Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Napsal: 27.4.2011 9:38
Jakým způsobem je na KT8.N2 řešen "dopojovač-uzemňovač"? Je ruční nebo elektrický? Kde je umístěn?
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
*
http://www.tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://www.tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=543
Jak je budou opravovat netuším, ale jeden z významů pro ND je ten, že se jimi čerpá voda pro tepelná čerpadla v budově.MM-Mikulovsky píše:Už to tu na TF jistě padlo - výluka u ND není kvůli TT (která se "jen přifařila" a její rekonstrukce výluku ukončí), ale kvůli špatnému stavu nějakých technologických tunelů ND (díky němuž do úseku nesměly již roky jezdit vozy 14T). Osobně mám od jednoho kolegy "nasazenýho brouka v hlavě": Jak se provádí oprava těch tunelů - z povrchu či jinak (a jaký mají význam - použití pro ND)?DG7021 píše: Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
Už to tu na TF jistě padlo - výluka u ND není kvůli TT (která se "jen přifařila" a její rekonstrukce výluku ukončí), ale kvůli špatnému stavu nějakých technologických tunelů ND (díky němuž do úseku nesměly již roky jezdit vozy 14T). Osobně mám od jednoho kolegy "nasazenýho brouka v hlavě": Jak se provádí oprava těch tunelů - z povrchu či jinak (a jaký mají význam - použití pro ND)?DG7021 píše: Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
To jsem si naběhl, harmonogram výluk jsem měl spíše číst já. Tak děkuji za upřesnění. Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?MM-Mikulovsky píše:DG7021: "Zlý jazykové" tvrdí, že výluka TT mezi křižovatkou ND - Mánesem by mohla trvat dokonce spíš ještě nějaký měsíc v příštím roce.
Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven.
Při plánované letní výluce Výtoň - Modřany l.21 bude jistě mimo provoz a poté osobně počítám, že na 21 v případě souprav bude vypravována (nejen) na garance 15T.
Takže "21 vozovna Hloubětín" asi maximálně do posledního června. (Již jsem slyšel, že se údajně uvažuje započít výluku od Výtoně dříve než od 1. července.)
Na 5/103 ale dnes jezdila 8334 a ta patří pod Hloubětín již několik měsíců.9001 píše:Tak to by vysvětlilo to proč jsem viděl dnes večer "pankrácké" erpé na 5 s orientací Vozovna Hloubětín.
Čoveče tak jsou hloubětínský frajeři, protože jim pomalu každý den jedno přibude a přitom na pankráci je nikdo nikam nedává. To jsou věci...MM-Mikulovsky píše:Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven...]
Nic na nic neházím a nehraju to buď kátéčko na T3. Budu rád za oboje. Jen prostě říkám, že budeme mít v muzeu x-T3 a kátéčko z předsunuté série nikoliv. Poslední kátéčko, které má designové plechy na skrytí ptg, mohlo by mít secesní ev.č. a šedivé ozdobné lakované prvky... A nic ve zlém... Ale v muzeu máme i vůz T2. S ohledem na počet 2 kusů, které se po Praze proháněly je to pomalu ještě zbytečnější, než jedno kátéčko z počtu 48. Kátéčko, které znamenalo poměrně zásadní revoluci. První sériově dodávaná tram s tyristorovou výzbrojí, obousměrná, článková... Prostě děláme stejnou botu, jako když jsme nezachovali 6101. Za pár let uvidímeAbsolut píše:Petře a Mr. Crossi, neházejte to na T3! Myslím, že muzejní výběr T3 v počtu 4 ks je jistě reprezentativní a vzhledem k počtu téměř 1300 ks dodaných vozů tohoto typu je zcela jistě správný. Vozů KT8 bylo 48, bude fajn případně zachovat jednu a pořád to bude mnohem větší podíl z původního počtu, než ty čtyři T3. Ale rozhodně bych netrval na prototypu 9004, myslím že je celkem jedno který vůz to bude. (...)