KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 29.3.2017 12:33

demon píše:Výzbroj je dávno vyřešena, matlače se třeba vyřeší taky.
Haf, píp, mňauk... Je vidět že nejste žádný vořezávátka :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 29.3.2017 12:07

Výzbroj je dávno vyřešena, matlače se třeba vyřeší taky.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 29.3.2017 10:26

Ale pořád to bude mít 2 malé matlače a další moderní vychytávky home made ÚDDP :D
Nicméně má se dělat wana z 8156 a z 8220, čili i tato verze se asi bude muset zmáknout ;)

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1545
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 29.3.2017 8:45

Tak ona se plánuje i konverze analog - digitál...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 29.3.2017 7:51

Hoši, těch wan zase tolik nečekejte.
Jsou totiž dvě provedení kontejnerů TV Progress, co se rozměrů týče.
První provedení pasuje do skříní T3 z ČKD a druhé provedení pasuje do skříní VarCB3 a VarCB3LF.
Takže v úvahu připadá rekonstukce max 35 kusů přítomných T3R.PV, jejichž Progress do wan pasuje.
Ale třeba se pražští dílňáci vycajchnují k tomu, aby Progress z T3 upravili.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.3.2017 23:40

P_V píše:Je tu obrovská volná série čísel od 7300 :)
To by ale musel bejt ve waně zrychlovač :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 28.3.2017 23:18

Je tu obrovská volná série čísel od 7300 :)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 28.3.2017 21:36

Klidně jim může zůstat stejný číslo, jaký by mají teď se starou skříní.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.3.2017 21:33

Pokud budou, tak to bude slušnej nevěstinec.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 28.3.2017 21:18

Opravdu nevidim důvod vynechat číslo po RT6... :D
Spíše mě zajímá, jak bude číslovaných až 100 wan, tedy pokud budou ;)
8299, 8800-....
8107-8150, 8186-8200...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 26.3.2017 17:23

MF píše:Nevím, proč kvůli několika stojákům rušit souvislost evidence...
U kačen to bude asi tradice. E.č. 9051 měly taky dva vozy, i když ten první jen chvíli a taky to byla RT6.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 26.3.2017 16:44

Nevím, proč kvůli několika stojákům rušit souvislost evidence...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.3.2017 16:02

ZXS91 píše:
fricoolinek2 píše:Nemůžu si pomoci, ale dva regulérní (tj. ne zklušební) vozy pro přepravu kaštanstva by se o jedno ev. č. dělit neměly. Desítky let se to ctilo a tak by KT8N měly bejt 9051-9100 + 9105-9110 nebo 9181-9199
Proč? Že by to šotoušům dělalo bordel v evidenci není důvod.
Taková pocitovka. Jak už jsem napsal - dodržovalo se to desítky let, tak by se mělo u toho zůstat. Neničme tradice.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1023
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 26.3.2017 15:46

fricoolinek2 píše:Nemůžu si pomoci, ale dva regulérní (tj. ne zklušební) vozy pro přepravu kaštanstva by se o jedno ev. č. dělit neměly. Desítky let se to ctilo a tak by KT8N měly bejt 9051-9100 + 9105-9110 nebo 9181-9199
Proč? Že by to šotoušům dělalo bordel v evidenci není důvod.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.3.2017 11:27

Nemůžu si pomoci, ale dva regulérní (tj. ne zklušební) vozy pro přepravu kaštanstva by se o jedno ev. č. dělit neměly. Desítky let se to ctilo a tak by KT8N měly bejt 9051-9100 + 9105-9110 nebo 9181-9199

Odpovědět