Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: 14T

Příspěvek od Proxy » 21.8.2006 12:40

Petr píše:A že se na té druhé vycvičuje řidičů panečku.... Kurz na 14T nebyl ani nepamatuju :cry: Na 9112 se stále jen zkouší vozit technická kontrola :wink:
Takže 9121 by už snad mohl být opět pro cestující...
8-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: 14T

Příspěvek od Petr » 20.8.2006 16:06

Proxy píše:(...)Nyní sice máme v Praze dvě poršetry, ale jedna musí být pro potřeby výcviku řidičů.
A že se na té druhé vycvičuje řidičů panečku.... Kurz na 14T nebyl ani nepamatuju :cry: Na 9112 se stále jen zkouší vozit technická kontrola :wink:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: 14T

Příspěvek od Proxy » 20.8.2006 15:10

T.R.A.M.V.A.J.A.K píše:Bude někdy cca a kdy jezdit 14T na lince č.12 nebo 14 :?:
Někdy zřejmě ano, ale to je bohužel vše, co je zatím známo :wink:
O nasazení poršetry na d-14 se psalo někdy v loni v novinách, ale také už jsem z agentury JPP slyšel o úvahách nasazení na d-9. Očekával bych, že jedna souprava zůstane asi nastálo na d-3 a o dalších linkách má cenu se bavit až zde budeme mít 9113, resp. budou zde dvě tramvaje pro provoz s cestujicími. Nyní sice máme v Praze dvě poršetry, ale jedna musí být pro potřeby výcviku řidičů.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 20.8.2006 13:48

Tom 11 píše:Do které vozovny by měla být přidělena 9113?
Lichá čísla Motol, sudá Strašnice, ale zatím to vypadá, že i ta sudá v Motole zůstanou

Uživatelský avatar
Semir Gerkhan
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 19.8.2006 22:38

14T

Příspěvek od Semir Gerkhan » 19.8.2006 23:15

Ahoj všichni.
Je to tu bezva.Mám dotaz.Sice nejsem z Prahy, ale v Praze pracuji a má cesta do prace a z práce je ze Smíchovského nádraží.A převážne využívám Tramvají.
A můj první dotaz zní :!: :!: Bude někdy cca a kdy jezdit 14T na lince č.12 nebo 14 :?: :?:Oběví se někdy :?: Tuším že to bylo včera tj.:18.8 cca v 6:35-6:39 Ráno na Andělu směr Smíchovské nádraží jako MANIPULAČNÍ JÍZDA.Evidenční číslo bylo 9111.
Děkuji za odpověd.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 19.8.2006 21:59

Do které vozovny by měla být přidělena 9113?

Kerberos

Re: 9113

Příspěvek od Kerberos » 12.8.2006 9:12

Tram fan píše:Tak mam tady par informaci o 9113ce.
1. Do prahy by mela dorazit 28.8
2.oproti prvnim dvoum kouskum ma nekolik odlisnosti. DP a cestujici pry reptali tak udelali par zmen. Po dokonceni cele serie by mely porchestry 9111 a 9112 zamirit do Plzne aby je zmenily taky na to co bude v 9113.

1.podelne edacky jsou usazeny 10cm blíže k oknu (každá rada) - takže se pribude 20cm´
2. ty debilni tyce konecnce budou dostupny i pro normalni lidi aniz by se museli stavet na stafle, budou niz usazeny a svisly tyce nebudou tak ohnuty
3.osazen nový (pry tissi) dverni mechanismus
4.vylepseno aktivni nataceni
5.vylepsen kontrolni system pro topeni
6. 1 a pul sedacky v nesenych clancich bohuzel zustaly, pry to tak musi byt. skodovka neni schopna jinak splnit napravovy tlaky
7.doplneny vnejsi a vnitrni buse (teplomer) taky do nesenych clanku, ponevadz v krajnich byly na prd. Cestujici v nesenych clancich se opravdu nebudou nekam splhat (kor když se tam ani neda dostat) aby se podivali na teplomer.
8. Pro predni Bude pouzity vykonnejsi LED diodky, aby bylo neco videt kvuli lesknoucimu se celnimu oknu


To je snad vsechno, snad prijede ve slibenem terminu. cus
No, trochu nepřesné. Takže komentář.

1. Je pravda, 9113 dorazí asi tehdy
2. 9111 a 9112 se nebudou upravovat v Plzni.

1. Tyče se možná budou měnit, nejsou ale změněny na 9113.
2. Sedačky se neposunují
3. Dveřní mechanismus se v žádném případě měnit nebude
4. Žádné aktivní natáčení 14T nemá a žádné se ani nebude montovat
5. Kontrolní systém topení zůstává stejný.
6. Pravda
7. Není změna na panelech BUSE
8. Dtto

Vnitřek 9113 je barevně stejný jako 9111 a 9112. Změna barvy až od 9114.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 10.8.2006 23:01

Škoda, mně se zrovna tenhle bílý interiér líbí. Ovšem je fakt, že když se to počmárá, tak ty šmouhy vypadají všelijak :-(

Tram fan

bílá

Příspěvek od Tram fan » 10.8.2006 22:42

DP tak usoudil právě po zkušenostech s bílou barvou ve rekonstrukcích 8171

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 10.8.2006 2:33

pawel píše:neral: 8171M - však to taky nepraktický je...viz ty mazanice všude po "tazích". a navíc nevím, jak na ostatní, ale já osobně se v supersterilní 8171M moc dobře necítím, M1 i 9111 (nebo třeba T6, T3P) je mnohem útulnější.
Jj, o tom si myslím asi totéž. Jenom mě překvapilo, když teď DP říká, že bílý interiér je nepraktický, tak že jim to právě nevadilo v době, kdy byl vytvořen interiér 8171M. Nebo že by na to přišli až na základě zkušeností s těmi 8171M? :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 07.8.2006 21:54

neral: 8171M - však to taky nepraktický je...viz ty mazanice všude po "tazích". a navíc nevím, jak na ostatní, ale já osobně se v supersterilní 8171M moc dobře necítím, M1 i 9111 (nebo třeba T6, T3P) je mnohem útulnější.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: 9113

Příspěvek od Neral » 07.8.2006 20:38

Tram fan píše:1.podelne edacky jsou usazeny 10cm blíže k oknu (každá rada) - takže se pribude 20cm
No jo, a to se pořád říkalo, že to nejde... :)
Tram fan píše:10. Interier nebude bily ani oranzovy, ale kremovy (neco mezi). Bily je podle DP pry neprakticky a s namichanim te oranzove jak je v 9111 maj tady ve skodovce trochu problem.
A u 8171M to nepraktické není? :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 06.8.2006 23:19

20 cm je fajn, ale stejně to bude vrchol nepohodlí, sedět v tram podélně, když pomyslím na charakteristickou "neplynulost" tramvajového provozu.
nesené články jsou na tom koukám doopravdy zle, ach jo..

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 05.8.2006 11:16

Jak to vypadá s 9112 řikalo se, že už má papíry a všechny zkoušky pro provoz s cestujícíma a přitom pořád jezdí na zkušebkách? Už se tuší kdy pujde do provozu s cestujícíma?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 03.8.2006 13:57

P_V píše:Ale není to dle stejného receptu jako novější série M1? Tedy nepohodlná kolmá opěradla.
Místa mezi oknem a sedačkami bylo dost a napřímením opěradel by se snad ani 10 cm neušetřilo. Btw. pokud jde o M1, tak mi ta přímá připadají i lepší.

Odpovědět