KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nejlepší řešení by bylo objednat pár nových obousměrných tramvají a tyhle zmetky poslat na UA. Tam je ještě využijí. Nejhorší tramvaj v Praze
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ty původní dveře z ČKD měly nahoře v rámu rovnou gumu, a když se zavřely, tak k ní dolehly.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To by u D5N nesměly být ty dveře a jejich pohony asi nejčastější problém na odstavení.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Problém není s tvarem dveří, ale s tou dírou nad nima (u KT i pod) kterou fičí, někde se to řešilo dodáním "štětin" nahoru a to dost zabralo, ale Praha to nedělala, bohužel.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nejsnažší by asi bylo ty dveře seřídit, aby se zavřely do rovna. Ty původní z ČKD to uměly.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Naivně jsem si myslel, že je to problém T3 a jejich dveří, co se nezavřou do roviny, ale do "w", nicméně i u KT8D5R.N2P s moderními dveřmi ze Studénky je to to stejné - neskutečně jimy profukuje, pokud se jede +/- 40 km/h a více. V zásadě je nepříjemné se držet za jízdy tyčí u dveří.
To je opravdu takový problém zapracovat na utěsnění? Případně by bylo tak těžké tam dát předsuvné, jako mají v Brně KT8D5N?
To je opravdu takový problém zapracovat na utěsnění? Případně by bylo tak těžké tam dát předsuvné, jako mají v Brně KT8D5N?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9001 evidentně myslí toto výběrové řízení: https://zdopravy.cz/dvoumiliardova-zaka ... ila-98632/
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A v čem to výběrové řízení v Plzni vybouchlo? Já jsem naopak četl, že Plzeň odebere všech 22 obousměrných tramvají od Škody, tak tím pádem kačeny budou na prodej...
https://zdopravy.cz/dalsi-nove-tramvaje ... rt-114872/
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak se podívej kolik sedaček je na straně u dveří a vynásob si to dvěma ... i v sólo T3 je rázem víc sedaček, než v obousměrném 15Téčku. To by byl dobytčák jak vyšitej.
Jinak v Praze tedy pokud vím, tak ty "důchodcovské" nízké schody měly jen kloubové karosy B951E a to ještě až ty třetí, tedy první za kloubem...
Jinak v Praze tedy pokud vím, tak ty "důchodcovské" nízké schody měly jen kloubové karosy B951E a to ještě až ty třetí, tedy první za kloubem...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak předpokládám, že 15T je konstruována pro 300 lidí, kteréžto kapacity by měla dosáhnout při 8 os./m2, což ale je v zásadě nereálné.
I kdyby, tak by to bylo řešitelné - pro ty nejvíce extrémní situace nějakými hmotnostními sensory.
I kdyby, tak by to bylo řešitelné - pro ty nejvíce extrémní situace nějakými hmotnostními sensory.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Když tam budou dveře navíc, budou místa k stání navíc namísto sedaček, a už může být tramvaj nepřijatelně těžká.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
fricoolinek2: KT8 ještě chápu, protože obusměrnost.
Co je tragédie je T3RPLF r.v. 2026
Co je tragédie je T3RPLF r.v. 2026
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Každopádně stejně je to nedůstojné. Jeden NP vstup nevhodně uprostřed vozu, daleko od sloupku. Další 4 vstupy jsou výšlap. To nejsou nízké schůdky, jaké se povedly instalovat do 1. a 2. dveří v Karosách B930E/950. Možná, že ty schody jsou ještě příkřejší, než byly v původních Karosách B700/900?
Co by bylo důstojné? Pochopitelně přidat dalších 50 ks oboustranných verzí 15T. Měli bychom ("my Praha") na to mít.
Co by bylo důstojné? Pochopitelně přidat dalších 50 ks oboustranných verzí 15T. Měli bychom ("my Praha") na to mít.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Částečně ano, protože Plzni vybouchlo VŘ na jejich náhradu. (Ted už nevím jestli to zrušil UOHS nebo město samo)
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ostravský jsou lepší, mají větší kabinu pro vodícího psa