Tak to ber tak, že je to trochu retro !Marek B. píše:Tak ten interiér vypadá díky tomu krémovému nátěru jako smíšenina Ečs a 81-71. Desing tak z roku 1950. Sedadla hnusný červený. Design čela strašný. Ale zvyknu si. Ostatně co jiného mi zbývá. A také tyto tramvaje-pokud se jim nerozlomí skříň či co dojezdí i s modernisací už v roce 2057. Co se týče nízkopodlažnosti, tyto tramvaje nejsou o moc dál, než RT6 S v 90. letech. jinak Abych nebyl jen negativní, třeba v DM 4/05 jsou vyobrazené nové tramvaje od Bombardieru pro Brusel. Design by se dal eště vylepšit, ale například čela jsou velmi pěkná.
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten interiér vypadá díky tomu krémovému nátěru jako smíšenina Ečs a 81-71. Desing tak z roku 1950. Sedadla hnusný červený. Design čela strašný. Ale zvyknu si. Ostatně co jiného mi zbývá. A také tyto tramvaje-pokud se jim nerozlomí skříň či co dojezdí i s modernisací už v roce 2057. Co se týče nízkopodlažnosti, tyto tramvaje nejsou o moc dál, než RT6 S v 90. letech. jinak Abych nebyl jen negativní, třeba v DM 4/05 jsou vyobrazené nové tramvaje od Bombardieru pro Brusel. Design by se dal eště vylepšit, ale například čela jsou velmi pěkná.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
tacho není zase tak zásadní, aby se bez něj nedalo dojet těch pár desítek minut před výměnou vozu - takže záložní tacho je podle mě zbytečnost, dneska ho tam taky nemáš - nevidím důvod, proč by LCD mělo být nějak poruchovější, maximálně tam bude vadnej pixel, ale celé LCD moc často neodejdeRapid píše:LCD se muze podelat, ale urcite bych tam pridelal neco jako zalozni tachometr. Bylo by to jako u dopravnich letadel - umely horizont je na "LCD" a kdyz "LCD" vypadne, tak funguje "analogovy" umely horizont.
Přesně tento problém máme zrovna u jedné K3R.N (1752) v Brně. Odešel počítač s diagnostikou a už asi 2 týdny se stále čeká na nový.MOp píše:to co normalne, kdyz se podela jakakoliv jina tramka. stahne se z provozu. no a nevyjede, dokud se to neopravi..fricoolinek2 píše:To by mne zajímalo co se stane, když se to velký LCDčko podělá
Takto vypadá palubní deska K3 http://bmhd.goo.cz/foto.php?1752p:20051125
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tak díky velkému zájmu nejen o fotky 14T se Vám všem návštěvníků stránek na doméně plzenskamhd.net (tj. tramvaje i trolejbusy a autobusy) podařilo překročit měsíční limit 4GB který máme free od poskytovatele, takže stránky poběží zase až od 1. 12. Ještě se nám to nestalo a už mám nějaký plán, jak tomu příště zabránit, každopádně je to nemilé .... prozatím máte 14T i tady: http://www.tenzor.cz/tramvaje/14t.htm
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
...místo nesmyslných 1,5 sedaček bych dal normální(uspoř.2+1), takhle se zbytečně změnšuje prostor k stání...
To byl zřejmě úmysl projektanta a v pozadí bude úsilí o snížení podlahové plochy pro stání z důvodu dodržení maximálního nápravového zatížení. Na méně podlahy se vejde méně substrátu čili méně kg.
Ten pult se mi osobně líbí docela dost, ale je mi jasné, že s ním budou problémy. Podle zkušenosti z projektů na kterých jsem se účastnil dělím řidiče ve vztahu k pultu (bez ohledu na pohlaví) na 3 skupiny :
a) řidič-technik, který si v Poršestře užije. Čím víc serepetiček tím lépe, ideální panel je něco mezi Boeingem 737 a vánočním stromečkem. Za jízdy stíhá sledovat asi 50 hodnot, vhodný jako zkušební jezdec. Tam patřím i já Podíl asi 20% ze všech řidičů.
b) řidič-salámista, kterému je to šumafuk. Dokud tramvaj jede tak je nějakými hláškami a červenými světýlky zcela nezasažen, je schopen ignorovat i řvoucí bzučáky, blikající nápisy "WARNING BIOHAZARD" a lodní sirénu. Dokud se vůz hýbe a nešlehá plamen tak ať si to tam píše co chce. Podíl asi 50% ze všech řidičů.
c) řidička-od-plotny, která za ideální považuje vůz vybavený maximálně 5ti ovladači (ZAP/VYP, zvonek, dveře, kalorifer, blinkry). Stěrače jsou problém pokud mají více než jednu polohu, o cyklovači nemluvě. Existence jakéhokoliv displeje na stanovišti vyvolává hrůzu, nutnost na něm cokoliv ovládat prokazatelně zvyšuje absenci (to radši půjdu na nemocenskou než bych s tím jela). Směnu na takovém vozidle absolvuje jen po těžkém psychickém nátlaku a s krevním tlakem 200/130. V případě, že se na displeji objeví jakékoliv hlášení (i kdyby to bylo "dobrý den Marcelko, dnes vypadáte zvláště dobře") se dostavuje těžký šok a neschopnost úplně čehokoliv. Podíl asi 30% řidičů.
Závěr : panel konstruoval někdo blízký řidičům kategorie a) bez ohledu na existenci kategorií b) a hlavně c).
Bude sranda
To byl zřejmě úmysl projektanta a v pozadí bude úsilí o snížení podlahové plochy pro stání z důvodu dodržení maximálního nápravového zatížení. Na méně podlahy se vejde méně substrátu čili méně kg.
Ten pult se mi osobně líbí docela dost, ale je mi jasné, že s ním budou problémy. Podle zkušenosti z projektů na kterých jsem se účastnil dělím řidiče ve vztahu k pultu (bez ohledu na pohlaví) na 3 skupiny :
a) řidič-technik, který si v Poršestře užije. Čím víc serepetiček tím lépe, ideální panel je něco mezi Boeingem 737 a vánočním stromečkem. Za jízdy stíhá sledovat asi 50 hodnot, vhodný jako zkušební jezdec. Tam patřím i já Podíl asi 20% ze všech řidičů.
b) řidič-salámista, kterému je to šumafuk. Dokud tramvaj jede tak je nějakými hláškami a červenými světýlky zcela nezasažen, je schopen ignorovat i řvoucí bzučáky, blikající nápisy "WARNING BIOHAZARD" a lodní sirénu. Dokud se vůz hýbe a nešlehá plamen tak ať si to tam píše co chce. Podíl asi 50% ze všech řidičů.
c) řidička-od-plotny, která za ideální považuje vůz vybavený maximálně 5ti ovladači (ZAP/VYP, zvonek, dveře, kalorifer, blinkry). Stěrače jsou problém pokud mají více než jednu polohu, o cyklovači nemluvě. Existence jakéhokoliv displeje na stanovišti vyvolává hrůzu, nutnost na něm cokoliv ovládat prokazatelně zvyšuje absenci (to radši půjdu na nemocenskou než bych s tím jela). Směnu na takovém vozidle absolvuje jen po těžkém psychickém nátlaku a s krevním tlakem 200/130. V případě, že se na displeji objeví jakékoliv hlášení (i kdyby to bylo "dobrý den Marcelko, dnes vypadáte zvláště dobře") se dostavuje těžký šok a neschopnost úplně čehokoliv. Podíl asi 30% řidičů.
Závěr : panel konstruoval někdo blízký řidičům kategorie a) bez ohledu na existenci kategorií b) a hlavně c).
Bude sranda