KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Osobně bych při variantě Bulovka držel raději zdravé čelo "nahoře"= vyjet zdravím čumákem do kopce nesprávným směrem, přejel kaliforňana, zcouval nesprávným směrem z kopce na Palmovku - tak jako tak jedna jízda by tud byla mrtvým čelem vpřed = nejbezpečněji pomocí navigace vysílačkou z doprovodného vozu před ním (pokud jen auta, tak nikoliv doslovně, ale po vedlejší koleji). A na Palmě by se poté směr srovnal na běžném křížení/trojúhelníku.
Mrtvé a hlavně pokroucené čelo bych raději do kopce táhl (jak bylo provedeno do Krejcárku) a z kopce odzadu brzdil než opačně.
Mrtvé a hlavně pokroucené čelo bych raději do kopce táhl (jak bylo provedeno do Krejcárku) a z kopce odzadu brzdil než opačně.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jo s tím se počítalo.MOp píše:Bulovka by ti nepomohla, leda ze bys sunul z Palmy az na Bulovku mrtvym celem napred.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nebo až zpět z Bulovky na PalmuMOp píše:Bulovka by ti nepomohla, leda ze bys sunul z Palmy az na Bulovku mrtvym celem napred.
Z kopce poslepu by to byl větší odvaz
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Bulovka by ti nepomohla, leda ze bys sunul z Palmy az na Bulovku mrtvym celem napred.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Z toho si nic nedělej, já jsem tu 9020 posílal do smyčky Vápenka a vůbec mi nevadilo, že to jaksi z té levé koleje nejde. Naštěstí se vždy najde někdo kdo tě ohlídá. Jinak jedna z variant, bylo srovnání na Bulovce (díky absenci nočního provozu).jendelin.i píše:Zrovna jsem si tím lámal hlavu, proč to dělají tak složitě, a teprve mi došlo, že jednosměrná souprava, postavená na nesprávné koleji, se na správnou kolej na běžné síti prostě nedostane Můžu na křižovatkách manévrovat jak chci, včetně couvání, ale kolej s jednosměrnou TRAM prostě nezměním. Jedině na kolejovém přejezdu nebo ve vozovně.
Takže po správné koleji by se musela buď táhnout za to bourané spřáhlo nebo couvat poslepu.
Omlouvám se těm, kterým výše uvedené vývody připadají samozřejmé
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Zrovna jsem si tím lámal hlavu, proč to dělají tak složitě, a teprve mi došlo, že jednosměrná souprava, postavená na nesprávné koleji, se na správnou kolej na běžné síti prostě nedostane Můžu na křižovatkách manévrovat jak chci, včetně couvání, ale kolej s jednosměrnou TRAM prostě nezměním. Jedině na kolejovém přejezdu nebo ve vozovně.MM-Mikulovsky píše: z Ohrady na ŽI, aby tam přejeli do správného směru TT?
Takže po správné koleji by se musela buď táhnout za to bourané spřáhlo nebo couvat poslepu.
Omlouvám se těm, kterým výše uvedené vývody připadají samozřejmé
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9020 jela samozřejmě před 9036 po stejné koleji a ještě úplně samozřejměji jela před, aby se případně vleklo přes zdravé čelníky a podélníky. Celou dobu hrozila elektrická smrt na 9036 díky poškozeným izolacím či přímo celým vodičům na deformovaném stanovišti. Ono to sunout přes nosníky, které byly násilně ohnuty o 70 stupňů a zpět není moc ideální stav navíc s prasklinami v hlavních svarech. Jinak správně uhodl MMM otočení přes ŽI na správnou stranu jízdy.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Krásně chápu, proč jela 9020 před 9036. Pokud Jeli z Florence na Palmovku a pak se vydali po nesprávné koleji směr Krejcárek, tak 9020 byle jako případná brzd při podjetí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak ona se ta 9036 v protisměru netáhla, ale jela jím (dle OMH) sama na "zdravou" (před MU zadní) kabinu A.chemik píše:To je docela kovbojka, táhnout to v protisměru (teda pokud jsem to dobře pochopil)
Stále jsem však nepochopil kde jela ta druhá 9020 - také po levé koleji (či nepochopitelně) vedle po pravé? Jela-li po levé, tak jaký mělo význam, že byla (dle Syrdy) před poškozenou 9036 - nebyla by potřebnější pro možné jištění (ve směru jízdy) zadní poškozené části?
Ještě mne napadá, nezajeli s tím vším náhodou (jako bych udělal já) z Ohrady na ŽI, aby tam přejeli do správného směru TT?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To je docela kovbojka, táhnout to v protisměru (teda pokud jsem to dobře pochopil)
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
v noci z 55 (směr Vysočany), cca v 1.20 jsem na horní Palmovce (zast. ZC) spatřil zmiňované KT8 (blíž ke křiž. l. 7). Po našem průjezdu do křižovatky najelo dispečerské auto s majákem. Zřejmě se chystal rovnou přetah směr UD, v nesprávném směru. Na Ohradě, u vrcholu ke krejcárku, stalo další dispečerské auto.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jediné co jsem viděl já, bylo že ve 23:46 přijelo KT 9020 ze směru od Florence, 9036 měla nabouranou kabinu pod plachtou a byla pod proudem měla zvedlé ptg. Bohužel jsem byl jen na cigárku s kolegyní(pracuji v hotelu naproti metru) a tudíž jsem musel zpátky do práce a nemohl jsem čekat co dál... P.S. co mě pobavilo že KT 9020 mělo vepředu orientaci jako 25 a v zadu jako 7 No a abych dodal bohužel jsem sebou neměl ani mobil na zdokumentování a když jsme se pak byli znova podívat cca kolem 1 ráno smyčka už byla prázdná...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Trochu blíže popsat (či dokonce dodat foto/video) nejde -OMH píše:9036 odjela z Florence vlastní silou. K ruce byla po cestě 9020.
zejména uvést čas provedení a uvést kolej (levá/pravá) po níž ty vozy jely?
Předem děkuji za odpovědi na otázky, jež zajímají jistě hromadu dalších lidí zde.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9036 odjela z Florence vlastní silou. K ruce byla po cestě 9020.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
8079 tam stála a bylo v ní střežení vlaku. Podle řidiče to z druhé kabiny jelo, tak proč to neodtáhnout vlastní silou.ZXS91 píše:Motala se tam i 8079. Že by odtah?
Jeřáb narovnával ještě odpoledne, kolem půl šesté už stála v podstatně srovnanějším stavu.