Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Pan ředitel si zase hraje na populistu jak se mu úšpěšně daří celý rok...
Jsem zvědavý, kdo z radnice mu dovolí prodat 59 NP vozů, bez ohledu na to, jestli bude oranžová,modrá, zelená...
Jsem zvědavý, kdo z radnice mu dovolí prodat 59 NP vozů, bez ohledu na to, jestli bude oranžová,modrá, zelená...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A vzhledem k tomu, že ty krámy nikdo nechce, počítám, že se jich jen tak nezbavíme. Na to, aby tiše hnily někde v koutě jako RT6 je jich moc, takže chca-nechca budou muset nejspíš brousit kolečka.gabuliatko píše:Na prodej je v první řadě potřeba najít kupce, tedy pokud možno solventního kupce (ne kovošrot).P_V píše:Kdoví co bude po volbách, zda se bude prodávat nebo ne. Vymění se management DP a všechny dosavadní záměry poletí na smetiště dějin.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Na prodej je v první řadě potřeba najít kupce, tedy pokud možno solventního kupce (ne kovošrot).P_V píše:Kdoví co bude po volbách, zda se bude prodávat nebo ne. Vymění se management DP a všechny dosavadní záměry poletí na smetiště dějin.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Kdoví co bude po volbách, zda se bude prodávat nebo ne. Vymění se management DP a všechny dosavadní záměry poletí na smetiště dějin.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Škoda 14T (Porschetra)
ředitel DPP pro IDNES.......
Tramvaje T14 Porsche nyní nejezdí. Vrátí se na koleje?
Tyto tramvaje také patří mezi ty, které chceme prodat. Nyní však řešíme technický problém, který prodeji brání.
Kdy problém vyřešíte?
Předpokládáme, že v řádu několika měsíců. Nyní pracujeme s dodavatelem těchto tramvají na technickém řešení první tramvaje. Hotovo by mohlo být zhruba do poloviny listopadu. Poté připravíme harmonogram opravy dalších vozů. V omezeném množství by se pak některé mohly vrátit na koleje. Současně ale řešíme jejich prodej
Zdroj: http://praha.idnes.cz/jaroslav-duris-ro ... -zpravy_dc
Tramvaje T14 Porsche nyní nejezdí. Vrátí se na koleje?
Tyto tramvaje také patří mezi ty, které chceme prodat. Nyní však řešíme technický problém, který prodeji brání.
Kdy problém vyřešíte?
Předpokládáme, že v řádu několika měsíců. Nyní pracujeme s dodavatelem těchto tramvají na technickém řešení první tramvaje. Hotovo by mohlo být zhruba do poloviny listopadu. Poté připravíme harmonogram opravy dalších vozů. V omezeném množství by se pak některé mohly vrátit na koleje. Současně ale řešíme jejich prodej
Zdroj: http://praha.idnes.cz/jaroslav-duris-ro ... -zpravy_dc
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Těch "zkušebních kilometrů" je už teď najeto hodně, akorát že v Brně.9001 píše:Vidím to stejně... Než se pustí do úprav první, než ta najezdí tolik km, aby se uznalo, že to je takhle ok.
A předpokládám, že další "zkušební kilometry" najíždí i 19T v Poznani.Datel na BMHD.cz 11.září píše:... u vozů série 13T5 a 1903 je uchycení ojnicí řešeno úplně jinak, proto absolutně nic nehrozí. U série 1907 až 1919 je kritické místo zesíleno oproti prvotní sérii 1901 - 1906 (mimo 1903, která byla v Plzni předělána na systém uchycení dle série 13T5). Proto se problém může týkat max. pěti vozů, na kterých probíhají defektoskopické zkoušky.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To jsi mě jako kobyliského velice ale velice potěšilAbsolut píše:To tedy čumím, co se tady píše, když jednou za měsíc zavítám na TF. Umístění 14T do Kobylis NENÍ žádný oficiální plán, jen jsem to někde plácnul jako vhodnou variantu pro výhledový stav až budou 15T v Motole i na Žižkově, to jest konec roku 2016. Tady vidíte, jak se v DP šíří fámy.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To tedy čumím, co se tady píše, když jednou za měsíc zavítám na TF. Umístění 14T do Kobylis NENÍ žádný oficiální plán, jen jsem to někde plácnul jako vhodnou variantu pro výhledový stav až budou 15T v Motole i na Žižkově, to jest konec roku 2016. Tady vidíte, jak se v DP šíří fámy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Vidím to stejně... Než se pustí do úprav první, než ta najezdí tolik km, aby se uznalo, že to je takhle ok.Bobik píše:Číst můžu co chci. Ještě nejsou ani opravený a hned tak nebudou. Po zkušenostech - neuvěřím, dokud neuvidím.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Číst můžu co chci. Ještě nejsou ani opravený a hned tak nebudou. Po zkušenostech - neuvěřím, dokud neuvidím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
1.) nečetl - vždy jsem to slyšel jen ze zdroje JPPthriller2 píše:Copak ste to ještě nečetli? 14T po opravě opravdu půjdou do Kobylis. Do Motola se už žádná nevrátí.
2.) i kdybych četl o přemístění do KO, tak jen toto neznamená, že je chtějí nadobro stáhnout z l.10 = úseku Flora (oblouk v křižovatce, prostý oblouk) Orionka - Šumavská - (prostý oblouk, oblouk v křižovatce, prostý oblouk) Mírák (esíčko) IPP!
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Copak ste to ještě nečetli? 14T po opravě opravdu půjdou do Kobylis. Do Motola se už žádná nevrátí.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
MMM: souhlas s tvym poradim (to moje nebylo poradi, ale jen vycet, pravda ona 17 byla myslena jako "priorita 1"). pro trojku mluvi jen useky mimo centrum a naddimenzovana kapacita.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
s výčtem 100% souhlas - l. 17 má na délku trasy nejméně cca 90°oblouků (Stírka, 2 Trojská - Trojský most, 1 jedno trochu problematické esíčko po podjezdem u křižovatky Holešovice - elektrárna, oblouk v křižovatce Výstaviště Holešovice, Nábř.Kpt.Jaroše, DC esíčko za ROV do křižovatky u Letenského tunelu - odstranitelné předsunutím ROV a výměnou současné pravé za levou nejlépe rychlostní, již poměrně přijatelné esíčko na Nábř. Ed. Beneše, oblouk v křižovatce Čechův most a prostý oblouk u Právnické fakulty)pawel píše:hotove vozy lifrovat rovnou do kobylis a vypravovat na linku 17, jeste dejme tomu 3, 8 a 1/25.
Ovšem pořadí "doplňkových linek" skoro opačné:
l. 1 + 25 (křižovatka Octárna - dolní Palmovka společný úsek jen s několika "mírnými" zaobleními = pod 90°kolem Vltavské a jeden "prostý" oblouk 90°na rohu Pražské tržnice a druhý oblouk v křižovatce Dělnická)
l.8 (tady již hustota oblouků krapek narůstá křižovatkou na Strossu, Nábř.Kpt.Jaroše, křižovatkou u Letenského tunelu a NamRepem + hned 4 oblouky v oblasti Palmovky, z nichž jsou 3 v křižovatkách)
l.3 (oblouky mezi zastávkami Bulovka a Stejskalova, křižovatka horní Palmovka, mezi Bílou Labutí a Jindřiškou 2 oblouky v křižovatce a jedno esíčko, prostý oblouk a oblouk v křižovatce kolem zastávky Lazarská a 2 oblouky v křižovatce kolem zastávky Palackého nám. u =M=)
Naopak "natvrdo" jim zakázat vjezd do (směrově i horizontálně náročné) oblasti Vinohrad a Vršovic = úseky Želivského/Čechovo nám. (zde zachovat možnost mimořádného obratu vlaků projíždějících výjimečně TT Vršovickou ul.)/Otakarova - IPP( - Karlák).
Re: Škoda 14T (Porschetra)
chapu, je to trochu provokace... ale pravda je, ze tramvajove linky v JZ sektoru mesta (tedy obsluhovane motolem) nejsou pro 14T z hlediska kapacity a/nebo klikatosti vedeni trati vhodne. kdyz clovek jede takovou 14T okolo blanicke, tak ma pocit, ze se musi rozpadnout. pokracuje to totalnim natraskem mezi IPP a andelem. nejlepsi pro 14T je podle me prave pobrezni hlidka 17 a zapadovychodni spojeni pres letnou (tady je ovsem problem kratky usek vltavska-letna).