T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
https://www.youtube.com/watch?v=o16Qt0BiYLM
Pěknou reportáž (vč. celé tramvajácké písně) natočila i Jarka B.
Popravdě, je to trochu zvlášní, když tam vidíte člověka, který se vám vryl to paměti causou z časů, kdy jsem ani ještě nebyl registrován na tomto fóru. A že zde nejsem zrova novicem.
Pěknou reportáž (vč. celé tramvajácké písně) natočila i Jarka B.
Popravdě, je to trochu zvlášní, když tam vidíte člověka, který se vám vryl to paměti causou z časů, kdy jsem ani ještě nebyl registrován na tomto fóru. A že zde nejsem zrova novicem.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A nebo taky HP a nášlap na 1. stupeň
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Může být. Já to znám jako jeden, ten druhej se už nepočítá, bo na něj už vlastně jedeš pryč (počítaj se vlastně akorát nášlapy v oblouku, tedy kolikrát tam práskneš linkáčem, než ho projedeš).demon píše: a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva)
Samozřejmě, obsazeností počínaje, počasím konče. NIcméně 2-3 nášlapy furt dobrý, taky jsem zažil experta, kterýmu linkáč práskal celej oblouk, zrychlovač musel vypadat...Karosák píše:pak záleží na mnoha faktorech....
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Přesně, 22 mne také naučila. Asi záleží jak si to kdo vykládá. Vjet 15, nechat zlomit a spadnout na 0-5 a 1. nášlap ("co nejmíň" je první stupeň, tedy 240A), pak záleží na mnoha faktorech: ojetí-průměr kol, ožvýkání oblouku, které se mění pomalu s roční dobou , vlhko/sucho, obsazenost jablky/větvemi. To vše dá dohromady jak moc to zrychlí. Když dobře/rychle, 15 je tam hned a musíte zase nechat spadnout a
2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva "Dát to na jeden" mi přijde nesmysl
2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva "Dát to na jeden" mi přijde nesmysl
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
OK, takhle asi jo, potom je to "necháš to spadnout až skoro do zastavení" skoro zbytečný a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva) to jde.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ale jde. Záleží samozřejmě jak je zrychl poštelovanej. Do oblouku vletíš tak, abys při vjezdu měl 15, necháš to spadnout až skoro do zastavení, našlápneš co nejmíň to jde a zrychluješ zase až na 15. (to je ten jeden nášlap) Zase necháš spadnout a dalším co nejmenším nášlapem už to vlastně z oblouku vytahuješ, takže při 15 ti poslední podvozek akorát oblouk opouští, čili můžeš držet (a zrychlovat) dál.
Jo, taky jsem to trénoval dlouho a ne vždy se mi povedlo. Ale 22 téměř denně je dobrý cvičení...
Jo, taky jsem to trénoval dlouho a ne vždy se mi povedlo. Ale 22 téměř denně je dobrý cvičení...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nevim jak pan kolega výhodář z Hloubětína, ale já to na jeden nášlap nedal a ani to imho při požadavku na dodržení předepsané rychlosti a nějaké plynulosti jízdy nejde.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Hezký, hezký.fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
Jenom mě napadlo, zdali pan kolega výhodář z Hloubětína dal s tou 23 Chotkáče frajersky na jeden nášlap, nebo už to zapomněl....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
parrot píše:Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA
FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Díky.
Ale jinak si tedy nemůžeu pomoci - ten sbor DPP, mi to trochu přijde jak z Čs. filmového týdeníku 13/1952
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA
FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA
FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA
FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tak určitě. Jenže "sypal prachy" a (nejen) stranické kasy jsou holt bezedné, no.9001 píše:I když čert nikdy nespí. Rencar byl taky 100% DP Praha ne?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Díky:-) Mě právě zmátlo to krytí přes EKOVA .MM-Mikulovsky píše:ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
I když čert nikdy nespí. Rencar byl taky 100% DP Praha ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
Karosák: A jak funguje metro pod správou Škody resp. Siemensu? O tom se moc nemluví, tak to asi takový průser nebude ne?
Karosák: A jak funguje metro pod správou Škody resp. Siemensu? O tom se moc nemluví, tak to asi takový průser nebude ne?