T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak ako som to pochopil ja, je plán vyradiť všetky T6 čo najskôr. Sú vysokopodlažné, majú neduhy obvyklých dvojpodvozkových vozov bez tlmičov vrtivých pohybov (pomalé jazdy pre T3 a T6 na Krejcárku a Barrandově a veľmi nekľudná jazda na Modřanské trati hovoria za všetko) a oproti T3 majú jednu veľkú nevýhodu: vyklápacie dvere, kvôli ktorým sa stále nemôžu stavať vyššie zastávkové ostrovčeky tak, aby boli v jednej rovine s podlahou nízkopodlažných tram (toto mám odniekiaľ z tohoto fóra, ale celkom tomu verím). Všetko by sa to dalo za menší (tlmiče, dvere po vzore napríklad Košických T6) či väčší (výmena skrine za čiastočne nízkopodlažnú) obnos peňazí vyriešiť, ale keď sa to zloží dohromady, tak z toho vychádza výsledok v podobe „veľmi neperspektívne vozidlo“.
Re: T6A5 a T6A5.3
Zkušebky 8700 dopadly nejspíš dobře, dnes už jezdí souprava 8700+8699 za vozovnu Žižkov:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak přecijenom ty šuplíky nejsou nejnovější a jestli se hnul (zkroutil) rám, je to totálka.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
A to pojištovna zaplatila tak mizerně?
Re: T6A5 a T6A5.3
To je z té železné na Radlický (Anděl - Bertramka)? Vždyť těm vozům skoro nic nebylo. No, ale podnik si to může dovolit nechat je vyřadit, vždyť je přece v dobré finanční kondiciBrejšín píše:Jinak 8601 a 8620 už do provozu s cestujícími nikdy nezasáhnou.
Re: T6A5 a T6A5.3
MU na Andělu mi nějak unikla, něco vážného?Jakub píše:U té 8601 to souvisí s tou asi 3 týdny starou MU na Andělu, nebo jde o něco jiného?
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: T6A5 a T6A5.3
U té 8601 to souvisí s tou asi 3 týdny starou MU na Andělu, nebo jde o něco jiného?
Re: T6A5 a T6A5.3
Jinak 8601 a 8620 už asi do provozu s cestujícími nezasáhnou.
Naposledy upravil(a) Brejšín dne 16.10.2013 16:16, celkem upraveno 1 x.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
A má stále CVR ING?
Re: T6A5 a T6A5.3
Dnes na zkušebce 8700 již bez předního sécherona.
Re: T6A5 a T6A5.3
Není zač a dnes jezdí tatáž souprava na 14/24 (pořadí jsem bohužel nestihl).
Re: T6A5 a T6A5.3
Díky.DG7021 píše:Jenda1989: včera jezdila v soupravě 8701+8690 na 10/804, oba vozy v zánovním laku.
Re: T6A5 a T6A5.3
Jenda1989: včera jezdila v soupravě 8701+8690 na 10/804, oba vozy v zánovním laku.
Re: T6A5 a T6A5.3
Nevíte někdo náhodou co je s vozem 8690, že už jsem ho dlouho neviděl na ulici?
Předem děkuji za odpověď.
Předem děkuji za odpověď.