Stránka 235 z 237

Napsal: 16.4.2005 12:55
od 9001
Zdeněk píše:Nevíte někdo jaké to má mít evidenční číslo? Resp. jaká to bude číselná řada?
K původnímu číslu +50. Takže od 9051-9098.

V ÚDDP je 9082.

Napsal: 16.4.2005 12:46
od Zdeněk
Nevíte někdo jaké to má mít evidenční číslo? Resp. jaká to bude číselná řada?

Re: kt8

Napsal: 14.4.2005 23:06
od Martin.KT8D5
Kotelník píše:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
Ano a kamery, bohužel se budou mlžit, neb nemají údajně vytápění. T3R.P je modernizace dobrá, je to spolehlivej vůz a vypadá dobře,což se ndá srovnat s kátéčkem new... Myslim, že světal mohli bejt hranantý, nevim jakej význam má vůz zaoblovat, jednou má takovje tvar, tak co i aut se střídají oblé tvary a hrany... Je to dokola pořád nic novýho na tom nevymyslíš, totéž oblečení, nosej se zase zvonový kalhoty to tady nebylo koli 25 let?? nejde vymyýšlet do nekonečna ný věci...

Napsal: 14.4.2005 20:47
od Pepa
Tady se nikdy nedohodnem na vzhledu, interieru apod. Každému se líbí něco jiného a stejně o tom nerozhodujeme tak proč se hádat...

Napsal: 14.4.2005 20:36
od PvvS
No asi jedny z mala veci co se podle me povedly, aspon na pohled je kabina ridice. Rucni radic a inovovany panel tomu hodne pomohly. Zbytek nevim . Ten progress je asi z nutnosti. Ale dalo se to udelat i bez nej.

Re: kt8

Napsal: 14.4.2005 20:34
od jara
Kotelník píše:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
No tam se to taky dělá v menším. ALe máš pravdu že je to tam lepší.

kt8

Napsal: 14.4.2005 20:28
od Kotelník
Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...

Napsal: 14.4.2005 19:01
od PvvS
meli na ne dat cela z R8D5M, to by vozu strasne pomohlo

Napsal: 14.4.2005 18:57
od Karotka
Jak zahnuté plenty, tak přidaná dálková světla mají základní myšlenku - opticky vůz zaoblit. Že skutečné provedení má k původnímu nápadu daleko, to už je jiná debata.

KT8D5

Napsal: 14.4.2005 16:31
od Tom
diskuze o kloubové tramvaji typu KT

Napsal: 12.4.2005 15:33
od Martin.KT8D5
KM píše:Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
Jak ty jednoduchej. Úplně lehce budou se mít za dvacet let čim vozit... Kdyby nebylo modernizace, tak nemaj na čem... Víš, jenže ty na koukáš dost krátkozrace...

Re: budník

Napsal: 12.4.2005 15:31
od Proxy
P_V píše:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bohužel ne, takže čelní transparent bude jen malý tramvajový.
:(

budník

Napsal: 12.4.2005 15:29
od P_V
Bude tam ještě namontován digitální budník?

Napsal: 12.4.2005 15:28
od KM
Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?

Napsal: 12.4.2005 13:08
od adam_r
Az na par serepeticek vypada presne tak, jak jsem ocekaval. Svemu ucelu (totiz preprave cestujicich) bude slouzit dobre a pracoviste ridice je take na urovni. Co vic ocekavat od tramvaje 8-)