Stránka 268 z 559

Napsal: 27.9.2007 19:20
od Petr
radek31 píše:(...)ad řadiče - ty si fakt nevšímáš toho, že některé (na 15,11) jdou nádherně lehce, nemusí se vyklápět silou, rozjezd je plynulejší atd. zatímco jiné jsou posilovací (zvlášť na vyklopení), při rozjezdu málo jemné za manipulační polohou atp.?
Ztuha jde každý nový řadič. Pokud jde lehce, je už ochozený.... Když přišla 9111 měl jsem z řadiče MOZOLY, než se ochodil. Některý se ochodí dřív jiný později. Stejné jako když chodily T6. Některé dlouhé páky byly tuhé, jiné měkké. Po měsících ochození se to srovnalo....

Napsal: 27.9.2007 18:46
od radek31
Mr.Cross píše:Myslím že to trochu přeháníš 9119 jsem měl a žádnej rozdíl v brzdě jsem opravdu nepostřehl no ale já to tak často nemám tak třeba se pletu...
A co se týče řadiče já snima nemám žádný problém na začátku se objevovala stejná závada a tu výrobce odstranil!
Ještě že jsi nejezdil v prvnim softu na 9111 to by tě asi odvezli do Bohnic...
:P
nevím, jestli už ten problém není odstraněný, ale jezdil jsem kromě 23 s každou 14T v MO a 19 se při brzdě prostě chovala jinak a všimnul jsem si toho okamžitě při prvním zastavení z 50 km/h a při každé šichtě na 9119 (10 směn)
na konci srpna jsem měl během 5 dnů 4x 14T - 2x 9119, potom 15 a 17 a fakt je, že ta 19 prostě brzdila divně, nelineárně - slezu z 19, sednu do 15 a první čeho si všimnu je, jak 15 krásně brzdí
ale naposledy jsem na 19 jezdil před měsícem, takže už to možná nedělá
přikládám takový srandovní nákres, jak mi to připadalo

ad řadiče - ty si fakt nevšímáš toho, že některé (na 15,11) jdou nádherně lehce, nemusí se vyklápět silou, rozjezd je plynulejší atd. zatímco jiné jsou posilovací (zvlášť na vyklopení), při rozjezdu málo jemné za manipulační polohou atp.?

Napsal: 27.9.2007 17:30
od Mr.Cross
radek31 píše:každá 14T je originál
liší se v mnoha ohledech a někdy i .....
Myslím že to trochu přeháníš 9119 jsem měl a žádnej rozdíl v brzdě jsem opravdu nepostřehl no ale já to tak často nemám tak třeba se pletu...
A co se týče řadiče já snima nemám žádný problém na začátku se objevovala stejná závada a tu výrobce odstranil!
Ještě že jsi nejezdil v prvnim softu na 9111 to by tě asi odvezli do Bohnic...
:P

Napsal: 27.9.2007 17:19
od radek31
Pepa píše:a jakej je rozdíl mezi 9115 a zbytkem poršat (v MO)? :P
každá 14T je originál
liší se v mnoha ohledech a někdy i dost výrazně

kvalita řadiče - s kvalitním řadičem se lépe, plynuleji rozjíždí i brzdí (všechny stojí za prd, ale některé jsou použitelné, jako třeba na 9115)

nastavení omezovače - některé oblouky, které se dají jet třeba 25 km/h bez škubnutí pustí 9115 bez omezení (omezí třeba na 25 nebo 35) zatímco 11 je omezí na 15 km/h (9111 - někdy omezuje ještě desítky metrů za obloukem, ale možná to je už opravené)

nastavení kamer (velmi dobré na 15, nevzpomenu si z hlavy která to má nejhůř)

brzdy - většina je OK, ale 9119 je strašná (všechny brzdí lineárně, ale 19 brzdí napřed normálně, pak má dlouho úsek, kdy je brzda pořád stejná i když se řadičem přidává a pak v parkovací poloze nastoupí hrozně silně - nechápu proč to tak je, ale mám na ní naježděno spoustu km a dělá to jen 19) - ale už jsem jí dlouho neměl, tak třeba už je to opravené, ale pochybuju

zrcátka - třeba 17 měla dlouho (možná to ještě má) pravé zrcátko tak nastavené, že řidič nevidí podél tramvaje - celá ta kapsa je otočená doleva a nejde dostatečně natočit pomocí el. nastavování - depo na to samozřejmě kašle i po urgencích (stejně jako na nastavování kamer a další závady)

to jsou ty největší rozdíly, drobnosti nepíšu

Napsal: 26.9.2007 22:34
od Pepa
radek31 píše:9115 je v MO opravdu nejlepší - ale 9123 jsem ještě nejel
a jakej je rozdíl mezi 9115 a zbytkem poršat (v MO)? :P

Napsal: 26.9.2007 22:17
od demon
Tak vzhledem k tomu, že do konce roku zbývá 13 týdnů a během nich by měli dodat 14 tramvají, tak se mají co činit... 8-)

Napsal: 26.9.2007 21:57
od zdepa
ano, omluva - info bylo ze zdroje, který se následně ukázal, že taky nebyl přímo u toho.
dnes jsem před 9 potkal 9123 směr ÚD. podle servis-manů z Plzně má do 14 dnů dorazit další

Napsal: 26.9.2007 16:20
od radek31
9115 je v MO opravdu nejlepší - ale 9123 jsem ještě nejel

Napsal: 26.9.2007 10:12
od jara
Petr píše:Okolo 18:30 tam měla větší nehodu 9115.
Škoda zrovna tato tramvajka. Prý patří k nejlepším v motole. :lol: :lol: :lol: A co fotky nejsou nějaké?

Napsal: 26.9.2007 10:08
od Petr
zdepa píše:dnes kolem 20 hodiny se objevila informace o nehodě školáků s 9120 u sazka arény. prý je to větší. neviděl jsem.
Okolo 18:30 tam měla větší nehodu 9115. Pokud tam následně měla nehodu i 9120....
Zde byl text. Ten byl mou autocenzurou odstraněn. Nemám sílu vést neplodnou polemiku s uživatelem 9001. (Z tohoto důvodu odstraněn i jeho příspěvek!) Děkuji za pochopení.

Napsal: 25.9.2007 22:33
od zdepa
dnes kolem 20 hodiny se objevila informace o nehodě školáků s 9120 u sazka arény. prý je to větší. neviděl jsem.

Napsal: 20.9.2007 10:36
od Smurfx
Valema píše:tak ale plostě toto mně nejvíc dostavá xixi cituji ,,Porschetra (oficiálně 14T, protože její optimální kapacita pro pohodlné cestování je 14 cestujících a tramvaják) je nový typ hypermoderní nízkopodlažní tramvaje v Praze, kterou dal Pavel Bém občanům v roce 2005 jako vánoční dárek." :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo jo, to je skvělý. To číslo 14 cestujících je tak možná maximum pro "pohodlné" cestování :)

Napsal: 20.9.2007 1:13
od Valema
tak ale plostě toto mně nejvíc dostavá xixi cituji ,,Porschetra (oficiálně 14T, protože její optimální kapacita pro pohodlné cestování je 14 cestujících a tramvaják) je nový typ hypermoderní nízkopodlažní tramvaje v Praze, kterou dal Pavel Bém občanům v roce 2005 jako vánoční dárek." :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 20.9.2007 0:33
od Neral
Radek píše:Kdo to byl, přiznejte se! :D
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Porschetra
:-W :wink:

Napsal: 19.9.2007 23:42
od radek31
ve 13:45 jsem 9123 potkal jako Zkušební jízdu na Průběžné směr Kub. nám.