T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 06.1.2007 12:02

arny píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém.
Možná do toho úplně nevidím, ale když se tu v září diskutovalo proč zapůjčená liberecká wana nemůže při průvodu v rámci DODu vozit cestující v Praze, tak tu někdo z dobře informovaných napsal, že nemá průkaz způsobilosti pro Prahu... tak nevím :?:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 05.1.2007 22:52

Jj, poněvadž čumák se dá srovnat spíše s klasickou T3..., ale tramvaj má vetší délku, tudíž v obloucích můžou nastávat problémy... :roll:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 05.1.2007 22:44

Podle nového dodatku D1/2 se wana považuje za vozidlo stejné kategorie jako je KT, takže pro něj platí stejná omezení co se týče potkávání v obloucích. Problémový je opravdu prostředek nikoli čumák.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 05.1.2007 18:35

Proxy píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém Vzpomínám si jaký sme s nima měly problémi se systéme TRS pro ČD u loko 122 a 150/151. Jde opravdu jen o ten PZ a to by neměl být nejmenší problém. Je to "LBC" Wana zkřížená s pražským krnovákem.

U RT6N je problém, že nikdy průkaz způsobilosti nezískala a otázka jestli ho někdy mít bude, protože od 1.12. nemůže ani do zkušebního provozu (Možná mě DP překvapí zkušebky si u DU, prodloužila) .

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 05.1.2007 7:52

Tom 11 píše:Ano,měla by do Vokovic přijet v pondělí nebo úterý...
Pokud vim, tak ještě stále nemá svoje světla a budou se měnit podvozky, takže s provozem bych to neviděl tak horký. :?
Ale to předání asi skutečně proběhne...

Markýz
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 13.1.2006 10:08
Bydliště: Nedaleko cirkusové zastávky

Příspěvek od Markýz » 05.1.2007 6:51

Nemohl by sem někdo přidat ještě obrázek nebo aspoň přesněší informaci, jak je na tom s profilem T6?
Typuji, že bude o něco horší než u T3, takže pokud bude vana mít profil obdobný jako T6, nemusel by být problém.
2217 píše:Možná na víkend ji třeba z dvojky stáhout a jet zkušebky kamsi... :?:
Stahovat ji nemusí, o víkendu dvojka nejezdí.

Uživatelský avatar
Ondrys
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 25.11.2004 18:35
Bydliště: Jablonec N/N

Příspěvek od Ondrys » 05.1.2007 5:41

izzy píše:Ja u cel tedy vidim 550mm...vybocenim cel byl myslen presah oproti klasice ne vyboceni hrany...
Trochu si pleteš pojmy, watslaw to napsal správně. Přesah 550mm tam opravdu je, ale na délku v ose. Vybočení čela je vybočení hrany v oblouku a má vliv na vnější průjezdný profil v oblouku. A oproti klasické T3 je vybočení čel, tím pádem průjezdný profil větší o těch 67mm v oblouku o průměru 20m. Problém u kačen je že mají široký čumák který právě hodně vybočuje, narozdíl od wany která má úzký čumák jako na T3.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 05.1.2007 3:33

Ja u cel tedy vidim 550mm...vybocenim cel byl myslen presah oproti klasice ne vyboceni hrany...

watslaw
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 17.8.2004 15:13

Příspěvek od watslaw » 05.1.2007 1:37

izzy píše:Panove jiz mnohokrat byl zverejnovan tento obrazek: A z neho jasne plyne ze nejvetsi problem jsou jako vzdy cela vozu a ne stred - staci se podivat na cisla...KT8 taky nejvic vykukuje cely a v porovnani s Variem jeste vyrazneji...
Podíval jsem se na čísla (u tvého obrázku) a u čel je rozdíl 67, zatímco u středu 95.5, takže z obrázku plyne opak toho, co tvdíš ;-)

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 04.1.2007 23:36

Panove jiz mnohokrat byl zverejnovan tento obrazek: A z neho jasne plyne ze nejvetsi problem jsou jako vzdy cela vozu a ne stred - staci se podivat na cisla...KT8 taky nejvic vykukuje cely a v porovnani s Variem jeste vyrazneji...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 04.1.2007 23:18

Ještě otázka: budou se v Praze na wany nějak doškolovat řidiči? Prakticky to pro ně není nic nového, krom toho, že to má trochu jiné profily.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 04.1.2007 23:16

V Brně se s wanami dělaly profilové zkoušky, na některých místech, kde se 2 T3 mohou míjet Varia nevyjdou, ale na některých zákazech míjení KT8 zase projedou.
Faktem je, že v oblouku vybíká prostřední část z důvodu vyšší vzdálenosti otočných čepů a nepatrně také čelo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 04.1.2007 23:02

Proxy píše:Pokud vím tak 8151 jezdila dost dlouho bez kaštanů než byla schválená a je to pro ouřady skutečně něco jiného než T3R.P
... stejně tak jako KT8D5 a KT8D5.RN2P nebo RT6N1 a RT6N2 ;-)

Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
No ona spíš 8151 nejezdila než jezdila. :D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.1.2007 22:56

arny píše:Nový typ :?: Snad ne. Vždyť je to o jedno okno delší Krnovák.
Takže T3R.PV muselo mít taky schválení od DÚ? Vždyť je není T3R.P, ale taky nový typ. T3R.PLF jezdí podobný LBC a OV a ty jsou schválený. A projet by to mělo bezproblémů celou síť vždyť to má podobný profil jako kačena.
Pokud vím tak 8151 jezdila dost dlouho bez kaštanů než byla schválená a je to pro ouřady skutečně něco jiného než T3R.P
... stejně tak jako KT8D5 a KT8D5.RN2P nebo RT6N1 a RT6N2 ;-)

Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 04.1.2007 22:23

Proxy píše:Je to nový typ...
Nový typ :?: Snad ne. Vždyť je to o jedno okno delší Krnovák.
Takže T3R.PV muselo mít taky schválení od DÚ? Vždyť je není T3R.P, ale taky nový typ. T3R.PLF jezdí podobný LBC a OV a ty jsou schválený. A projet by to mělo bezproblémů celou síť vždyť to má podobný profil jako kačena.

Odpovědět