Orientační a informační systémy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MOp » 29.8.2013 12:21

Jak jsem ti rikal drive - nejlepsi a nejuniverzalnejsi formulace je "jen vybrane spoje". Jenze to muze znamenat take jen 2 za hodinu.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Martin Šubrt » 29.8.2013 12:14

MM-Mikulovsky píše:#-o #-o #-o jsem blbý já či autor a schvalovatel nových plánků LV - viz přiložený detail popisu provozních parametrů (pásmování apod.) jednotlivých linek.

Jsem přesvědčen, že popisek u l.3 značně klame cestující a pak není divu jejich neorientace v praxi!
Mělo by tam být uvedeno " V úseku Nádraží Braník - Sídliště Modřany (Levského) jezdí pouze ve špičnách pracovních dnů a to jen každý druhý spoj.

3 (ve špičkách PD) / 4 (ranní a odpolední špičce PD) / 16 (ve špičkách PD) / 22 (ranní a odpolední špičce PD) - jsem přesvědčen, že popis určitého časového období má být jednotný a ne, že v jedné polovině případů je uveden nějak a v druhé jinak.

17/22 - opět dva různé popisy pro stejný stav (tzv. pásmování) - buď v obou uvádět "každý druhý spoj" či "běžný/poloviční interval"
Blbý autor nových plánků se hlásí ;-). U linky 3 jsem hodně váhal, jak to napsat, a kombinace jede jen ve špičkách a ještě jen každý druhý spoj vypadala zejména v anglině příšerně. Dvojité only. Nicméně uznávám, že to asi jinak nepůjde, naž to tam napsat opravdu polopatě. Hlavním cílem vysvětlivky bylo nyní hlavně zdůraznit, že mimo špičky už tam torjka nejede vůbec, dvojité zklamání ještě z půlky spojů mimo špičky by někdo najednou nemusel rozdýchat ;-). Dalším důvodem byla potřeba ušetřit dva řádky, jinak by se to tam nevešlo bez dalšího zmenšení písma. Mimochodem, ve druhém odstavci požaduješ, aby 3 i 4 a 16 byly psány stejně, takže ta 3 je pak skutečně napsána ve snaze to sjednotit (a tudíž pominout současný rozdíl, že jede ještě půlka spojů). 22 už ale stejná není, protože 3, 4 i 16 v těch špičkových úsecích jezdí jen ve špičkách.

Pokud jde o 17 a 22, tak samozřejmě nejde o stejný případ. 17 už jezdí do Kobylis trvale ve všech obdobích jen s polovinou spojů, zatímco 22 stále má ve špičkách do Hostivaře páteřní charakter. Kdybych ve stylu 17 napsal, že do Hostivaře jede mimo špičky 1/2 spojů, není z toho jasné, co tam tedy jede ve špičkách. Takže se zvolila formulace, že tam jede páteřní linka jen ve špičkách, z čehož víc vyplývá, že to tam jede i mimo špičky, ale ne tak často. Samozřejmě, pokud se tu shodnete na vhodnějších formulacích, zapracuju do další verze mapy.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.8.2013 1:30

Petrpes píše:Milane, já tam byl naposledy s linkou 32 a soupravou 6710+6552. Tak že s couváním nemám problém :)
No já se zpětným pohybem také nemám problém, ale přeci jen je jednodušší po vyložení cestujících mít již otočený reverz, z kabiny zavřít dveře a salónem projít do zádě vlaku - zejména nejvíce potěší, když je "pěkný chrsták" :lol:, že nemusím nechávat minimálně jedny dveře otevřené, vypínat vlak, zamykat kabinu a muset právě projít tím deštěm do zadního vozu vlaku (a tam navíc kabinu odemykat, zapínat vlak, přestavovat reverz).

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Petrpes » 29.8.2013 1:16

Milane, já tam byl naposledy s linkou 32 a soupravou 6710+6552. Tak že s couváním nemám problém :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.8.2013 0:28

Petrpes píše:Ber to takhle, 15T už na Zvonařce byla, wana pravidelně nejsíš ne :)
No vhodnější by právě bylo tam nechat jezdit, co už tam bylo = 15T + také i pro rozdílnou obtížnost správné manipulace s vlakem kloubovým (či sólem) a soupravou dvou vozů kdy nutno přední vypnout a zadní zapnout, mezi čímž pro potřebu přejití mezi vozy vnějškem je vhodné kabinu předního vozu uzamknout a po zpětném pohybu provést zase vše přesně naopak.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Petrpes » 28.8.2013 16:15

Ber to takhle, 15T už na Zvonařce byla, wana pravidelně nejsíš ne :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 28.8.2013 15:43

Podle toho jak Demon na zelených prezentuje kvalitu 15T je linka naprosto ideální :lol:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Petrpes » 28.8.2013 15:31

To nevím, ale jde o 2 dvojice a wany jsou teď na PA+SA všechny, tak že lepší na tak krátkém výkonu mít wanu než 15T.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 28.8.2013 14:23

Petrpes píše:A garance z PA budou na lince 4 v podání T3RPLF+RP.
A důvod? Když je potřeba sola z pankráckých linek minimálně na 6+13?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Petrpes » 28.8.2013 12:48

A garance z PA budou na lince 4 v podání T3RPLF+RP.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od gabuliatko » 28.8.2013 12:43

Sirka píše:
MM-Mikulovsky píše:...byl odkázaný na prodejní automat jízdenek, ten prý však nikde v oblasti nemohl najít...
Napadá mě otázka - nevíte někdo, kde se nachází onen slavný automat na jízdenky, který by měl umět brát i bankovky? (Pokud zůstalo jen u slibů, tak nic...)
Díky.
@3646

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od thriller2 » 28.8.2013 11:41

DG7021 píše:Jen zajímavost z letáku: "Upozornění: od cca 0.30 hodin v neděli 1. 9. 2013 je linka 4 v provozu."
No jo, přece v neděli čtyřka začíná svým prvním raním výjezdem:)

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Sirka » 28.8.2013 11:07

MM-Mikulovsky píše:...byl odkázaný na prodejní automat jízdenek, ten prý však nikde v oblasti nemohl najít...
Napadá mě otázka - nevíte někdo, kde se nachází onen slavný automat na jízdenky, který by měl umět brát i bankovky? (Pokud zůstalo jen u slibů, tak nic...)
Díky.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od DG7021 » 28.8.2013 10:29

Jen zajímavost z letáku: "Upozornění: od cca 0.30 hodin v neděli 1. 9. 2013 je linka 4 v provozu."

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.8.2013 10:08

9001 píše:MM: Zkrácený interval je marketingově lepší než každý druhý spoj... Víc v tom nehledej
to 100% souhlasím, ale proč to stejně není napsané u všech obdobných situací (např. l.17)?

PS/EDIT: Je to ve významu "v ostatní trase neustále a v uvedeném úseku jen ve špičkách PD je linka vedena v nadstandartním zkráceném intervalu, ale mimo špičky PD v uvedeném úseku jen v běžném!"
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 28.8.2013 11:38, celkem upraveno 3 x.

Odpovědět