Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
Hlavně 29/30T mají oproti 15T normální dvojkolí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
POZOR, že podvozky vypadají ZVENČÍ podobně ani u vozů ŠT neznamená, že mají shodné usazení motorů - 15T má příčně osazené motory uchycené každý přímo ke kolu, ale některé její kolegyně/"sestry-nedvojčata" (snad např. bratislavské 29T a 30T) mají motory usazené také po stranách kol, ale podélně a pomocí nějakých "převodů" pohánějící hned obě 2 kola podvozku za sebouthriller2 píše:Nevím, kde to najít. Ale jeho podvozky vypadají dost podobně jaKo krajní podvozky 15T.
Logicky předpokládám, že ty "převody" mezi motorem a koly dokáží tlumit přenos vibrací kola způsobované např. jeho nerovnoměrností.
Re: Škoda 15T ForCity
Nevím, kde to najít. Ale jeho podvozky vypadají dost podobně jao krajní podvozky 15T.
Re: Škoda 15T ForCity
A je někde posaný koncept variobahnu podvozků?thriller2 píše:Není to nějaká blbost? Tady v Bochumi taky mají beznápravové tramvaje a depáci s tím problémy nemají. Dokonce je práce s Variobahnem pro ně prý jednodušší než u starších Duewagů.MM-Mikulovsky píše:(..) tak na letošním školení padlo, že jeden cyklus "životnosti" obručí kol TRAM u DPP, který obsahuje 2 (či 3) soustružení a výměnu stojí u 15T cca 1,25milionu Kč (prý protože kvůli neexistující ose musí mít kola vedle sebe takřka nulovou váhovou odchylku)
Re: Škoda 15T ForCity
Není to nějaká blbost? Tady v Bochumi taky mají beznápravové tramvaje a depáci s tím problémy nemají. Dokonce je práce s Variobahnem pro ně prý jednodušší než u starších Duewagů.MM-Mikulovsky píše:(..) tak na letošním školení padlo, že jeden cyklus "životnosti" obručí kol TRAM u DPP, který obsahuje 2 (či 3) soustružení a výměnu stojí u 15T cca 1,25milionu Kč (prý protože kvůli neexistující ose musí mít kola vedle sebe takřka nulovou váhovou odchylku)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A 230 stojí na ústředním vrakovišti na povrchovce u vrátnice vedle T6
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Stojí na 25. ve Vokovicích, na první pohled vypadají, že se na ně ani nešáhlo. Ale blíž jsem to nezkoumalvon Špilberk píše:... Mimochodem: neví někdo, jak na tom jsou 9291 a 9293 (Klárov, prosinec 2015)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
9001: No určitě, vždyť pro 9236 se musely vyrobit i nové články (někdo říká, že jeden, někdo že dva). Já chtěl jen připomenout ty časy. 9235 (policie, Olšanská) stála přes rok.
Mimochodem: neví někdo, jak na tom jsou 9291 a 9293 (Klárov, prosinec 2015)
Mimochodem: neví někdo, jak na tom jsou 9291 a 9293 (Klárov, prosinec 2015)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
von Špilberk : A není spíš možná, že náraz do SORu nebyl tak vážný jako do tramvaje na Kavalírce?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Tak máme aspoň nějaký časový údaj a budeme srovnávat s třemi 15T po železárnách (Braník a Podolí). 9236 po Kavalírce stála 2 a půl roku.
K výjezdu 9211 ( ) přidávám jedno historické foto této nešťastné tramvaje.
K výjezdu 9211 ( ) přidávám jedno historické foto této nešťastné tramvaje.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Zajímavé...mám pocit, že šumělo něco o hnutém rámu... Tak je to asi dostatečně tuhé
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Na 18/403 dneska drtič Soru 9211, po skoro roce je opět v provozu
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
9200 už neexistuje. Byla ve škodovce rozebrána. Použitelné díly byly použity pro sériové vozy, zbytek uskladněn nebo zlikvidován.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
http://seznam-autobusu.cz/vuz/37910fricoolinek2 píše:BTW: Co je nyní s 9200?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
BTW: Co je nyní s 9200?