T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pepa: U nás na PA to však do nedávna (rostoucí převahy 15T v deponovaných vozech) jev běžný nebyl
= depáci byli schopni udržet dostatečně velké procento vozového parku v provozním stavu, aby na nočních spojích jezdili převážně vozy přes den odstavené či vyjímečně plánovaně přejíždějící z CD/odpoledních směn
(= pokud s čerstvě exPA vozy mají HL či VO problém, tak asi chyba není ve vozech, ale v neschopnosti tamních depáků)!
= depáci byli schopni udržet dostatečně velké procento vozového parku v provozním stavu, aby na nočních spojích jezdili převážně vozy přes den odstavené či vyjímečně plánovaně přejíždějící z CD/odpoledních směn
(= pokud s čerstvě exPA vozy mají HL či VO problém, tak asi chyba není ve vozech, ale v neschopnosti tamních depáků)!
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
To je v SA běžný jev... V 5h zatáhne 57 a 59 a za půl hodiny, pokud se podaří spojit a oživit, souprava vyjíždí třeba na 7MM-Mikulovsky píše:v úterý jsem ráno kolem 6. vyjížděl na šejdrový spoj s jednou soupravou (určitě minimálně ze dvou, ne-li ze třech) spojenou z vozů, které se chvíli před tím vrátili z nočních!
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Přesně tak, navíc oprava čehokoliv na jedné 15T je exvivalentně odstavení dvou T3.
Je to vidět i v motole který měl 130 T6tek a pár T3 a po příchodu 60 14T (tedy ekvivalent 120 T6) mu jich přitom zůstalo daleko víc než 20.
Je to vidět i v motole který měl 130 T6tek a pár T3 a po příchodu 60 14T (tedy ekvivalent 120 T6) mu jich přitom zůstalo daleko víc než 20.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
pawel: Se stěhováním nespěchej, protože neměli by jsme na PA s čím jezdit - v úterý jsem ráno kolem 6. vyjížděl na šejdrový spoj s jednou soupravou (určitě minimálně ze dvou, ne-li ze třech) spojenou z vozů, které se chvíli před tím vrátili z nočních!
Důvod asi:
1.) Při zátahu kolem 11. dopolední jsem viděl přípravy na převoz nějakých podvozků 15T - už byla v nějakém médiu zpráva, že některé 15T budou preventivně "přezuty" kvůli protáčení obručí kol už podruhé.
2.) (V novém čísle DP Kontaktu jsou kupodivu zajímavé informace -) Výměna čelního/zadního skla 15T trvá týden (cituji poslední větu z příslušného článku: Na tomto "jednoduchém" příkladu chceme ukázat, že údržba nových tramvají je daleko více náročná na údržbu, kvalifikaci našich pracovníků a nové technologické postupy.)
Důvod asi:
1.) Při zátahu kolem 11. dopolední jsem viděl přípravy na převoz nějakých podvozků 15T - už byla v nějakém médiu zpráva, že některé 15T budou preventivně "přezuty" kvůli protáčení obručí kol už podruhé.
2.) (V novém čísle DP Kontaktu jsou kupodivu zajímavé informace -) Výměna čelního/zadního skla 15T trvá týden (cituji poslední větu z příslušného článku: Na tomto "jednoduchém" příkladu chceme ukázat, že údržba nových tramvají je daleko více náročná na údržbu, kvalifikaci našich pracovníků a nové technologické postupy.)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nejdřív je někdo musí odvšivit a zprovoznit, ne ?!
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Spíš z PA do HL a pak do VOpawel píše:9001: už aby to bylo
zpět k tramvajím: nemělo by se brzy konat vystěhování většího množství T3RP z PA do VO? mi připadá, že jich tam pořád mají nějak moc, při téměř 50 ks 15T.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
9001: už aby to bylo ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zpět k tramvajím: nemělo by se brzy konat vystěhování většího množství T3RP z PA do VO? mi připadá, že jich tam pořád mají nějak moc, při téměř 50 ks 15T.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zpět k tramvajím: nemělo by se brzy konat vystěhování většího množství T3RP z PA do VO? mi připadá, že jich tam pořád mají nějak moc, při téměř 50 ks 15T.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ač se to nezdá tak docela dost.fibou píše:Marně přemýšlím, co má tohle ještě společného s tramvajemi T3?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jednoduše nic
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Marně přemýšlím, co má tohle ještě společného s tramvajemi T3? ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
páteční 6102 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.JPG.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
romanek763: Které SORky se po 2 letech rozpadají? Kde je zdroj těchto milných informací? Jsou někteří řidiči, kteří s nimi nechtějí jezdit, protože jsou zapšklí neflexibilní zatvrdlíci. Je spousta řidičů, kteří si je chválí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
romanek: SORky možná hrby, ale NB jsou docela odolný viz nehoda v Braníku jak dostala náraz plné rychlosti a dopadla pro SORku hodně dobře. Možná bych se víc bál o prohnilou Karosu.
Jinak stále píšu dokola. T3 oslavujeme protože tu jezdí 40 a let a prakticky každý depák víc co udělat, kam šáhnout. Kdyby byl internet v 60.letech to by bylo štěků na T1/T3 co to za krumply a zlaté dvounápravové vozy.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jinak stále píšu dokola. T3 oslavujeme protože tu jezdí 40 a let a prakticky každý depák víc co udělat, kam šáhnout. Kdyby byl internet v 60.letech to by bylo štěků na T1/T3 co to za krumply a zlaté dvounápravové vozy.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No myslel sem to tak jak to píše nick Tleskač.Každy je za něco zodpovědný.-někdo třeba podepsal smlouvy,který jsou nevypověditelný??Smlouvu se SoR o nějakou tu desetitisicovku dražší. Nevim proč hned za to dostanu tady sprdáka.A to vyřazováni chápu,něco se nedá opravit nebo to je drahý,a to ostatní by mohlo ještě sloužit.Podívejte se třeba zpět do roku 97 kdy bylo hromadný vyřazování Ečs- pak se zjistilo že nebude pomalu čím jezdit.Dnes je to tak že se vyhazujou karosy a T3,nahrazuje se to Sorama ,který maj vydržet 12 let ,po 2 letech se rozpadaj a řidiči s nima nechtěj ani jezdit.Jakej náraznik měla B741 a jakej ma SOR??T3 aspon topili v sedačce.Bohužel 15T i když se mi moc libí má hodně much,s klimatizací mě naštvali, a v zimě mrznou v nich nohy a studi tam prdelka na sedadlech.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Přidám se na stranu OHM. Každý člověk má nárok na presumci neviny. At je to Dvořák a nebo Franta Vomáčka i když víte že ten Franta někoho támhle za rohem klepnul...