Stránka 70 z 237

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 27.4.2011 9:38
od manil
Jakým způsobem je na KT8.N2 řešen "dopojovač-uzemňovač"? Je ruční nebo elektrický? Kde je umístěn?

Díky za odpověď.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 22:09
od kruťák
:roll:
Ale notak, pánové, prosím, pokračujme zde:
viewtopic.php?f=13&t=684#p146969

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 22:00
od 7080
MM-Mikulovsky píše:
DG7021 píše: Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
Už to tu na TF jistě padlo - výluka u ND není kvůli TT (která se "jen přifařila" a její rekonstrukce výluku ukončí), ale kvůli špatnému stavu nějakých technologických tunelů ND (díky němuž do úseku nesměly již roky jezdit vozy 14T). Osobně mám od jednoho kolegy "nasazenýho brouka v hlavě": Jak se provádí oprava těch tunelů - z povrchu či jinak (a jaký mají význam - použití pro ND)?
Jak je budou opravovat netuším, ale jeden z významů pro ND je ten, že se jimi čerpá voda pro tepelná čerpadla v budově.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 21:15
od MM-Mikulovsky
DG7021 píše: Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
Už to tu na TF jistě padlo - výluka u ND není kvůli TT (která se "jen přifařila" a její rekonstrukce výluku ukončí), ale kvůli špatnému stavu nějakých technologických tunelů ND (díky němuž do úseku nesměly již roky jezdit vozy 14T). Osobně mám od jednoho kolegy "nasazenýho brouka v hlavě": Jak se provádí oprava těch tunelů - z povrchu či jinak (a jaký mají význam - použití pro ND)?

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 21:14
od trainzjohny
OT - protože souběžně s ní se opravuje důvod proč sem nesměla 14Téčka (technologické tunely ND).

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 21:01
od DG7021
MM-Mikulovsky píše:DG7021: "Zlý jazykové" tvrdí, že výluka TT mezi křižovatkou ND - Mánesem by mohla trvat dokonce spíš ještě nějaký měsíc v příštím roce.
Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven.
Při plánované letní výluce Výtoň - Modřany l.21 bude jistě mimo provoz a poté osobně počítám, že na 21 v případě souprav bude vypravována (nejen) na garance 15T.
Takže "21 vozovna Hloubětín" asi maximálně do posledního června. (Již jsem slyšel, že se údajně uvažuje započít výluku od Výtoně dříve než od 1. července.)
To jsem si naběhl, harmonogram výluk jsem měl spíše číst já. Tak děkuji za upřesnění. Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
9001 píše:Tak to by vysvětlilo to proč jsem viděl dnes večer "pankrácké" erpé na 5 s orientací Vozovna Hloubětín.
Na 5/103 ale dnes jezdila 8334 a ta patří pod Hloubětín již několik měsíců.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 20:58
od 9001
Tak to by vysvětlilo to proč jsem viděl dnes večer "pankrácké" erpé na 5 s orientací Vozovna Hloubětín.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 20:12
od MM-Mikulovsky
No dobře, tak něco už asi teda odešlo, ale ještě ve středu, od níž jsem na vozovně nebyl, byla na PA netypicky značně plná harfa, z níž jsem vyjížděl či na ní končil zatažení mnohokrát za posledních několik týdnů.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 19:56
od trainzjohny
MM-Mikulovsky píše:Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven...]
Čoveče tak jsou hloubětínský frajeři, protože jim pomalu každý den jedno přibude a přitom na pankráci je nikdo nikam nedává. To jsou věci...

Vozovna pankrác pochopitelně značné množství R.Péček pouští a převádí je pod křídla hloubětínu.

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 19:40
od MM-Mikulovsky
DG7021: "Zlý jazykové" tvrdí, že výluka TT mezi křižovatkou ND - Mánesem by mohla trvat dokonce spíš ještě nějaký měsíc v příštím roce.
Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven.
Při plánované letní výluce Výtoň - Modřany l.21 bude jistě mimo provoz a poté osobně počítám, že na 21 v případě souprav bude vypravována (nejen) na garance 15T.
Takže "21 vozovna Hloubětín" asi maximálně do posledního června. (Již jsem slyšel, že se údajně uvažuje započít výluku od Výtoně dříve než od 1. července.)

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 19:15
od DG7021
Teď bude nejspíš k vidění až do prosince - viz harmonogram výluk.
21.jpg

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Napsal: 23.4.2011 18:56
od Jarre15T
Nízká kačenka na lince 21 ... to se jen tak nevidí :-)

Re: KT8D5

Napsal: 22.4.2011 13:04
od MOp
Mohu potvrdit, dnes jsem ji na vlastni oci videl sibovat po dilnach ve stadiu postupne kuchanizace.

Re: KT8D5

Napsal: 22.4.2011 12:36
od Petr
Absolut píše:Petře a Mr. Crossi, neházejte to na T3! Myslím, že muzejní výběr T3 v počtu 4 ks je jistě reprezentativní a vzhledem k počtu téměř 1300 ks dodaných vozů tohoto typu je zcela jistě správný. Vozů KT8 bylo 48, bude fajn případně zachovat jednu a pořád to bude mnohem větší podíl z původního počtu, než ty čtyři T3. Ale rozhodně bych netrval na prototypu 9004, myslím že je celkem jedno který vůz to bude. (...)
Nic na nic neházím a nehraju to buď kátéčko na T3. Budu rád za oboje. Jen prostě říkám, že budeme mít v muzeu x-T3 a kátéčko z předsunuté série nikoliv. Poslední kátéčko, které má designové plechy na skrytí ptg, mohlo by mít secesní ev.č. a šedivé ozdobné lakované prvky... A nic ve zlém... Ale v muzeu máme i vůz T2. S ohledem na počet 2 kusů, které se po Praze proháněly je to pomalu ještě zbytečnější, než jedno kátéčko z počtu 48. Kátéčko, které znamenalo poměrně zásadní revoluci. První sériově dodávaná tram s tyristorovou výzbrojí, obousměrná, článková... Prostě děláme stejnou botu, jako když jsme nezachovali 6101. Za pár let uvidíme :-(

Re: KT8D5

Napsal: 21.4.2011 17:49
od Štěpán
Stojí v Hloubětíně na šesté koleji a je už klasicky lehce vykuchaná. :-( Šlo to nějak rychle.