T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
Vozidlo bez alespoň části nízké podlahy nemá ve 21. století co pohledávat. ČKD dojelo mimo jiné i na to, že bylo vytížené dodávkami do SSSR, a tak mu za posledních 20 let "totáče" s vývojem ujel vlak. V 90. létech pak jen opožděně uváděli na trh oprášené "novinky" ze šuplíku, které tu už těch 20 let měly jezdit, a v té době právě zastarat a být nahraženy něčím novým. Což už nezvládli. Takže kdyby nedošlo k tomu, k čemu došlo, chodili bychom se dnes na vysokopodlažní T3 a T6 dívat do muzea, a řešili bychom, jestli dosluhující wany a jiné částečně np tramvaje nahradit nebo zgenerálkovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ted je otázka jestli z pohledu cestujícího to není správná varianta. 14T/15T jsou NP a to je dost velkým přínosem.
T3R.P jsou důkazem, že si Praha bezproblémů vystačí s vozy, které jsou staré 50 let provozně, ale jestli to je atraktivní pro cestující je otázka.
T3R.P jsou důkazem, že si Praha bezproblémů vystačí s vozy, které jsou staré 50 let provozně, ale jestli to je atraktivní pro cestující je otázka.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: T6A5 a T6A5.3
8738 TO MÁ SPOČÍTANÉ??? JAK TO ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Mám takový pocit, že je to lobby ze strany Škodovky, že DPP má smlouvy, které údajně nejde vypovědět (modří už vědí).9001 píše:To je ta cesta na východ. V Berlíně jsou T6 něco jako pro nás klasiky T3, v Praze před příchodem Škody taky byly Hi-tech. Ted to je Hi-tech pro Bratislavu.
Asi vědí proč to dělají, když jsme nakoupili takové krámy jako 14T, o jejichž kvalitě mám dodnes velmi silné pochyby.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
To je ta cesta na východ. V Berlíně jsou T6 něco jako pro nás klasiky T3, v Praze před příchodem Škody taky byly Hi-tech. Ted to je Hi-tech pro Bratislavu.Pepa z Nuslí píše:Rád bych chtěl aby tyto tramvaje jezdily dál Bohužel se moje přání asi nevyplní. Je smutné, že s T6A5 se počítá v Bratislavě, ale v našem hlavním městě, ve kterém T6A5 zdomácněly, to s nima vypadá na pováženou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Rád bych chtěl aby tyto tramvaje jezdily dál Bohužel se moje přání asi nevyplní. Je smutné, že s T6A5 se počítá v Bratislavě, ale v našem hlavním městě, ve kterém T6A5 zdomácněly, to s nima vypadá na pováženou.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Románku, už jsem ti psal, T6 a nízkopodlažní vleky, ale už se nesmíš ptát, jen čekat, jinak se nedočkáš...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Pokud bude dodáno všech 250 tramvají 15T, tak se dá jejich konec očekávat. Nicméně v současnosti jsou snahy tu údajně nevypověditelnou objednávku aspoň zredukovat.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T6A5 a T6A5.3
Takže zpět k T6 kdy bude nebo nebude jejich konec?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T6A5 a T6A5.3
Bohužel rozdíl mezi maximální možnou (rozuměj: bezpečnou) a povolenou rychlostí je někdy značný. Ovšem někdy bych šel toho řidiče před sebou zabít. Nejvíc mě vždycky dostane, když mám l.7 a odjíždím od Bohemky ZC na vteřinu přesně a na Strašnické jsem +4, protože Kohinorka mi do cesty plivne l.22 s nějakým odborníkem, který mezi Kohinorkou, Slávií a Kubání nevyvine vyšší rychlost než 35. (Teď to nehrozí díky reko Moskevská a delším intervalům) A to ještě dojedeme blba s l.24, který zaspí na Kubáni čočky na odbočení do smyčky.MM-Mikulovsky píše:větší vliv má jestli řidič využívá maximální možnou/povolenou rychlost v jednotlivých úsecích TT
A s tím vlivem typu vozu jsem si to vyzkoušel loni, když jsem měl během krátké doby dvě úplně stejné služby v HL na l.16. Poprvé s tyristorkou, podruhé s nízkou kachnou. Číslo nevím, ale měl jsem kačenu, která zavírala dveře ultradlouho. Takže než se dveře vyzvonily, zavřely, srovnaly a než zhaslo světýlko a kontrolka na panelu, tak s tyristorkou bych už byl na další zastávce.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Kombinace 22 a KTN, kde v Hostivaři máš komplet OR, ve Vršovicích chvíli pojedeš 50, ale pak centrum a znova to vytáhneš v lepším případě u Hradu... Tamá vůz velký vliv.MM-Mikulovsky píše:tento vliv nepopírám - sám jsem právě tu na tento problém zejména u KTN upozornil, ale jsem přesvědčen, že furt větší vliv má jestli řidič využívá maximální možnou/povolenou rychlost v jednotlivých úsecích TTchemik píše:nemáš pravdu, Milane. Typ tramvaje má na to, zda jedeš pozdě nebo napřed hodně velkej vliv. Teda hlavně rychlost otvírání a zavírání dveří
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
tento vliv nepopírám - sám jsem právě tu na tento problém zejména u KTN upozornil, ale jsem přesvědčen, že furt větší vliv má jestli řidič využívá maximální možnou/povolenou rychlost v jednotlivých úsecích TTchemik píše:nemáš pravdu, Milane. Typ tramvaje má na to, zda jedeš pozdě nebo napřed hodně velkej vliv. Teda hlavně rychlost otvírání a zavírání dveří
Re: T6A5 a T6A5.3
nemáš pravdu, Milane. Typ tramvaje má na to, zda jedeš pozdě nebo napřed hodně velkej vliv. Teda hlavně rychlost otvírání a zavírání dveří
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Prosím, ale nemá se tu Pepa nesmyslně chvástat, že i s nízkým KT udělal předjetí na nějž má typ TRAM (jeho vlastnosti) velmi minimální vliv (mnohem podstatnější je "přístup" řidiče k jeho práci = i ke konkrétnímu typu TRAM)chemik píše:... díky, Milane, že jsi nám vysvětlil, jak to ve skutečnosti je s těma jízdníma dobama!
Re: T6A5 a T6A5.3
díky, Milane, že jsi nám vysvětlil, jak to ve skutečnosti je s těma jízdníma dobama!MM-Mikulovsky píše:tak to jde udělat naprosto se vším - páč jízdní časy dle JŘ v některých úsecích naprosto neodpovídají realitě (v některých úsecích jsou podhonoceny a v jiných nadhodnoceny) či někde odpovídají průměrné hustotě provozu (cestujících i IAD), ale jak mile je menší a úměrně nesnížíš rychlost jízdy a odbavování, tak si zase předjetý.Pepa píše:... i s nízky KT jde udělat předjetí