Pracovní, služební a dispečerské vozy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Díky. Asi to tak nějak bude, k něčemu podobnému jsem taky došel
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Vlastními slovy-domnívám se, že cvičný je vybaven seslí pro instruktora, panelem simulace závad a vším co tak cvičný vůz mívá, zatímco kondiční je nějaký, který lze zařadit do cvičné soupravy pro vytvoření cvičné dvojice, ale jinak se od běžného-linkového neliší, max. třeba zástrčkou pro pomocný panel instruktora, nebo je naopak kondiční již velmi doje*án a vhodný je už jen na cvičné jízdy a to ještě jako druhý v soupravě
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Zrovna studuju publikaci o tétrojkách a vrtá mi hlavou jedna věc: Jaký je rozdíl mezi cvičným a kondičním vozem?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
To ani já nevím. Nižší místa tvrdí služební vůz, vyšší místa tvrdí že v létě bude jezdit v provozu s cestujícími jako zadní vůz v soupravě. A teď babo raď. Ale kdyby byl trvale služební, tak by asi měl číslo 5554, ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Mezi které vozy je zařazena 8300? Jako Manipulační vůz nebo Sněhový pluh? Díky
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Co teprv tenhle borec:
http://www.novinky.cz/koktejl/158840-vi ... zehli.html
http://www.novinky.cz/koktejl/158840-vi ... zehli.html
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Třeba takové ČEPRO mělo problémy se svými vozy, kde byl na kapotě jejich znak (tuším, že kolibřík v žlutém kruhu). Dokonce se vedlo řízení ke změně vzhledu vozidla, protože se policie domnívala, že dochází nebo může docházet k záměně za jejich vozidla.trainzjohny píše:9001 - prober se !! Pruh od předku na konec používá stovky firem a organizací (například i Hasiči) to není podobnost s policií která by mátla.
Pokud by místo červeného byl zelený můžem se o něčem i bavit, ale takhle ne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
A co si to tak najít sám? "Silniční zákon" - DÍL 2 - Povinnosti provozovatele vozidla §10 Povinnosti provozovatele - odst. 2:9001 píše:MM: Není náhodou v zákoně, že se nesmí podobat ani stylem?...
Provozovatel vozidla je povinen zajistit, aby barevné provedení a označení vozidla nebylo zaměnitelné se zvláštním barevným provedením vozidel Vojenské policie podle zvláštního právního předpisu,12) policie podle zvláštního právního předpisu,13) celní správy podle zvláštního právního předpisu,14) obecní policie podle zvláštního právního předpisu,14a) Vězeňské služby České republiky (dále jen „Vězeňská služba“) podle zvláštního právního předpisu14b) a vozidel jednotek požární ochrany podle zvláštního právního předpisu.14c)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
9001 - prober se !! Pruh od předku na konec používá stovky firem a organizací (například i Hasiči) to není podobnost s policií která by mátla.
Pokud by místo červeného byl zelený můžem se o něčem i bavit, ale takhle ne.
Pokud by místo červeného byl zelený můžem se o něčem i bavit, ale takhle ne.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
MM: Není náhodou v zákoně, že se nesmí podobat ani stylem? Což DP splnuje. Pruh od čumáku po zadek a černý nápis dokonce stejným fontem.
K tvému dementnímu útoku. Na můj dotaz jsi naprosto neodpověděl. Jenom jsem se slušně zeptal
chemik: Tohle schéma pořád vozy mají. Poměrně často ho potkávám. Pruh je oranžový.
K tvému dementnímu útoku. Na můj dotaz jsi naprosto neodpověděl. Jenom jsem se slušně zeptal
chemik: Tohle schéma pořád vozy mají. Poměrně často ho potkávám. Pruh je oranžový.
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
a pak asistenčí služby používaly taky staré schéma KGX vozidel i s nápisem NEHODY, jen pruh přes auto měly světlejší!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
9001: Ty jsi barvoslepý? ANDĚL 112 používá naprosto totožnou barevnost s vozidly PČR - takže je s nimi zaměnitelný. Ovšem DISPEČINK/NEHODY DP ji měli vždy jinou a (cca 4 roky starou) změnou stylu PČR je odlišný úplně!
Čím spíše dispečeři matou zejména zahraniční účastníky MU jsou jejich "frčky", ale jinak barevnost jejich uniforem i auta se víc blíží HZS než PČR.
Čím spíše dispečeři matou zejména zahraniční účastníky MU jsou jejich "frčky", ale jinak barevnost jejich uniforem i auta se víc blíží HZS než PČR.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
http://praha.idnes.cz/u-nehod-v-praze-a ... zpravy_klu
Sice to nesouvisí tak úplně s dopravou, ale podstata je stejná. Má DPP nějakou výjímku pro auta NEHODY? Přece jenom styl přesně odpovídá policejnímu. (Chápu, že díky čím dál častější metazíle už to je tak trochu bezpředmětné, ale jenom mě to zajímá).
Sice to nesouvisí tak úplně s dopravou, ale podstata je stejná. Má DPP nějakou výjímku pro auta NEHODY? Přece jenom styl přesně odpovídá policejnímu. (Chápu, že díky čím dál častější metazíle už to je tak trochu bezpředmětné, ale jenom mě to zajímá).
Re: Pracovní a služební vozy
Ještě vyměnit pár krasinů za 90xx. Než z těch vysokých kachen nadělají kloubový krasiny
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Nic nežvláčky87 píše:Doufám, že už je vše promlčeno! Jako přímý aktér vypovídám:
T4 po návratu ze zkoušek v Bělehradě neměla šanci na dlouhý život, s ohledem na konstrukci bočnic. V Tatře jsme ji odstrojili a karoserii umístili na volnou plochu tehdejšího skladu Zatlanka se záměrem skladování drobných přípravků. V té době jsme při nějaké schůzce s p. Handlem,tehdejším vedoucím správy dep došli na otázku náhrady vozu mateřských škol /primátorky/ protože požadavky školek převyšovaly možnosti. Nějak vznikla myšlenka, že máme slušnou karoserii k ničemu a jako sklad může sloužit cokoli, kdežto pláňák by se potřebě dalši tramvaje vysmál. A tak jsem s tichým požehnáním vedení Tatry vyměnil karoserii prototypu T4 za 2 krasiny, které pak na Zatlance vydržely až do likvidace skladu. Rekonstrukce pak proběhla v bývalé Rustonce a to přimo s vynecháním zadních dveří, zvýšením podlahy v zadní půli vozu a odstraněním zástěny za řidičem.
Podvozky pod vůz byly vzaty z výměnného systému a výzbroj ze shořelého vozu T3. V době přestavby jsem se byl na průběh několikrát podívat a jako zůčastněný jsem byl i při zkušebních jízdách a TBZ.