T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 17.10.2013 16:42

Petrpes píše:Podvozky?
Vzhledem k tomu, ze wany maji kotouče, tak by to vlastne bylo plus použit podvozky T6. Navíc jsou to podvozky samodujne a nepotřebuji cizí chlazeni... kastle by byla vanni. Stejná rekonstrukce se dělala z T2R na T3R.PLF...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 17.10.2013 16:36

Podvozky?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 17.10.2013 16:01

Ono asi nejpravděpodobnější verzí rekonstrukce T6 na nízkopodlažní vůz by byla wana stejná jako reko z T3.. nakonec co z původní T3 jde na novou wanu ?!

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Láďa » 17.10.2013 15:38

Spíše než přestavba připadá v úvahu reko s novou kastlí.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Blaueminence » 17.10.2013 15:36

7080 píše: Přestavba na částečně nízkopodlažní po vzoru T3 > wana naprosto nepřichází v úvahu
Čistě teoreticky, nebýt 15T, skutečně by taková přestavba nepřipadala v úvahu? Skříň T6 by v tomhle ohledu určitě měla řadu výhod a minimálně představa je to čistě šotoušsky velmi zajímavá.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 15.10.2013 12:46

T6 se ofiko nevyřazují jako obměna vozového parku, ale kvůli poškození při nehodách... Takže to je příjemné s užitečným...

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od parrot » 15.10.2013 9:29

9001 píše:
koci píše:Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu. #-o
No ono už mraky zrychlovačů až tak neplatí. Hlavně ten zrychl je na údržbu levnější než T6 a v počtu v jakém jsou...

Spíš co mě mrzí, že se nesnaží prodat...
Je to přesně jak píšete. Je to velká škoda, že se začala dávat přednost při vyřazovaní Téšetkám před zrychlovačema. Taky jsem marně doufal že při příchodu nových 15T (cca 15ks) půjde pryč (odprodej, likvidace a pod...) 30ks zrychlovačů. Ale zatím jdou jen T6. Nevíte jak to vypadá s 8738 po nehodě u Slavie? Lze asi očekávat stejný osud, že?

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 150
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od jeffer » 14.10.2013 13:50

Ešte mi napadlo, kedy ich DPP nakúpil? Ak sa dobre pamätám, tak 1996. Akú majú plánovanú životnosť? Čakal by som okolo 20 rokov, takže sa blíži čas drahých generálok, čo by mohol byť ďalší dobrý dôvod, prečo do nich nevŕtať. Áno, robili sa veľké prestavby z T3 na T3R.P a iné, ale to bolo v čase keď RT6 boli strateným projektom krachujúceho ČKD a žiaden iný typ plnohodnotne a nízkopodlažne nahradzujúci súpravu 2×T3 sa u nás nevyrábal (astra krátka).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 14.10.2013 9:59

7080 píše:Přestavba na částečně nízkopodlažní po vzoru T3 > wana naprosto nepřichází v úvahu, protože máme všespásné nové 15T, takže co s nimi.
Sóla budou potřeba taky...

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 7080 » 14.10.2013 9:11

9001 píše:
koci píše:Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu. #-o
No ono už mraky zrychlovačů až tak neplatí. Hlavně ten zrychl je na údržbu levnější než T6 a v počtu v jakém jsou...

Spíš co mě mrzí, že se nesnaží prodat...
Vzhledem k tomu, že stav karoserie je tak nastejno jako stav některých vozů T3, tak se nedivím,že je nikdo nechce. Ač mají hospodárnější výzbroj,tak jsou náročnejší na údržbu a na tu potenciální kupci z východní části Evropy nemají. Pokud vím, tak sovětský zákazník vozy T6 nechtěl mimo jiné z důvodu, že nemají dveře v jedné rovině, tak proč by je měl chtít teď.
Přestavba na částečně nízkopodlažní po vzoru T3 > wana naprosto nepřichází v úvahu, protože máme všespásné nové 15T, takže co s nimi.
Je to smutné, ale už bychom pomalu měli začít tipovat soupravu do muzea, pokud se tak už nestalo.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 14.10.2013 7:09

Láďa píše:Ono by stačilo vyčlenit nějaké úseky, kde by se postavili ostrůvky v požadované výši a T6 dát jen na vybrané linky. V Brně to takto funguje již nějaký ten pátek.
No, ale Brno má těch vozů tuším jen deset dvojic. A Praha má těch vozů skoro 150.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od koci » 14.10.2013 7:06

Neviděl bych to tak, že se je DPP nesnaží prodat, spíše je nechce nikdo koupit.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 13.10.2013 23:52

koci píše:Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu. #-o
No ono už mraky zrychlovačů až tak neplatí. Hlavně ten zrychl je na údržbu levnější než T6 a v počtu v jakém jsou...

Spíš co mě mrzí, že se nesnaží prodat...

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od koci » 13.10.2013 23:35

Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu. #-o

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Láďa » 13.10.2013 22:16

Ono by stačilo vyčlenit nějaké úseky, kde by se postavili ostrůvky v požadované výši a T6 dát jen na vybrané linky. V Brně to takto funguje již nějaký ten pátek.

Odpovědět