KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
a dle jaké matematické rovnice jsou vypočteny vzdálenosti těch Ptg ? Tam je nějaký časovač ? Stále nechápu jak kontakt rozezná vzdálenosti pantografů.
Naposledy upravil(a) rhomosapienc dne 23.1.2015 15:23, celkem upraveno 1 x.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Díky, nešlo mi ani tak o EOV, jako o to, že KT8D5.RN2P s oběma PTG připojenými k tramvaji (a tedy i k sobě navzájem) bude při jízdě přes sekce propojovat jednotlivé úseky (a tedy i jednolivé měnírny), což asi není úplně žádoucí stav...
rhomosapienc: U dvojice T3 problém na EOV nenastane, kontakty jsou rozmístěny tak, že se s roztečí PTG na dvojici T3 počítalo. Jenže u KT8D5 je ta vzdálenost PTG větší.
rhomosapienc: U dvojice T3 problém na EOV nenastane, kontakty jsou rozmístěny tak, že se s roztečí PTG na dvojici T3 počítalo. Jenže u KT8D5 je ta vzdálenost PTG větší.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Stále mi nejde hlavou jak je tento problém řešen u soupravy T3. V tom případě by se na oněch výhybkách měl vyskytovat ten stejný jev jako u KT na oba PTG nebo jak to tedy celé je ? Nejde mi to hlavou jak systém postavený na trolejových kontaktech rozezná soupravu s dvěmi PTG od vlaku s jedním PTG.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Při jízdě vozu KT na oba pantografy vzniká určité riziko pro následující tramvaj na výhybkách řady 200 a 300, které nemají kolejové obvody. Vůz KT při opouštění obvodu výhybky jí odblokuje prvním pantografem jako normálně - standardní stav. Následující (druhá) tramvaj vjede do obvodu odblokované výhybky v době, kdy však ještě KT druhým pantografem nepřejel odblokovací kontakt a tak právě KT odblokuje výhybku tomu vozu za sebou, který se v jejím obvodu právě (na ní) nachází, což by ještě nějak zvlášť nevadilo. Tomu hrozí riziko pouze v okamžiku, když třetí řidič čekající až výhybka po druhé tramvaji odblokuje nedodrží ustanovení D1/2 a vjede sice do odblokované výhybky, která je však ještě obsazena druhým vlakem a přestaví jí pod vozem.
Je to sled událostí a je to o náhodě, ale proto se to nesmí podceňovat. Kdy jsem dělal kdysi školení instruktorů, tak všichni na tuto skutečnost byli upozorněni.
Je to sled událostí a je to o náhodě, ale proto se to nesmí podceňovat. Kdy jsem dělal kdysi školení instruktorů, tak všichni na tuto skutečnost byli upozorněni.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
a taky to není potřeba.MM-Mikulovsky píše:není, v uvedeném případě se opravdu zvednou oba PTGMarek píše:.....
Je nějak zařízeno, aby na KT8D5.RN2P nebylo možné zvednout oba PTG, pokud se oba dva svými OTZ současně připojí?
Když kačena pojede na oba pantografy, tak se nic neděje. Většina výhybek už je ROV a EOV s PTK ubývá. Naopak někdy se to používá jako řešení závady vozu, aby to vůbec jelo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
není, v uvedeném případě se opravdu zvednou oba PTGMarek píše:.....
Je nějak zařízeno, aby na KT8D5.RN2P nebylo možné zvednout oba PTG, pokud se oba dva svými OTZ současně připojí?
- ty si ještě nikdy při obracení KT na kalifornienu neviděl, že některý řidič při vypínání původního stanoviště zapomenul vypnout OTZ a pak z nového stanoviště zvedl (a mnohdy i s nimi vyjel) oba PTG?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nemáte někdo schéma, jak jsou zapojené PTG a OTZ na KT8D5.RN2P? Na starém KT8D5 je to jednoduché, tam byl OTZ jeden.
Je nějak zařízeno, aby na KT8D5.RN2P nebylo možné zvednout oba PTG, pokud se oba dva svými OTZ současně připojí?
Je nějak zařízeno, aby na KT8D5.RN2P nebylo možné zvednout oba PTG, pokud se oba dva svými OTZ současně připojí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Pan Demon na žlutozeleném fóru píše že je schválen nákup sedmi tramvají KT8D5 z Miskolce.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Až je uvidím v dílnách...ne, až je uvidim u nás v HL, tak budu věřitromanek763 píše:Kachny prej z Hungarie budouuuuuuuu
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Kachny prej z Hungarie budouuuuuuuu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Počkej si na případnou zásilku z Miskolce.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Mohli by koupit ještě další dvě, na zbylá volná čísla.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Pecka! A už by mohla (nebo tak nějak z jara) vyjet ta 23, ne? U té by snad mohl být postup GO stejný jako u našich předešlých, takže by se to nemuselo zdržovat NDRáckými normami nehořlavosti a šup s ní ven
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Dovezena další NDR kachna.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9077 odpoledne zahořela v Hlubočepích