T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 21.5.2008 9:45

pawel píše:davidd: hm. asi si teda nevšímám dost. ale neříkej mi, že za tohle můžou 2 měsíce v SA. a když jsme u těch dveří, tak u MO jsem kolikrát viděl dveře s utrženým přídržným ramenem, takže se neklápěly vůči vozu rovnoběžně a bouchaly do karoserie. kdyby se to teď stalo v SA, tak se z toho s touhle optikou udělá důkaz pro špatné zacházení s vozy.
ad proházení souprav - taky se mi "šotoušky" nemusí líbit, ale co? B vozy nemáme, tak proč je nemíchat?

prostě ačkoli jsem velký a bezmála celoživotní kritik SA, tohle se mi zdá přehnaný. na to je ještě brzo. stejně jako tvrzení, že 14T získávaly v SA "patinu". z hlediska cestujícího jsem si nevšim žádných rozdílů oproti MO. srovnávat budeme moct až za pár let. osobně doufám, že se SA polepší.
Oficiálně vozy B nemáme, ale dát vůz z pneumatickou sedačkou a novým ručním řadičem na zadní vůz a nechat řidiče sedět na staré sedačce je rozhodně nemilé. Nechápu proč to tak dělají a zároveň nechají zníčit ty nepoškrábaná skla. Motol je udržel téměř bez čmárance dlouhých 13 let a teď to bude cca do 2 let zníčený. Také doufám, že se polepší, ale nevěřím tomu :!:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 20.5.2008 23:29

davidd: hm. asi si teda nevšímám dost. ale neříkej mi, že za tohle můžou 2 měsíce v SA. a když jsme u těch dveří, tak u MO jsem kolikrát viděl dveře s utrženým přídržným ramenem, takže se neklápěly vůči vozu rovnoběžně a bouchaly do karoserie. kdyby se to teď stalo v SA, tak se z toho s touhle optikou udělá důkaz pro špatné zacházení s vozy.
ad proházení souprav - taky se mi "šotoušky" nemusí líbit, ale co? B vozy nemáme, tak proč je nemíchat?

prostě ačkoli jsem velký a bezmála celoživotní kritik SA, tohle se mi zdá přehnaný. na to je ještě brzo. stejně jako tvrzení, že 14T získávaly v SA "patinu". z hlediska cestujícího jsem si nevšim žádných rozdílů oproti MO. srovnávat budeme moct až za pár let. osobně doufám, že se SA polepší.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 20.5.2008 21:30

pawel píše:abs.: jakkoli jsem ohledně SA spíš skeptik, tak zatím jsou T6 čisté a bez problémů, tohle je první, čeho jsem si všim (krom toho, že byla jednou otevřená zadní kabina řidiče), a to jezdím 22 prakticky denně. navíc je to jedna ze souprav, co je v SA teprve chvíli.
zato motol u mě dnes moc neskóroval - vrzající dveře 14T (linka 20, číslo netuším, každopádně ale < 9135)

jak je na tom vlastně bouraná 8619?
No asi jsi moc nekoukal. Špinavé jsou dost, věčně prasklé nějaké světlo. Také zajimavé jsou dveře. U některých souprav jsou ok, ale někde se tváří jako by se vůbec nechtěli zavřít. Rozjedou se a při uzavrání ještě svítí světla na schůdky až po cca 1-2 s v tom cvakne a dveře se uzamknou a sepnou kontakty. No a pokud se člověk zaměří na tlačítko dveří pro cestující, tak po jeho stisku svítí a to až do doby než se dveře otevřou a pak normálně zasne. U strašnických se stává, že svítí i po otevření a až po několika sekundách zasne(někdy to ani nestihne a dřív řidič dveře zavře). Vůbec již nemluvím o jejich přeházení v soupravách. Řídící vozy a tudíž i vozy lépe vybaveny na zadních vozech.(u niž jsou ještě ska nepoškrábaná.)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 20.5.2008 14:25

Já jezdím také prakticky denně SA vozy. Otevřenou kabinku zadní T6 jsem viděl asi 2x, ale taky jsem několikrát viděl v zadních vozech neskutečnou špínu.

No a včera jsem měl konflikt s řidičem ze SA, ale radši sem nebudu psát linku a pořadí.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 20.5.2008 14:09

abs.: jakkoli jsem ohledně SA spíš skeptik, tak zatím jsou T6 čisté a bez problémů, tohle je první, čeho jsem si všim (krom toho, že byla jednou otevřená zadní kabina řidiče), a to jezdím 22 prakticky denně. navíc je to jedna ze souprav, co je v SA teprve chvíli.
zato motol u mě dnes moc neskóroval - vrzající dveře 14T (linka 20, číslo netuším, každopádně ale < 9135)

jak je na tom vlastně bouraná 8619?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 20.5.2008 12:04

To je zajímavé, že v Motole se na T6 takovéhle závady neprojevovaly a vozy byly dokonce i čisté.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 20.5.2008 11:40

vůz 8625 by potřeboval péči, ze zadního spřáhla (uchycení pod plošinou) se ozývají při ná/výjezdu do/z oblouku velmi silné rány. turisti celkem koukali, pražané apatičtí.
dnes jezdí na 22.

jinak chválím řidiče, žádné zpoždění (zc) i přes slušné vytížení, pěkná jízda i ohleduplnost ke starším cestujícím.

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od VareckaJ » 19.5.2008 18:48

JJ, dneska sem jí potkal; a pak sem si dojel dom pro foták a mam jí !
Foto za chvíli (Před Dr.Housem) Ale i zepředu ;)

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Quetzalcoatl » 19.5.2008 17:06

8600 je venku na 5/802!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Quetzalcoatl dne 05.2.2009 22:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: T6A5.3

Příspěvek od Damir Holas » 18.5.2008 16:45

MF píše:Vskutku jezdí převážně na noční. Na dnešek jezdila taky.
Dneska je taky venku, koukal - li jsem dobře, tak na 1. pořadí čtyřky.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5.3

Příspěvek od MF » 18.5.2008 15:29

arny píše:Dlouho jsem zde nebyl. No není moc času.
Minulý týden ve středu, jsem měl možnost se svést jednu zastávku s tím to vozem z Nádraží Holešovice na Výstaviště (dokonce jsem jí schválně dobýhal, protože cíl mé cesty byl přesně mezi těmito zastávkami). A musím konstatovat můj dojem, že zvuk výzbdoje je asi nejhezčí ze všech pražských vozů (RT6 už si nepamatuji). Škoda, te tyhle rekonstrukce skončili, právě tou jednou. Doufám, že nám tu ještě dlouho vydrží na nedopadne jako 8205 a 8200. A já uslyším její výzbroj ještě několik dlouhých let, je příjemné slyšet jiné kvílení než Progres 8-)

Vskutku jezdí převážně na noční. Na dnešek jezdila taky.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

T6A5.3

Příspěvek od arny » 18.5.2008 15:13

Dlouho jsem zde nebyl. No není moc času.
Minulý týden ve středu, jsem měl možnost se svést jednu zastávku s tím to vozem z Nádraží Holešovice na Výstaviště (dokonce jsem jí schválně dobýhal, protože cíl mé cesty byl přesně mezi těmito zastávkami). A musím konstatovat můj dojem, že zvuk výzbdoje je asi nejhezčí ze všech pražských vozů (RT6 už si nepamatuji). Škoda, te tyhle rekonstrukce skončili, právě tou jednou. Doufám, že nám tu ještě dlouho vydrží na nedopadne jako 8205 a 8200. A já uslyším její výzbroj ještě několik dlouhých let, je příjemné slyšet jiné kvílení než Progres 8-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 15.5.2008 9:14

Ráno zatáhla myslím z 55. Takže možná zas vyjede na nočku.

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Josef » 15.5.2008 5:47

Na čem dnes jezdí 8600???

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od DavidD » 14.5.2008 23:51

Tak 8600 dnes na 35/25 s přejezdem na 2/55. Jel jsem s ní a příjde mi svižná dost. Je na ní pěkně vidět, jak není moc používaná. Skla nejsou podrápané(až na zadek), nemá namontované reklamní tabule mezi zářivkami a ještě má ty kovové dveře za kabinou v bílém laku, to už se moc nevidí. Snad nám vydrží [-o<

Odpovědět