tří měsíců bylo hotovo. Zatímco dopravní podnik stále není schopen upravit nájezdy na bariérové ostrůvky, kterých je podstatně méně :oops:
No tohle bych nepsal, nebo se najdou tací, kteří řeknou, že ty zastávky vlastně ani nejsou jejich. DP se teď tváří, že za vše může jen pan Primátor. Takže pan Primátor určitě taky zakázal upravit nájezdy na bariérové ostrůvky.

Proxy, mohl bys prosím změřit střídací místost strojvedoucích na IPP? Abychom měli srovnání.
Jinak obsaditelnost prostředku DPP kaštanstvem je 8 osob na m2. Když DPP chce, abychom takto cestovali, (zejména ve vozech 14T) tak by mohl podobně střídat. Až bude komfort cestování pouze k sedění, pak může mít střídací místnost klidně 30m2.
Zopakuji co jsem již jednou napsal, běžte se podívat, jak vypadá okolí střídacího místa Palmovka. Vajglů, jak nastláno. (použil bych trefnější výraz) Nezlobte se na mne, ale pro prasata, kteří neumí hodit vajgl do koše, nemá cenu dělat vybavenou střídací místnost.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od jara » 07.11.2009 16:07

Štěpán píše:Prox: Taková místnost stačí. Taky se to takhle udělá na Hradčanské. Dozorčí ze spoda vymáznou a v jejich boudě bude střídárna pro tramvajáky. :D
To jsem štěpáne neviděl a snad ani neslyšel :-)

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Štěpán » 07.11.2009 14:04

Prox: Taková místnost stačí. Taky se to takhle udělá na Hradčanské. Dozorčí ze spoda vymáznou a v jejich boudě bude střídárna pro tramvajáky. :D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Proxy » 07.11.2009 13:00

Fořtík píše:
Proxy píše:Já myslel, že místnost na Braníku je připravená prakticky ihned, vždyt se zde střídalo i loni, když byly Modřany odříznuté od zbytku sítě při opravě Vyšehradského tunelu...
Nóó, Proxy, po dlouhé době se ti něco nepovedlo. :lol: Ona místnost byla špleuňka o velikosti 3, možná 4 metry čtvereční (ať nežeru), kde byl výpravčí a jedna záloha. Přestávky na lince 21 se vybíraly předjížděním v Modřanech. Velikost oné místnosti i ty přestávky potvrdí třeba Marty9122, který se tam párkrát taky vyskytnul. 8-)
Inu, opět se potvrdilo, že MYSLET znamená HO... vědět :wink:

Každopádně velikost 4 metry čtvereční je na metrácké poměry ideální jako střídací místnost pro doplňovače, kde se nás někdy sešlo i kolem deseti :oops:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Fořtík » 07.11.2009 11:08

Proxy píše:Já myslel, že místnost na Braníku je připravená prakticky ihned, vždyt se zde střídalo i loni, když byly Modřany odříznuté od zbytku sítě při opravě Vyšehradského tunelu...
Nóó, Proxy, po dlouhé době se ti něco nepovedlo. :lol: Ona místnost byla špleuňka o velikosti 3, možná 4 metry čtvereční (ať nežeru), kde byl výpravčí a jedna záloha. Přestávky na lince 21 se vybíraly předjížděním v Modřanech. Velikost oné místnosti i ty přestávky potvrdí třeba Marty9122, který se tam párkrát taky vyskytnul. 8-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od Proxy » 07.11.2009 9:50

mart337 píše:A co NP bude do doby reko Řep bude jezdit Vinohradama? KT nesmí na Floru, 14T nesmí do Řep a 11 chtěj omezit nebo zrušit. Ta tam nic nebude. Mohli by teda dočasně do Řep nechat 4 a na Barrandov poslat 16, než daj Řepy do kupy.
Já myslím, že než se začnou Řepy opravovat (tj. na jaře), tak linka 11 ještě vydrží a v současnosti tam 14T jezdí. Odklon linky 4 na Smíchovské nádraží také umožní větší vypravení 14T. Daleko větší problém bych viděl v chybějících bezbariérových zastávkách.
Je to zvláštní - před pár lety se městské části vrhly na úpravy nájezdů u přechodů pro chodce a prakticky během tří měsíců bylo hotovo. Zatímco dopravní podnik stále není schopen upravit nájezdy na bariérové ostrůvky, kterých je podstatně méně :oops:
martyn píše:Braník je taky možná ve hře, nevylučuju, ale slyšel jsem o nedávné anketě na Pankráci, kde řidiči kroužkovali, chtějí-li místo na Karláku nebo Palačáku. Na PN je namátkou k dispozici volný prostor ve vestibulu metra po bývalém SDI. Každopádně, je řečeno, že dokud se střídání na M17 nevyřeší, změny nebudou.
Já myslel, že místnost na Braníku je připravená prakticky ihned, vždyt se zde střídalo i loni, když byly Modřany odříznuté od zbytku sítě při opravě Vyšehradského tunelu...

Odpovědět