Bavím se pořádné opravě v úseku Klamovka - Kotlářka pro udržení provozu k nejbližší smyčce.Proxy píše:Opakované flikování po částech je rozhodně dražší než pořádná oprava celé tratě najednou9001 píše:Oprava jednoho mezistaničního úseku je rozhodně méně nákladná než kompletí reko od Klamovky do Řep
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Opakované flikování po částech je rozhodně dražší než pořádná oprava celé tratě najednou9001 píše:Oprava jednoho mezistaničního úseku je rozhodně méně nákladná než kompletí reko od Klamovky do Řep
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Oprava jednoho mezistaničního úseku je rozhodně méně nákladná než kompletí reko od Klamovky do Řep
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
jeden z nejhorších úseků je Klamovka-Kavalírka (ten nevydrží možná ani do jara) - takže fakt netuším, jak chceš ty tramvaje dostat z Anděla na Kotlářku9001 píše:Asi nejhorší případ. Vozovna Motol - Kotlářka pouze manipulačně jenom kvůli vozovně. Jinak všechno na Kotlářku a na Řepy busy...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Asi nejhorší případ. Vozovna Motol - Kotlářka pouze manipulačně jenom kvůli vozovně. Jinak všechno na Kotlářku a na Řepy busy...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já samozřejmě doufám, že nechytne, ale jestli se ta trať neopraví, moc jiných možností nebude...9001 píše:Tím bych být tebou moc nekalkuloval nebo se toho někdo chytne.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Tím bych být tebou moc nekalkuloval nebo se toho někdo chytne. Přece vozokm busu je o něco levnější než tram.Damir Holas píše:V tom případě je bude muset dát na mimořádnou dodávku či pronájem většího počtu kloubových autobusů za účelem zajištění NAD...gabuliatko píše:Začínám mít obavy při téhl kanonádě, že na to město peníze nedá.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Stále se to plete... 8 os./m2 je teoretická maximální hodnota, která slouží pro dimenzování karoserie, podvozků, brzd atd... Z hlediska komfortu to odpovídá dvěma sedícím na jednom sedadle.gabuliatko píše:Jinak obsaditelnost prostředku DPP kaštanstvem je 8 osob na m2.
Normální obsaditelnost je 4 os./m2, z ní se podle standardů kvality ještě počítá jen určité procento, aby byla rezerva pro krátkodobé výkyvy.
Chceme-li provozovat "dobytčák", můžeme počítat s 5 - 6 os./m2. Rozhodně néé 8
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
V tom případě je bude muset dát na mimořádnou dodávku či pronájem většího počtu kloubových autobusů za účelem zajištění NAD...gabuliatko píše:Začínám mít obavy při téhl kanonádě, že na to město peníze nedá.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Začínám mít obavy při téhl kanonádě, že na to město peníze nedá.Proxy píše:Já myslím, že než se začnou Řepy opravovat (tj. na jaře),
No tohle bych nepsal, nebo se najdou tací, kteří řeknou, že ty zastávky vlastně ani nejsou jejich. DP se teď tváří, že za vše může jen pan Primátor. Takže pan Primátor určitě taky zakázal upravit nájezdy na bariérové ostrůvky.Proxy píše:Je to zvláštní - před pár lety se městské části vrhly na úpravy nájezdů u přechodů pro chodce a prakticky během tří měsíců bylo hotovo. Zatímco dopravní podnik stále není schopen upravit nájezdy na bariérové ostrůvky, kterých je podstatně méně
Proxy, mohl bys prosím změřit střídací místost strojvedoucích na IPP? Abychom měli srovnání.
Jinak obsaditelnost prostředku DPP kaštanstvem je 8 osob na m2. Když DPP chce, abychom takto cestovali, (zejména ve vozech 14T) tak by mohl podobně střídat. Až bude komfort cestování pouze k sedění, pak může mít střídací místnost klidně 30m2.
Zopakuji co jsem již jednou napsal, běžte se podívat, jak vypadá okolí střídacího místa Palmovka. Vajglů, jak nastláno. (použil bych trefnější výraz) Nezlobte se na mne, ale pro prasata, kteří neumí hodit vajgl do koše, nemá cenu dělat vybavenou střídací místnost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
To jsem štěpáne neviděl a snad ani neslyšelŠtěpán píše:Prox: Taková místnost stačí. Taky se to takhle udělá na Hradčanské. Dozorčí ze spoda vymáznou a v jejich boudě bude střídárna pro tramvajáky.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Prox: Taková místnost stačí. Taky se to takhle udělá na Hradčanské. Dozorčí ze spoda vymáznou a v jejich boudě bude střídárna pro tramvajáky.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Inu, opět se potvrdilo, že MYSLET znamená HO... vědětFořtík píše:Nóó, Proxy, po dlouhé době se ti něco nepovedlo. Ona místnost byla špleuňka o velikosti 3, možná 4 metry čtvereční (ať nežeru), kde byl výpravčí a jedna záloha. Přestávky na lince 21 se vybíraly předjížděním v Modřanech. Velikost oné místnosti i ty přestávky potvrdí třeba Marty9122, který se tam párkrát taky vyskytnul.Proxy píše:Já myslel, že místnost na Braníku je připravená prakticky ihned, vždyt se zde střídalo i loni, když byly Modřany odříznuté od zbytku sítě při opravě Vyšehradského tunelu...
Každopádně velikost 4 metry čtvereční je na metrácké poměry ideální jako střídací místnost pro doplňovače, kde se nás někdy sešlo i kolem deseti
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Nóó, Proxy, po dlouhé době se ti něco nepovedlo. Ona místnost byla špleuňka o velikosti 3, možná 4 metry čtvereční (ať nežeru), kde byl výpravčí a jedna záloha. Přestávky na lince 21 se vybíraly předjížděním v Modřanech. Velikost oné místnosti i ty přestávky potvrdí třeba Marty9122, který se tam párkrát taky vyskytnul.Proxy píše:Já myslel, že místnost na Braníku je připravená prakticky ihned, vždyt se zde střídalo i loni, když byly Modřany odříznuté od zbytku sítě při opravě Vyšehradského tunelu...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Já myslím, že než se začnou Řepy opravovat (tj. na jaře), tak linka 11 ještě vydrží a v současnosti tam 14T jezdí. Odklon linky 4 na Smíchovské nádraží také umožní větší vypravení 14T. Daleko větší problém bych viděl v chybějících bezbariérových zastávkách.mart337 píše:A co NP bude do doby reko Řep bude jezdit Vinohradama? KT nesmí na Floru, 14T nesmí do Řep a 11 chtěj omezit nebo zrušit. Ta tam nic nebude. Mohli by teda dočasně do Řep nechat 4 a na Barrandov poslat 16, než daj Řepy do kupy.
Je to zvláštní - před pár lety se městské části vrhly na úpravy nájezdů u přechodů pro chodce a prakticky během tří měsíců bylo hotovo. Zatímco dopravní podnik stále není schopen upravit nájezdy na bariérové ostrůvky, kterých je podstatně méně
Já myslel, že místnost na Braníku je připravená prakticky ihned, vždyt se zde střídalo i loni, když byly Modřany odříznuté od zbytku sítě při opravě Vyšehradského tunelu...martyn píše:Braník je taky možná ve hře, nevylučuju, ale slyšel jsem o nedávné anketě na Pankráci, kde řidiči kroužkovali, chtějí-li místo na Karláku nebo Palačáku. Na PN je namátkou k dispozici volný prostor ve vestibulu metra po bývalém SDI. Každopádně, je řečeno, že dokud se střídání na M17 nevyřeší, změny nebudou.