Jó to dělají jen odborníci od Škody, do toho my ještě neee... Oni by s tím snad měli mít nějaké zkušenosti.Jenki píše:...stále tečou, stále tečou a škodováci mění a mění...
Aha... takže možné příčiny :
- teče to od hřídele = nesmysl, to by vám už dávno upadlo
- teče to od šroubků = to, že v návodu píšou "zalepit LOCTITEm", není jen tak pro srandu...
- teče to z dělící roviny = takový ten tenoučký gumový kroužek, co patří do té drážky, napatří zapomenout při montáží na ponku...
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
...stále tečou, stále tečou a škodováci mění a mění...
Aha... takže možné příčiny :
- teče to od hřídele = nesmysl, to by vám už dávno upadlo
- teče to od šroubků = to, že v návodu píšou "zalepit LOCTITEm", není jen tak pro srandu...
- teče to z dělící roviny = takový ten tenoučký gumový kroužek, co patří do té drážky, napatří zapomenout při montáží na ponku...
Aha... takže možné příčiny :
- teče to od hřídele = nesmysl, to by vám už dávno upadlo
- teče to od šroubků = to, že v návodu píšou "zalepit LOCTITEm", není jen tak pro srandu...
- teče to z dělící roviny = takový ten tenoučký gumový kroužek, co patří do té drážky, napatří zapomenout při montáží na ponku...
Spojka
Ha ha, zubová spojka KWD Dresden mezi motorem a převodovkou...
Protože je už nějakou dobu mám občas v prackách na Triu i na novějších Astrách tak nechápu, co tam proboha může zlobit, když to je naprosto pohodová bezúdržbová záležitost. Napadají mě asi 4 možnosti :
- někdo nepochopil technologický postup lisování na hřídele
- někdo nepochopil, že existuje maximální úhel spojky, tj. obě hřídele můžou chodit jen o "něco" a ne víc; případně nepochopil, jak seřídit vzájemnou polohu motoru a převodovky
- někdo nepochopil, že místo oleje ESSO SPARTAN opravdu nejde do spojky nalít jakoukoliv břečku co mi zbyla v regále, případně vůbec nic
- někdo nepochopil, že spojka přenese jenom určitý točivý moment a snaží se naučit tramvaj jezdit se zrychlením a> 3m/s2.
Co vám to vlastně konkrétně dělá? Žere to zuby, upadává z hřídelí nebo ještě něco jiného co neznám?
Protože je už nějakou dobu mám občas v prackách na Triu i na novějších Astrách tak nechápu, co tam proboha může zlobit, když to je naprosto pohodová bezúdržbová záležitost. Napadají mě asi 4 možnosti :
- někdo nepochopil technologický postup lisování na hřídele
- někdo nepochopil, že existuje maximální úhel spojky, tj. obě hřídele můžou chodit jen o "něco" a ne víc; případně nepochopil, jak seřídit vzájemnou polohu motoru a převodovky
- někdo nepochopil, že místo oleje ESSO SPARTAN opravdu nejde do spojky nalít jakoukoliv břečku co mi zbyla v regále, případně vůbec nic
- někdo nepochopil, že spojka přenese jenom určitý točivý moment a snaží se naučit tramvaj jezdit se zrychlením a> 3m/s2.
Co vám to vlastně konkrétně dělá? Žere to zuby, upadává z hřídelí nebo ještě něco jiného co neznám?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Poznáte to ?
Copak to je ?
Malá nápověda, často to zlobí...
Malá nápověda, často to zlobí...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele: