Pepa píše:a jakej je rozdíl mezi 9115 a zbytkem poršat (v MO)?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
každá 14T je originál
liší se v mnoha ohledech a někdy i dost výrazně
kvalita řadiče - s kvalitním řadičem se lépe, plynuleji rozjíždí i brzdí (všechny stojí za prd, ale některé jsou použitelné, jako třeba na 9115)
nastavení omezovače - některé oblouky, které se dají jet třeba 25 km/h bez škubnutí pustí 9115 bez omezení (omezí třeba na 25 nebo 35) zatímco 11 je omezí na 15 km/h (9111 - někdy omezuje ještě desítky metrů za obloukem, ale možná to je už opravené)
nastavení kamer (velmi dobré na 15, nevzpomenu si z hlavy která to má nejhůř)
brzdy - většina je OK, ale 9119 je strašná (všechny brzdí lineárně, ale 19 brzdí napřed normálně, pak má dlouho úsek, kdy je brzda pořád stejná i když se řadičem přidává a pak v parkovací poloze nastoupí hrozně silně - nechápu proč to tak je, ale mám na ní naježděno spoustu km a dělá to jen 19) - ale už jsem jí dlouho neměl, tak třeba už je to opravené, ale pochybuju
zrcátka - třeba 17 měla dlouho (možná to ještě má) pravé zrcátko tak nastavené, že řidič nevidí podél tramvaje - celá ta kapsa je otočená doleva a nejde dostatečně natočit pomocí el. nastavování - depo na to samozřejmě kašle i po urgencích (stejně jako na nastavování kamer a další závady)
to jsou ty největší rozdíly, drobnosti nepíšu