Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 15.4.2005 11:33
Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
Ale vejdou, taková dvojce nebude delší než kačena.
Pokud se nemýlím, tak zastávka pro 2*T je normovaná na 33 metrů.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 15.4.2005 11:32
Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
tam kam se vejde dvojice kt, nebude problem.. na barrandove take ne..
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 15.4.2005 11:30
Martin.KT8D5 píše:Projeď se 167....
To může být výjimka, jdi se mrknout na 234 nebo na 213
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 15.4.2005 11:30
a není problém spřáhnout T3L.FN + T3R.PV
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 15.4.2005 11:30
Martin.KT8D5 píše:Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....[/quote]
kdyz tam je problem v tom, ze predni polovina vozidla ma sedacky proti smeru jizdy - jesterky si na ne zasadne odmitaji sedat..
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:29
MOp píše:samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 15.4.2005 11:28
samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:27
Pepa píše:Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 15.4.2005 11:26
Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26
Proxy píše:Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.
T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Hm, takže se,ale nevejde do zastávky...
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26
MOp píše:Martin.KT8D5 píše:ach jo, házim hrách na zeď... zkrátka to kátéčko je delší, celej vlak... tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
nene, nesouhlasim .. rozhodne na tom elefko bude lepe nez kacena.. mas dva vozy - dve nizke podlahy.. kt pouze jedna..
Všichni tady ale rvou, že to bude na sólech, tak co si mám vybrat, a hlavně pokud budou budou spřežený do dvojice LF+PV třeba...
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 15.4.2005 11:24
Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.
T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Naposledy upravil(a)
Proxy dne 15.4.2005 11:26, celkem upraveno 1 x.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 15.4.2005 11:13
stale je levnejsi uprava soucasneho vozoveho parku, kterouzto upravou se stari vozu temer smaze (jedna se o novostavbu) a navic se prodlouzi jeho zivotnost o dalsich 20 let. v dobe, kdy statni / mestsky rozpocet nema ani na rohlik, si myslim, ze se jedna o krok spravnym smerem.. stale je lepsi za tretinovou cenu opravit dejmetomu tedy 300 tram, nez jich 100 novych nakoupit.. kdyz efekt bude srovnatelny..
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 15.4.2005 11:06
Pepa píše:Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu...
viz muj prispevek nize.. budou zamestnani chozenim pul hodiny, nez se jim konecne podari neco chytit .-D
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:05
Pepa píše:9001 píše:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu...
Vida další zdržování, ne je dobře že se chce vyjít vstříc nepohyblivějším lidem, ale za cenu chaosu v trmavji?? beru to u kT, to je dlouhý, bude to fajn u tý nový tramvaje(pokud to nedopadne jako pendolino, ale tomu holt asi nezábrníme -)),ale do T3? to je divný