A také nesmějí jezdit pendl Hlubočepy - Barrandov, resp. obráceně na základě omezení v technické způsobilosti. Vždy by měly jet navazující úsek. O tomto se moc neví, ale když jsme jezdili cvičné jízdy, tak nám to přišlo v mejlu od slunce s tím, že konkrétně na tehdejší pendl linku 32 by vypraveny být nemohly.demon píše:Na tratě můžou všude, platí pouze omezení na některých kolejích několika vozoven a zůstalo několik potkávaček (napadá mě Bílá hora, Národní divadlo, Muzeum, smyčka Radošovická...)
Kvůli Letenské se zkracovala levá zrcátka.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Na tratě můžou všude, platí pouze omezení na některých kolejích několika vozoven a zůstalo několik potkávaček (napadá mě Bílá hora, Národní divadlo, Muzeum, smyčka Radošovická...)
Kvůli Letenské se zkracovala levá zrcátka.
Kvůli Letenské se zkracovala levá zrcátka.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jelikož hledání by byl zřejmě očistec, tak mi odpusťte, že se ptám - kam dnes nemohou vozy KT8N?
A co se muselo udělat, aby mohly Letenskou? Úplně mi to uniklo.
A co se muselo udělat, aby mohly Letenskou? Úplně mi to uniklo.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
No já vypl salón i kafac ve výstupní, takže se dochlazovalo v salónu, ale i vyfoukávalo v kabině (blikala oranžová kontrolka kaface). Na vině byl tedy nejspíš ten kafac. Ale hlavně já, že jsem to nevypnul dřív. Podobný stav by asi nastal i pri obousměrné 15T. Tam taky dáte shut-down na baterii, ale když nevyfoukate topení včas, tak se taky nevypne, funí dál a píše že "probíhá vypínání tramvaje" a během této doby by asi šlo nahodit hypotetické druhé stanoviště.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Když nevypneš kaloriferoklimatizaci, tak běží dál staťáky. Tramvaj se tváří zapnutě a protože není zapnutá celá, tak to dává najevo kontrolka síť, aby to řidič poznal. Dochlazování topnic na to nemá vliv (nebo aspoň nemívalo).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Dochlazovaly se topnice, protože jsem je nevypl na Michelské, ale až ve výstupní. Děkuji milý Watsone
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Todle obvykle dělá když si zapneš topení v kabině a i ventilaci a zapomeneš jí vypnout(nebo tam omylem dáš první polohu)a nebo se dochlazovaly topnice v salonu
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Prosím pěkně, technická:
Stalo se mi na kalifu, při změně směru zastavím, vypnu řízení a spotřebiče na 600V, řadič do 0, stáhnu sběrač, přesvědčím se zvenku, OTZ do 0, okna zavřená, zrcátka sklopená, zamykám kabinu a HLE! na panelu svítí kontrolka "brzdy" a "síť", funí ventilátory a na horním diag. panelu svítí oba "vyp. LS". Jakoby se vůz nevypnul Zkusil jsem ještě jednou a déle podržet "vypnutí řízení", ale nic se nestalo. Šel jsem tedy na druhé stanoviště a tam provedl příšlušné manipulace OTZ do I, PTG nahoru...ani zde však po zvednutí PTG kontrolka "síť" na hlavním panelu nezhasla ( ikdyž za to nedám ruku do ohně). Ale každopádně to nepískalo. Zatajil jsem tedy dech a stiskl tlačítko "zapnutí řízení". A řízení se normálně přetáhlo, "síť" zhasla, LS cvakly a normálně jsem odjel. Nevzpomínám si, že bych provedl nějakou chybnou, nebo nestandardní manipulaci. Stalo se to již někomu, že vůz "nešel vypnout"? Nebo je to jen náhodný vrtoch v té spoustě elektroniky?? Díky
Stalo se mi na kalifu, při změně směru zastavím, vypnu řízení a spotřebiče na 600V, řadič do 0, stáhnu sběrač, přesvědčím se zvenku, OTZ do 0, okna zavřená, zrcátka sklopená, zamykám kabinu a HLE! na panelu svítí kontrolka "brzdy" a "síť", funí ventilátory a na horním diag. panelu svítí oba "vyp. LS". Jakoby se vůz nevypnul Zkusil jsem ještě jednou a déle podržet "vypnutí řízení", ale nic se nestalo. Šel jsem tedy na druhé stanoviště a tam provedl příšlušné manipulace OTZ do I, PTG nahoru...ani zde však po zvednutí PTG kontrolka "síť" na hlavním panelu nezhasla ( ikdyž za to nedám ruku do ohně). Ale každopádně to nepískalo. Zatajil jsem tedy dech a stiskl tlačítko "zapnutí řízení". A řízení se normálně přetáhlo, "síť" zhasla, LS cvakly a normálně jsem odjel. Nevzpomínám si, že bych provedl nějakou chybnou, nebo nestandardní manipulaci. Stalo se to již někomu, že vůz "nešel vypnout"? Nebo je to jen náhodný vrtoch v té spoustě elektroniky?? Díky
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
ZXS91 píše:Nebude to spíš narážka na nehodu původní 9006? Mám dojem, že tam nějakej mobilista figuroval
V tom roce 1994 to fakt byla "klika". Asi měl i fialové sako a mokasíny.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Mě přijde, že tady posledních pár let v něčem jedou snad úplně všichni...Karosák píše:Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš strašný haluze. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky
Už jezdí nějaký ten den/týden...Karosák píše:9056 na 8/108
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nebude to spíš narážka na nehodu původní 9006? Mám dojem, že tam nějakej mobilista figuroval
Karosák: Však v pohoděěě
Karosák: Však v pohoděěě
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
No jak byly rozdány karty za nehodu 9056 na IPP ? Třeba pak narážka dostane nový rozměrKarosák píše:Pardon, viděno z dálky. Ev.č. Jsem dal ale ty pořadovky na boku už ne-e
Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš hodně divoce. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Pardon, viděno z dálky. Ev.č. Jsem dal ale ty pořadovky na boku už ne-e
Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš strašný haluze. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky
Frc: Co to meleš? Poslední měsíc tu valíš strašný haluze. Dělá to dojem, že Ti přestaly zabírat prášky
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak bacha na nějakýho blba, co by volal z mobilu.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Druhá osmička je vokovická, 9056 je na 8/108Karosák píše:9056 na 8/102
(a tentokrát jsem si to několikrát zkontroloval )