Oficiálně vozy B nemáme, ale dát vůz z pneumatickou sedačkou a novým ručním řadičem na zadní vůz a nechat řidiče sedět na staré sedačce je rozhodně nemilé. Nechápu proč to tak dělají a zároveň nechají zníčit ty nepoškrábaná skla. Motol je udržel téměř bez čmárance dlouhých 13 let a teď to bude cca do 2 let zníčený. Také doufám, že se polepší, ale nevěřím tomupawel píše:davidd: hm. asi si teda nevšímám dost. ale neříkej mi, že za tohle můžou 2 měsíce v SA. a když jsme u těch dveří, tak u MO jsem kolikrát viděl dveře s utrženým přídržným ramenem, takže se neklápěly vůči vozu rovnoběžně a bouchaly do karoserie. kdyby se to teď stalo v SA, tak se z toho s touhle optikou udělá důkaz pro špatné zacházení s vozy.
ad proházení souprav - taky se mi "šotoušky" nemusí líbit, ale co? B vozy nemáme, tak proč je nemíchat?
prostě ačkoli jsem velký a bezmála celoživotní kritik SA, tohle se mi zdá přehnaný. na to je ještě brzo. stejně jako tvrzení, že 14T získávaly v SA "patinu". z hlediska cestujícího jsem si nevšim žádných rozdílů oproti MO. srovnávat budeme moct až za pár let. osobně doufám, že se SA polepší.
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
Re: T6A5 a T6A5.3
davidd: hm. asi si teda nevšímám dost. ale neříkej mi, že za tohle můžou 2 měsíce v SA. a když jsme u těch dveří, tak u MO jsem kolikrát viděl dveře s utrženým přídržným ramenem, takže se neklápěly vůči vozu rovnoběžně a bouchaly do karoserie. kdyby se to teď stalo v SA, tak se z toho s touhle optikou udělá důkaz pro špatné zacházení s vozy.
ad proházení souprav - taky se mi "šotoušky" nemusí líbit, ale co? B vozy nemáme, tak proč je nemíchat?
prostě ačkoli jsem velký a bezmála celoživotní kritik SA, tohle se mi zdá přehnaný. na to je ještě brzo. stejně jako tvrzení, že 14T získávaly v SA "patinu". z hlediska cestujícího jsem si nevšim žádných rozdílů oproti MO. srovnávat budeme moct až za pár let. osobně doufám, že se SA polepší.
ad proházení souprav - taky se mi "šotoušky" nemusí líbit, ale co? B vozy nemáme, tak proč je nemíchat?
prostě ačkoli jsem velký a bezmála celoživotní kritik SA, tohle se mi zdá přehnaný. na to je ještě brzo. stejně jako tvrzení, že 14T získávaly v SA "patinu". z hlediska cestujícího jsem si nevšim žádných rozdílů oproti MO. srovnávat budeme moct až za pár let. osobně doufám, že se SA polepší.
Re: T6A5 a T6A5.3
No asi jsi moc nekoukal. Špinavé jsou dost, věčně prasklé nějaké světlo. Také zajimavé jsou dveře. U některých souprav jsou ok, ale někde se tváří jako by se vůbec nechtěli zavřít. Rozjedou se a při uzavrání ještě svítí světla na schůdky až po cca 1-2 s v tom cvakne a dveře se uzamknou a sepnou kontakty. No a pokud se člověk zaměří na tlačítko dveří pro cestující, tak po jeho stisku svítí a to až do doby než se dveře otevřou a pak normálně zasne. U strašnických se stává, že svítí i po otevření a až po několika sekundách zasne(někdy to ani nestihne a dřív řidič dveře zavře). Vůbec již nemluvím o jejich přeházení v soupravách. Řídící vozy a tudíž i vozy lépe vybaveny na zadních vozech.(u niž jsou ještě ska nepoškrábaná.)pawel píše:abs.: jakkoli jsem ohledně SA spíš skeptik, tak zatím jsou T6 čisté a bez problémů, tohle je první, čeho jsem si všim (krom toho, že byla jednou otevřená zadní kabina řidiče), a to jezdím 22 prakticky denně. navíc je to jedna ze souprav, co je v SA teprve chvíli.
zato motol u mě dnes moc neskóroval - vrzající dveře 14T (linka 20, číslo netuším, každopádně ale < 9135)
jak je na tom vlastně bouraná 8619?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
Já jezdím také prakticky denně SA vozy. Otevřenou kabinku zadní T6 jsem viděl asi 2x, ale taky jsem několikrát viděl v zadních vozech neskutečnou špínu.
No a včera jsem měl konflikt s řidičem ze SA, ale radši sem nebudu psát linku a pořadí.
No a včera jsem měl konflikt s řidičem ze SA, ale radši sem nebudu psát linku a pořadí.
Re: T6A5 a T6A5.3
abs.: jakkoli jsem ohledně SA spíš skeptik, tak zatím jsou T6 čisté a bez problémů, tohle je první, čeho jsem si všim (krom toho, že byla jednou otevřená zadní kabina řidiče), a to jezdím 22 prakticky denně. navíc je to jedna ze souprav, co je v SA teprve chvíli.
zato motol u mě dnes moc neskóroval - vrzající dveře 14T (linka 20, číslo netuším, každopádně ale < 9135)
jak je na tom vlastně bouraná 8619?
zato motol u mě dnes moc neskóroval - vrzající dveře 14T (linka 20, číslo netuším, každopádně ale < 9135)
jak je na tom vlastně bouraná 8619?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
To je zajímavé, že v Motole se na T6 takovéhle závady neprojevovaly a vozy byly dokonce i čisté.
Re: T6A5 a T6A5.3
vůz 8625 by potřeboval péči, ze zadního spřáhla (uchycení pod plošinou) se ozývají při ná/výjezdu do/z oblouku velmi silné rány. turisti celkem koukali, pražané apatičtí.
dnes jezdí na 22.
jinak chválím řidiče, žádné zpoždění (zc) i přes slušné vytížení, pěkná jízda i ohleduplnost ke starším cestujícím.
dnes jezdí na 22.
jinak chválím řidiče, žádné zpoždění (zc) i přes slušné vytížení, pěkná jízda i ohleduplnost ke starším cestujícím.
Re: T6A5 a T6A5.3
JJ, dneska sem jí potkal; a pak sem si dojel dom pro foták a mam jí !
Foto za chvíli (Před Dr.Housem) Ale i zepředu
Foto za chvíli (Před Dr.Housem) Ale i zepředu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
8600 je venku na 5/802!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Quetzalcoatl dne 05.2.2009 22:56, celkem upraveno 1 x.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: T6A5.3
Dneska je taky venku, koukal - li jsem dobře, tak na 1. pořadí čtyřky.MF píše:Vskutku jezdí převážně na noční. Na dnešek jezdila taky.
Re: T6A5.3
arny píše:Dlouho jsem zde nebyl. No není moc času.
Minulý týden ve středu, jsem měl možnost se svést jednu zastávku s tím to vozem z Nádraží Holešovice na Výstaviště (dokonce jsem jí schválně dobýhal, protože cíl mé cesty byl přesně mezi těmito zastávkami). A musím konstatovat můj dojem, že zvuk výzbdoje je asi nejhezčí ze všech pražských vozů (RT6 už si nepamatuji). Škoda, te tyhle rekonstrukce skončili, právě tou jednou. Doufám, že nám tu ještě dlouho vydrží na nedopadne jako 8205 a 8200. A já uslyším její výzbroj ještě několik dlouhých let, je příjemné slyšet jiné kvílení než Progres
Vskutku jezdí převážně na noční. Na dnešek jezdila taky.
T6A5.3
Dlouho jsem zde nebyl. No není moc času.
Minulý týden ve středu, jsem měl možnost se svést jednu zastávku s tím to vozem z Nádraží Holešovice na Výstaviště (dokonce jsem jí schválně dobýhal, protože cíl mé cesty byl přesně mezi těmito zastávkami). A musím konstatovat můj dojem, že zvuk výzbdoje je asi nejhezčí ze všech pražských vozů (RT6 už si nepamatuji). Škoda, te tyhle rekonstrukce skončili, právě tou jednou. Doufám, že nám tu ještě dlouho vydrží na nedopadne jako 8205 a 8200. A já uslyším její výzbroj ještě několik dlouhých let, je příjemné slyšet jiné kvílení než Progres
Minulý týden ve středu, jsem měl možnost se svést jednu zastávku s tím to vozem z Nádraží Holešovice na Výstaviště (dokonce jsem jí schválně dobýhal, protože cíl mé cesty byl přesně mezi těmito zastávkami). A musím konstatovat můj dojem, že zvuk výzbdoje je asi nejhezčí ze všech pražských vozů (RT6 už si nepamatuji). Škoda, te tyhle rekonstrukce skončili, právě tou jednou. Doufám, že nám tu ještě dlouho vydrží na nedopadne jako 8205 a 8200. A já uslyším její výzbroj ještě několik dlouhých let, je příjemné slyšet jiné kvílení než Progres
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
Ráno zatáhla myslím z 55. Takže možná zas vyjede na nočku.
Re: T6A5 a T6A5.3
Na čem dnes jezdí 8600???
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak 8600 dnes na 35/25 s přejezdem na 2/55. Jel jsem s ní a příjde mi svižná dost. Je na ní pěkně vidět, jak není moc používaná. Skla nejsou podrápané(až na zadek), nemá namontované reklamní tabule mezi zářivkami a ještě má ty kovové dveře za kabinou v bílém laku, to už se moc nevidí. Snad nám vydrží