Cca všechno běžný člověk nevidí, pro cestující jsou to nový tramvaje, T3 je starý vrak. Když do 14T dáš klimu, naprostá většina cestujících to bude brát za dobrý moderní vozidlo, kdyžto wana bude stoletý vrak, tady je názorně vidět, jak by technici do toho měli kecat co možná nejmíň.demon píše: ↑19.8.2022 11:07Co je probůh zrovna na 14T moderního ? Vždyť wana je proti tomu totální moderna. 14T je konstrukčně I. polovina 19. století.
Pevný podvozky, podélný sezení, nevyvětratelnej a k cestujícím nepřátelskej interiér, hluk pohonů jak od Křižíka a stovky konstrukčních vad...
Tady je názorně vidět, že by šotouši měli do techniky kecat co možná nejmíň.
Opakovaně je v tomto počasí vidět, jak cestující raději nechají ujet T3 a svezou se 15T s klimou, protože to je tramvaj odpovídající dnešní době. Cestující zajímá komfort, počet sezení, jak si tam jde stoupnout a ne jaký má podvozky, konstrukční vady nebo problémový servis, protože to není jejich tramvaj, ale dopravní prostředek z bodu A do bodu B .