Možná do toho úplně nevidím, ale když se tu v září diskutovalo proč zapůjčená liberecká wana nemůže při průvodu v rámci DODu vozit cestující v Praze, tak tu někdo z dobře informovaných napsal, že nemá průkaz způsobilosti pro Prahu... tak nevímarny píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém Vzpomínám si jaký sme s nima měly problémi se systéme TRS pro ČD u loko 122 a 150/151. Jde opravdu jen o ten PZ a to by neměl být nejmenší problém. Je to "LBC" Wana zkřížená s pražským krnovákem.Proxy píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
U RT6N je problém, že nikdy průkaz způsobilosti nezískala a otázka jestli ho někdy mít bude, protože od 1.12. nemůže ani do zkušebního provozu (Možná mě DP překvapí zkušebky si u DU, prodloužila) .
Nemohl by sem někdo přidat ještě obrázek nebo aspoň přesněší informaci, jak je na tom s profilem T6?
Typuji, že bude o něco horší než u T3, takže pokud bude vana mít profil obdobný jako T6, nemusel by být problém.
Typuji, že bude o něco horší než u T3, takže pokud bude vana mít profil obdobný jako T6, nemusel by být problém.
Stahovat ji nemusí, o víkendu dvojka nejezdí.2217 píše:Možná na víkend ji třeba z dvojky stáhout a jet zkušebky kamsi...
Trochu si pleteš pojmy, watslaw to napsal správně. Přesah 550mm tam opravdu je, ale na délku v ose. Vybočení čela je vybočení hrany v oblouku a má vliv na vnější průjezdný profil v oblouku. A oproti klasické T3 je vybočení čel, tím pádem průjezdný profil větší o těch 67mm v oblouku o průměru 20m. Problém u kačen je že mají široký čumák který právě hodně vybočuje, narozdíl od wany která má úzký čumák jako na T3.izzy píše:Ja u cel tedy vidim 550mm...vybocenim cel byl myslen presah oproti klasice ne vyboceni hrany...
Podíval jsem se na čísla (u tvého obrázku) a u čel je rozdíl 67, zatímco u středu 95.5, takže z obrázku plyne opak toho, co tvdíšizzy píše:Panove jiz mnohokrat byl zverejnovan tento obrazek: A z neho jasne plyne ze nejvetsi problem jsou jako vzdy cela vozu a ne stred - staci se podivat na cisla...KT8 taky nejvic vykukuje cely a v porovnani s Variem jeste vyrazneji...
V Brně se s wanami dělaly profilové zkoušky, na některých místech, kde se 2 T3 mohou míjet Varia nevyjdou, ale na některých zákazech míjení KT8 zase projedou.
Faktem je, že v oblouku vybíká prostřední část z důvodu vyšší vzdálenosti otočných čepů a nepatrně také čelo.
Faktem je, že v oblouku vybíká prostřední část z důvodu vyšší vzdálenosti otočných čepů a nepatrně také čelo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
No ona spíš 8151 nejezdila než jezdila.Proxy píše:Pokud vím tak 8151 jezdila dost dlouho bez kaštanů než byla schválená a je to pro ouřady skutečně něco jiného než T3R.P
... stejně tak jako KT8D5 a KT8D5.RN2P nebo RT6N1 a RT6N2
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Pokud vím tak 8151 jezdila dost dlouho bez kaštanů než byla schválená a je to pro ouřady skutečně něco jiného než T3R.Parny píše:Nový typ Snad ne. Vždyť je to o jedno okno delší Krnovák.
Takže T3R.PV muselo mít taky schválení od DÚ? Vždyť je není T3R.P, ale taky nový typ. T3R.PLF jezdí podobný LBC a OV a ty jsou schválený. A projet by to mělo bezproblémů celou síť vždyť to má podobný profil jako kačena.
... stejně tak jako KT8D5 a KT8D5.RN2P nebo RT6N1 a RT6N2
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
Nový typ Snad ne. Vždyť je to o jedno okno delší Krnovák.Proxy píše:Je to nový typ...
Takže T3R.PV muselo mít taky schválení od DÚ? Vždyť je není T3R.P, ale taky nový typ. T3R.PLF jezdí podobný LBC a OV a ty jsou schválený. A projet by to mělo bezproblémů celou síť vždyť to má podobný profil jako kačena.