Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Nema nekdo nahodou oskenovany prospekt k polopantografu KE36 ? Ja ho nikdedoma nevlastnim. Hodil by se mi na stavbu modelu prototypu RT6 z leptu.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Tak že doplnit, označovače, všechno. A do apexu napiš o servisní manuál :×) Zbytek bude rukama...
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Kdo říká že už to tak z malý části nemám ? Jen s informační technikou se hádám...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Jo, jo - to bude ono, ať dá vnější BUSE do okna a někde v interiéru "teploměr" + nejlépe nějak "stylově překope" vybavení pokoje s využitím běžného vybavení TRAM, BUS a VLAKŮ.Petrpes píše:Možná bude stačit, když si pořídíš alespoň nějaký BUSE, celou tramvaj by jsi dával do pokoje blbě
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Možná bude stačit, když si pořídíš alespoň nějaký BUSE, celou tramvaj by jsi dával do pokoje blbě
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Dobrej nápad, fakt dík
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Možná by stačilo jen připojit nějaké ty periférie, aby odpovídaly. Patrně tramvaj.DavidD píše:Jelikož očekávám, že ho máš koupený od oficiálního prodejce, tak v rámci záruky chtěj odstranit vadu..
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Jelikož očekávám, že ho máš koupený od oficiálního prodejce, tak v rámci záruky chtěj odstranit vadu..malesak píše:Čau,
Chtěl bych se zeptat, jak se dá na Apexu zbavit hlášky periférie neodpovídají, která problikava každých 5s a ruší mě od "hraní si" s mým DT01
díky
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Čau,
Chtěl bych se zeptat, jak se dá na Apexu zbavit hlášky periférie neodpovídají, která problikava každých 5s a ruší mě od "hraní si" s mým DT01
díky
Chtěl bych se zeptat, jak se dá na Apexu zbavit hlášky periférie neodpovídají, která problikava každých 5s a ruší mě od "hraní si" s mým DT01
díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 09.3.2008 20:44
- Bydliště: kraj Vysočina
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Mám dotaz k elektrohydraulickým střadačovým brzdám, jaké používají Škodovky 14T a 15T.
Chtěl bych se zeptat, kde je umístěný střadačový mechanismus-jestli v rozvaděči nebo v brzdovém třmenu a na jakém principu funguje?
Jedná se o pružinu nebo hydraulický akumulátor? A umístění-osobně bych tipoval třmen, protože kdyby byl střadačový mechanismus umístěn v rozvaděči, tak by v případě porušení hadice brzda selhala.
Podobně je tomu u tlakovzdušných brzd náklaďáků/autobusů-střadačový mechanismus je vinutá pružina umístěná v brzdovém válci.
Ostatně i elektromagnetické brzdiče u vozů ČKD mají vinutou pružinu, umístěnou v brzdiči.
Ale s elektrohydraulickými brzdami jsem se blíže nesetkal, tak se chci zeptat znalejších!
Díky!
Chtěl bych se zeptat, kde je umístěný střadačový mechanismus-jestli v rozvaděči nebo v brzdovém třmenu a na jakém principu funguje?
Jedná se o pružinu nebo hydraulický akumulátor? A umístění-osobně bych tipoval třmen, protože kdyby byl střadačový mechanismus umístěn v rozvaděči, tak by v případě porušení hadice brzda selhala.
Podobně je tomu u tlakovzdušných brzd náklaďáků/autobusů-střadačový mechanismus je vinutá pružina umístěná v brzdovém válci.
Ostatně i elektromagnetické brzdiče u vozů ČKD mají vinutou pružinu, umístěnou v brzdiči.
Ale s elektrohydraulickými brzdami jsem se blíže nesetkal, tak se chci zeptat znalejších!
Díky!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Přátelé, jaký je poměr při sunutí dvojice, KT, 14T nebo 15T na rovině, na Trojský a na Barrandov, popř. pokud je potřeba odsunout KT, 14T nebo 15T na Trojský stačí dvojička nebo dvě dvojice? Díky moc
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Já zase nevim, proč machruješ... Mě je taky nějaká ledka úplně uMM-Mikulovsky píše:S dovolením nechápu, jak bez vědomostí o vlastnostech vypínání 15T někdo mohl dostat na ní "papíry"
Nekecej, tak to je pro mě novinka... Ale rád se učím nové věci, budu rád, když mi odpojovač baterie ukážeš na nějakém strašnickém SU. Já ho zatím vždycky (asi chybně) hledal vlevo pod zadní plošinou s přísupem zvenčí. Ale asi to předělali...MM-Mikulovsky píše:Jinak jsem ani netvrdil, že pod všemi sedačkami v ostatních typech TRAM jsou jen ty topnice - pod dvěma až třemi v sóle (jeho ekvivalentu = 1/2 KT) jsou skutečně ty pískovače a v T. je vždy pod jednou ruční odpojení baterie.
Stejně jako Petrpes i já vypínám topení cestou z NBS.MM-Mikulovsky píše:Petrpes: Mne naučili a sám mám vyzkoušeno, že i v zimě opravdu na vychlazení topnic bohatě stačí 5 (až 10) minut = čas potřebný k zatažení do haly PA od výstupní zastávky. Jinak máš také pravdu s častostí následného dění na PA (když se zatahuje večer až brzo ráno).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
9001: Asi si přehlédl, že T6 a RP jsem nejmenoval - páč topnice mají ne přímo pod sedačkami, ale v kanálech podél stěny.
Jinak jsem ani netvrdil, že pod všemi sedačkami v ostatních typech TRAM jsou jen ty topnice - pod dvěma až třemi v sóle (jeho ekvivalentu = 1/2 KT) jsou skutečně ty pískovače a v T. je vždy pod jednou ruční odpojení baterie.
Petrpes: Mne naučili a sám mám vyzkoušeno, že i v zimě opravdu na vychlazení topnic bohatě stačí 5 (až 10) minut = čas potřebný k zatažení do haly PA od výstupní zastávky. Jinak máš také pravdu s častostí následného dění na PA (když se zatahuje večer až brzo ráno).
Jinak jsem ani netvrdil, že pod všemi sedačkami v ostatních typech TRAM jsou jen ty topnice - pod dvěma až třemi v sóle (jeho ekvivalentu = 1/2 KT) jsou skutečně ty pískovače a v T. je vždy pod jednou ruční odpojení baterie.
Petrpes: Mne naučili a sám mám vyzkoušeno, že i v zimě opravdu na vychlazení topnic bohatě stačí 5 (až 10) minut = čas potřebný k zatažení do haly PA od výstupní zastávky. Jinak máš také pravdu s častostí následného dění na PA (když se zatahuje večer až brzo ráno).
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Na to už jsem přišel také, že to dochlazuje a pak až vypne.
Proto když mě milostivě půjčej 15T, vypínám salon někde na Paloučku. Ve vozovně to pak jde ihned vypnout a můžu běžet na pivo :]
Jo a baterky nevypínám, protože kolikrát přijdou, proč s to vypnul... Nebo rovnou řeknou, jen to nech v vypnuto. Uklízečky chtěj svítit, depáci kontrolujou označovače a jiné věci. Kolikrát naběhnou škodováci.
Proto když mě milostivě půjčej 15T, vypínám salon někde na Paloučku. Ve vozovně to pak jde ihned vypnout a můžu běžet na pivo :]
Jo a baterky nevypínám, protože kolikrát přijdou, proč s to vypnul... Nebo rovnou řeknou, jen to nech v vypnuto. Uklízečky chtěj svítit, depáci kontrolujou označovače a jiné věci. Kolikrát naběhnou škodováci.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
MM: Přece pod poslední sedačkou v T6 a R.P je hlásiš zastávek takže nejen topení chlazení...