1.) Odzadu - osobně velmi často, kdekoliv s platností přestupního tarifu jezdím uvedeným stylem = co nejdál mnou požadovaným směrem prvním dorazivším spojem a pak řeším další pokračování cesty stejným stylem, protože razím heslo, že nikdy nemám jistotu, že další spoj nebude mít z důvodu jakékoliv MU zdržení či výpadek = je vhodné se dostat co neblíže cíli pomocí vozidel MHD a pak případně řešit jejich výpadek/zdržení pěší docházkou či přecházkou na jinou/vhodnější zastávku.petr03 píše:Za to te chvalim a pdt bych hnal klacky. Toto by melo byt automaticky, kdyz neco nekam nejede, a v okoli jsou jeste jine linky, tak aby ridici predavali info na danych stanicich, ze neco nejede, a lidi se mohli prizpusobit. Nejlevnejsi zpusob predavani info. A lidi pak nejsou nasr… . A dokazou se prizpusobit. Uz se vidim, jak tam nekde stojim, porad jezdi 17, 3 ani jedna, bez infa, s nadavky. No nastesti z teto trate jsem to vzdy resil tak, ze jsem jel prvni, co prijela, a jel s ni na palacak. A tam dle situace.
2.) Naopak si dovedu vybavit (i mnou zažité) situace, kdy D1/2 přikazuje "nějak" informovat cestující o změně trasy (respektive cíle), ale ve skutečnosti to může být spíše matoucí - je-li linka tzv. operativně odkloněna či zkrácena do jiné konečné, tak na elektronických pane tato konečná má být uvedena (u tzv. ceduláků by měla být z čela vlaku odstraněna cedule s cílem). Před cca 2 měsíci jsem jezdil l.11 a u voz. ŽI došlo k poškození TV (a nějakého PTG) - l.11 + 29 z Biskupcovy odkloněny přes Krejcárek na "horní" Palmovku "proti"l.12 a l.1 z Krejcárku odkloněna na Olšanské hřbitovy = správně by uvedené linky měli mít na el. orientacích zobrazeny uvedené konečné, ale toto akorát ve skutečnosti zplodí, že se pár všímavých cestujících bude průběžně ptát proč a kudy jedou jinam než běžně! Zatímco, když cíl změní před poslední zastávkou na pravidelné trase, tak stačí aby řidič jen tam hlášením do salónu oznámil, že z té zastávky (případně následující - l.1 z Biskupcovy, v tomto případě na úrovni protisměrné zastávky) dále po pravidelné trase jede NAD, protože TRAM z technických důvodů (nejlépe popsáno, že je nezapříčinil DPP) tam dočasně nemohou.