to zcela nechápu - nočky přece řidiči odstavují na DO = do tzv. lodě si je depáci při přejezdu mohou přeházet dle libosti, jak se jim zrovna "zlíbí" je nově seřadit a případně spojitBobik píše:......]To si nemyslím, bo když se ráno podaří 96 předjet ve vratech 91 a přijedou oproti "papíru" (zátahovejm časům podle Dorisu) prohozený, tak depáci dost kvičej.
Ale je pravda, že netuším, zdali kvůli tomu, že přijde jiná tram jako druhej vůz předchozí už připravený, nebo protože je vepředu to, co mělo bejt vzadu.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To si nemyslím, bo když se ráno podaří 96 předjet ve vratech 91 a přijedou oproti "papíru" (zátahovejm časům podle Dorisu) prohozený, tak depáci dost kvičej.Temsor píše:Spíš náhoda, že to tak při zátahu - spojovaní vyšlo
Ale je pravda, že netuším, zdali kvůli tomu, že přijde jiná tram jako druhej vůz předchozí už připravený, nebo protože je vepředu to, co mělo bejt vzadu.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co se inspirovat u T6 první/druhé výrobní série? #0026, bratislava anebo v historii u K1 ale i v např. Brně 1, 2, stěrač vpředu vlevo, vzadu vpravoBobik píše:... v základní poloze byly ramena kolmo k zemi, což tolik nevadilo, bo řidič seděl uprostřed (ale stejně to bylo "divný"), zatímco u R.P sedí drobet vlevo, takže by měl stěrač v klidový poloze přímo proti očím.
Spíš náhoda, že to tak při zátahu - spojovaní vyšloZXS91 píše:Jojo, 8326, aspoň už ji depo dává jako zadní, dnes jsem ji měl na 25Bobik píše:...No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6)...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vždy jde o úhel pohledu, pokud narazí náklaďák do boku 14T,15T, tak tím projede jako nůž dortem, v tomto případě dopadne mnohem lépe vůz T3..9001 píše:PeS si z toho sice dělá srandu, ale bohužel má pravdu..
Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...
Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl .
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
PeS si z toho sice dělá srandu, ale bohužel má pravdu..
Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...
Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl .
Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...
Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl .
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano s tím se dá plně souhlasit, analog je méně poruchový a v principu jednoduší výzbroj, proto jí dodnes výhradně nakupují na východě a o digitálu nechtějí ani slyšet..myslím si, že si touto modernizací výzbroje nepomůžeme.. Jedině by stálo za úvahu jí zmodernizovat na TV Evropulz a nasadit asynchronní motory.Bobik píše:A zaplaťpánbůh za něj. Ať si kdo chce co chce říká, analog versus digitál jsou nebe a dudy.MKzB píše:Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pohon od motorku k převodkám je řešen bowdenem, což je v pružina, takže kladou-li ramínka na suchém skle odpor, bowden se víc stáhne a stíraná plocha se zmenší.
Osa převodovky je dlouhá asi 25 cm, půlmetr fakt ne a je to kvůli její montáži za ochranný rám (ten kterej tam podle některých zdejších "expertů" není a proto je T3 tak "nebezpečná").
Apexy DT-06 se nakupujou dle smlouvy v počtu 150 ks ročně, takže časem se dostane na všechny vozy, ale přednostně se dávaj do vozů s vysílačem určitého typu (LG).
Budou-li se předělávat další RP na wany, tak přednostně ty nejstarší najíždějící do oprav vyššího stupně. Stáří železa na to nemá až tak velkej vliv.
Skříň 8156 se klidně může použít jinde, ale to už je záležitostí současnýho majitele.
Hafíku, ty tvoje slinty možná přišly někomu ze začátku trochu vtipný, ale to už dávno vyprchalo, tak by sis to mohl odpustit...
Osa převodovky je dlouhá asi 25 cm, půlmetr fakt ne a je to kvůli její montáži za ochranný rám (ten kterej tam podle některých zdejších "expertů" není a proto je T3 tak "nebezpečná").
Apexy DT-06 se nakupujou dle smlouvy v počtu 150 ks ročně, takže časem se dostane na všechny vozy, ale přednostně se dávaj do vozů s vysílačem určitého typu (LG).
Budou-li se předělávat další RP na wany, tak přednostně ty nejstarší najíždějící do oprav vyššího stupně. Stáří železa na to nemá až tak velkej vliv.
Skříň 8156 se klidně může použít jinde, ale to už je záležitostí současnýho majitele.
Hafíku, ty tvoje slinty možná přišly někomu ze začátku trochu vtipný, ale to už dávno vyprchalo, tak by sis to mohl odpustit...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo, nad tím jsem taky dumal a napadly mě právě ty slabý motorky. Třeba u 15T, nebo i KTN nepoznáš rozdíl, akorát za sucha to (pochopitelně) vrže. Ale na chod to vliv nemá.mart337 píše:...a jaký odpor to má při pohybu po skle.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono je to asi dost o té údržbě, ale I o tom jak vydatně prší a jaký odpor to má při pohybu po skle. Některý se na suchu skoro nehne a některý za většího deště lítá jak splašenej.
Tuhle jsem měl ten druhej případ, kdy mi stěrač vyskočil až na boční sklo. A díky tomu se uvnitř nějak uvolnil, že už nešel ani rychlou rotou opravit a vyměňovalo se. Docela jsem byl překvypenej, že když se takhle uvolnil, tak se dal prakticky vytáhnout ven i s osou, která byla možná tak půl metru dlouhá. Myslel jsem si, že motorky stěračů jsou někde u kastle, ale takhle to vypadá že jsou hluboko ve voze.
Tuhle jsem měl ten druhej případ, kdy mi stěrač vyskočil až na boční sklo. A díky tomu se uvnitř nějak uvolnil, že už nešel ani rychlou rotou opravit a vyměňovalo se. Docela jsem byl překvypenej, že když se takhle uvolnil, tak se dal prakticky vytáhnout ven i s osou, která byla možná tak půl metru dlouhá. Myslel jsem si, že motorky stěračů jsou někde u kastle, ale takhle to vypadá že jsou hluboko ve voze.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nojo, jenže u starých KT to mělo zase nevýhodu, že v základní poloze byly ramena kolmo k zemi, což tolik nevadilo, bo řidič seděl uprostřed (ale stejně to bylo "divný"), zatímco u R.P sedí drobet vlevo, takže by měl stěrač v klidový poloze přímo proti očím.fricoolinek2 píše:Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
Ale nevím, přijde mi, že je to spíš o vyběhanosti, utaženosti a údržbě (možná slabý motorky), bo někde u R.P běhaj stěrače krásně, někde udělaj jen trapnej pohyb pár cm na obě strany.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jojo, 8326, aspoň už ji depo dává jako zadní, dnes jsem ji měl na 25Bobik píše:...No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6)...
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 03.8.2017 14:00, celkem upraveno 1 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No a tedy nedávalo by smysl předělávat nejstarší R.P se skříní za "zlatých šedesátých" než R.PV z roku 2004?
A třeba skříň 8156 (by) nenašla ještě nějaké využítí jako ND?
Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
A třeba skříň 8156 (by) nenašla ještě nějaké využítí jako ND?
Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tohle je celkem zajímavá věc: na Pankráci byly původní nejstarší šumperáci (82xx) a snad na všechny se nový Apex dal. Když depo s výměnou apexů skončilo, byly šumperáci předáni na Žižkov a na PA přišly z nějaké erpéčka komplet se starými apexy. Docela bych chtěl vidět nějaký plán (harmonogram), jaký je s těmi apexy cílový stav a kdy bude dosažen.Bobik píše:No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6) a co jsem se informoval, tak předělávat se (jako zbytek "dvacítkovejch", tedy 832x co máme) na novej Apex hned tak nebude, bo to není jen výměna tý krabičky v kabině, ale i nějakejch střev vevnitř a konkrétně u tohodle stroje se to prý už nevyplatí.
A když se řeší 8220, tak jedna archivní
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
demon: Tak vyčíslení bude vypadat luxusně pro politika, protože se bude moc fotit s novou tramvají s celkem minimální náklady .Otázka je co cestující a řidiči...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A zaplaťpánbůh za něj. Ať si kdo chce co chce říká, analog versus digitál jsou nebe a dudy.MKzB píše:Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.
No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6) a co jsem se informoval, tak předělávat se (jako zbytek "dvacítkovejch", tedy 832x co máme) na novej Apex hned tak nebude, bo to není jen výměna tý krabičky v kabině, ale i nějakejch střev vevnitř a konkrétně u tohodle stroje se to prý už nevyplatí. Proč a jestli se to udělá až v rámci "dílen", tedy PU (nebo "nikdy") jsem už v hlavě neudržel.Petrpes píše:Pro jistotu se převzalo i DT01 a stěrače vzor 1966...
Nicméně k těm stěračům třeba - pochop pejsku, že taková jednoduchá "blbost", co by ovšem pomohla, jako třeba dát tam delší ramínka (ty s gumičkama) a silnější motorky, aby se stěrače nezastavovaly v půlce okna a nevytvářely tam "průzory z tanku", by bylo neúměrně drahý. To nejde.