Stránka 16 z 41

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 18.8.2013 16:54
od Bald
Afterman píše:Úplně ideální by bylo kdyby se se zrychlovačem dal Barandov sjet rychlostí místo 35 třeba 45km/h. Z této rychlosti by se začalo brzdit a hned jak by se rozsvítila kontrolka zrychlovače, tak pedál pustit a nechat jet výběhem.
Tomu nějak nerozumím... Jak to odlehčí zrychlovači? Doporučuju ještě jednou kouknout na schema trakce T3.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 16.8.2013 15:27
od 9001
Afterman: Ono taky jsem slyšel teorii, že už v době otevření Barrandova bylo dost vozu s Progresem + T6 a tak se mohlo tohle nařízení vydat. Dnes kdy zrychly jsou prakticky pryč nemá cenu již je na Barrandov řešit.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 16.8.2013 14:36
od Afterman
Úplně ideální by bylo kdyby se se zrychlovačem dal Barandov sjet rychlostí místo 35 třeba 45km/h. Z této rychlosti by se začalo brzdit a hned jak by se rozsvítila kontrolka zrychlovače, tak pedál pustit a nechat jet výběhem.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 16.8.2013 13:52
od 9001
7080 píše:Tak nejen 5521, ale existuje fotka vozu 7120 ve smyčce Barrandov.
Tak oni tam vyjedou i sjedou, ale na pravidelný provoz to není...

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 16.8.2013 11:55
od 7080
Tak nejen 5521, ale existuje fotka vozu 7120 ve smyčce Barrandov.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 22:15
od Karosák
No jasný jedna věc je technika jízdy a ZR by kdejaký svačinář upálil, přerušovaně by to dal, asi ve zdraví a potom je myslím ta podmínka, že vůz s cestujícími musí být schopen sjet dolů i při výpadku sítě, a to už by bez MG neuchladil. Stejně tak staré KT by zafénovalo nepěkně...ale to už se tu myslím, řešilo, jen jsem nějak dřív psal, než myslel... Z:idea:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 21:57
od Petrpes
To spíš TV1 by upálila brzdový odpory, resp. údajně vodiče k nim, co se říkalo.
Na Barrandov ovšem jezdí TV1 5572 a ta nějakou úpravu má.
Víc ví asi kolega Brejšín, či Demon.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 21:54
od Petrpes
Každej zrychl na Barrandov i zpět dojede, ale hrozí poškození zrychlovače. Běžnej švec by to celej kopec dolů držel na 35 a bylo by vymalováno. Předpokládám že Michal co s tím jezdí, jistě jede dolů nějak inteligentně, brzdí třeba na 20, pak výběh na 35, atd... Aby nebyl zrychl pořád na stejném palci.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 21:25
od ZXS91
Karosák píše:To může na Barrandov, když je nacpán TR37čkou? 8-[
Jistěže, fotky jsou třeba tu. Co se výzbroje týče, zaslechl jsem cosi o tom, že je upravená

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 21:22
od malesak
Tak nahoru může jet každá TR37, spíš dolu by to byl problém, proto tam je zákaz. Není to tak?

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 21:15
od Karosák
To může na Barrandov, když je nacpán TR37čkou? 8-[

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 16:56
od trainzjohny
Někdy okolo čtvrté byl i Řepích, asi nějaké větší venčení :-)

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 16:06
od Petrpes
Tak to jsem vás potkával na Hradčanské, no a když jsem se za necelé 2 hodiny vracel na Špejchar od Malostranské, potkal jsem 5521 opět na Hradčanské v Badeniho ul.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 09.7.2013 14:36
od willyjeff
Dneska byl na projížďce vůz 5521. Jel za mnou z Barrandova až na Palmovku: http://josef.chodounsky.cz/Fotky/Ruzne/ ... naBarr.jpg

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Napsal: 11.6.2013 1:08
od koci
Nevím jestli jsem to zařadil úplně správně, ale týká se to pracovního vozu, tak to dám sem.

V závěru článku na páteřních stránkách o cvičném voze 5501 je psáno, že jde o první vůz svého typu v Československu. V článku je uveden rok zařazení 1982. Nicméně Brněnská cvičná T3 4101 vznikla už v roce 1977. Viz evidence bmhd.cz