Vzhledem k tomu, ze wany maji kotouče, tak by to vlastne bylo plus použit podvozky T6. Navíc jsou to podvozky samodujne a nepotřebuji cizí chlazeni... kastle by byla vanni. Stejná rekonstrukce se dělala z T2R na T3R.PLF...Petrpes píše:Podvozky?
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Podvozky?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ono asi nejpravděpodobnější verzí rekonstrukce T6 na nízkopodlažní vůz by byla wana stejná jako reko z T3.. nakonec co z původní T3 jde na novou wanu ?!
Re: T6A5 a T6A5.3
Spíše než přestavba připadá v úvahu reko s novou kastlí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: T6A5 a T6A5.3
Čistě teoreticky, nebýt 15T, skutečně by taková přestavba nepřipadala v úvahu? Skříň T6 by v tomhle ohledu určitě měla řadu výhod a minimálně představa je to čistě šotoušsky velmi zajímavá.7080 píše: Přestavba na částečně nízkopodlažní po vzoru T3 > wana naprosto nepřichází v úvahu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
T6 se ofiko nevyřazují jako obměna vozového parku, ale kvůli poškození při nehodách... Takže to je příjemné s užitečným...
Re: T6A5 a T6A5.3
Je to přesně jak píšete. Je to velká škoda, že se začala dávat přednost při vyřazovaní Téšetkám před zrychlovačema. Taky jsem marně doufal že při příchodu nových 15T (cca 15ks) půjde pryč (odprodej, likvidace a pod...) 30ks zrychlovačů. Ale zatím jdou jen T6. Nevíte jak to vypadá s 8738 po nehodě u Slavie? Lze asi očekávat stejný osud, že?9001 píše:No ono už mraky zrychlovačů až tak neplatí. Hlavně ten zrychl je na údržbu levnější než T6 a v počtu v jakém jsou...koci píše:Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu.
Spíš co mě mrzí, že se nesnaží prodat...
Re: T6A5 a T6A5.3
Ešte mi napadlo, kedy ich DPP nakúpil? Ak sa dobre pamätám, tak 1996. Akú majú plánovanú životnosť? Čakal by som okolo 20 rokov, takže sa blíži čas drahých generálok, čo by mohol byť ďalší dobrý dôvod, prečo do nich nevŕtať. Áno, robili sa veľké prestavby z T3 na T3R.P a iné, ale to bolo v čase keď RT6 boli strateným projektom krachujúceho ČKD a žiaden iný typ plnohodnotne a nízkopodlažne nahradzujúci súpravu 2×T3 sa u nás nevyrábal (astra krátka).
Re: T6A5 a T6A5.3
Sóla budou potřeba taky...7080 píše:Přestavba na částečně nízkopodlažní po vzoru T3 > wana naprosto nepřichází v úvahu, protože máme všespásné nové 15T, takže co s nimi.
Re: T6A5 a T6A5.3
Vzhledem k tomu, že stav karoserie je tak nastejno jako stav některých vozů T3, tak se nedivím,že je nikdo nechce. Ač mají hospodárnější výzbroj,tak jsou náročnejší na údržbu a na tu potenciální kupci z východní části Evropy nemají. Pokud vím, tak sovětský zákazník vozy T6 nechtěl mimo jiné z důvodu, že nemají dveře v jedné rovině, tak proč by je měl chtít teď.9001 píše:No ono už mraky zrychlovačů až tak neplatí. Hlavně ten zrychl je na údržbu levnější než T6 a v počtu v jakém jsou...koci píše:Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu.
Spíš co mě mrzí, že se nesnaží prodat...
Přestavba na částečně nízkopodlažní po vzoru T3 > wana naprosto nepřichází v úvahu, protože máme všespásné nové 15T, takže co s nimi.
Je to smutné, ale už bychom pomalu měli začít tipovat soupravu do muzea, pokud se tak už nestalo.
Re: T6A5 a T6A5.3
No, ale Brno má těch vozů tuším jen deset dvojic. A Praha má těch vozů skoro 150.Láďa píše:Ono by stačilo vyčlenit nějaké úseky, kde by se postavili ostrůvky v požadované výši a T6 dát jen na vybrané linky. V Brně to takto funguje již nějaký ten pátek.
Re: T6A5 a T6A5.3
Neviděl bych to tak, že se je DPP nesnaží prodat, spíše je nechce nikdo koupit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
No ono už mraky zrychlovačů až tak neplatí. Hlavně ten zrychl je na údržbu levnější než T6 a v počtu v jakém jsou...koci píše:Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu.
Spíš co mě mrzí, že se nesnaží prodat...
Re: T6A5 a T6A5.3
Je mi jasné, že T6 mají své nevýhody. Ale vyřazovat je, když ještě jezdí mraky mnohem zastaralejších zrychlovačů, mi připadá postavené na hlavu. ![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Re: T6A5 a T6A5.3
Ono by stačilo vyčlenit nějaké úseky, kde by se postavili ostrůvky v požadované výši a T6 dát jen na vybrané linky. V Brně to takto funguje již nějaký ten pátek.