T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Absolut: Nádherná řetězovka.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
tak to jsi toho viděl ještě málo ...T3_6892 píše:LOL jak se mu to povedlo (Co ?? ty stěrače.) V životě jsem takhle žádnou Pražskou tramvaj neviděl.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Stěrače se nastavují mechanicky... elektricky se pouze zapínají...
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Kolego ... možné je všechno ... je to jenom elektrika ...
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
LOL jak se mu to povedlo (Co ?? ty stěrače.) V životě jsem takhle žádnou Pražskou tramvaj neviděl.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 040-04.jpg
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nevim , kdo kdy přišel na klíny , ale ty se používali o spartakiádě85. A bylo to kvůli nižšímu odběru energie , aby nepadali měnírny. Jinak jsme je nepoužívali.
Trojská na horu se nesmělo stavět pouze s klasikou(zrychlovač) , protože byli obavy z toho , že by se při následném rozjezdu do kopce spekl.
Trojská dolu bylo takzvané bezpečnostní místo,kde se muselo zastavit , klepnout bačkorama a samospádem dojet do spodní zastávky.
A nakonec u toho divadla to bylo opravdu v roce85 o spartakiádě a byla to hloubětínská pětka.
Trojská na horu se nesmělo stavět pouze s klasikou(zrychlovač) , protože byli obavy z toho , že by se při následném rozjezdu do kopce spekl.
Trojská dolu bylo takzvané bezpečnostní místo,kde se muselo zastavit , klepnout bačkorama a samospádem dojet do spodní zastávky.
A nakonec u toho divadla to bylo opravdu v roce85 o spartakiádě a byla to hloubětínská pětka.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
VO > SA
7134+7135
7134+7135
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Obě ex-Žižkovský klasiky jsou v dílnách.T3_6892 píše:Já nedávno viděl T3 6957 (6852nevim kde je) Ve voz. Žižkov neví někdo jestli půjdou do muzea za svýma “kámoškama„ (6892+6921) nebo kdy a kde jejich likvidace?? (pokud nepůjdou ještě do provozu)??
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Já nedávno viděl T3 6957 (6852nevim kde je) Ve voz. Žižkov neví někdo jestli půjdou do muzea za svýma “kámoškama„ (6892+6921) nebo kdy a kde jejich likvidace?? (pokud nepůjdou ještě do provozu)??
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Navíc se šuntováním problém nebyl, problém byl při rozjezdech na plnej nášlap, kdy to vyhazovalo měnírny (moc tram moc narvanejch v jedný sekci).
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Šuntování klínem neomezíš, pouze oddálíš. Na omezení šuntování by stačilo ty šuntovací stykače prostě odpojit.slimman píše:Nebyl tam ten klín kvůli omezení šuntování, resp. jeho úplnému zamezení ?
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nebyl tam ten klín kvůli omezení šuntování, resp. jeho úplnému zamezení ?
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No tak na půl, je totiž otázka co ten ampérmetr v kabině měří. Pokud je v sérii zrychlovač(odporník) a motor je to jiné než když tam je polovodičový modulátor a motor. Pokud našlápnu na 250A a bude to u zrychlovače, tak proud je stejný, ale napětí se rozdělí mezi zrychlovač a motor. Pokud dojde k vyřazování odporů u zrychlovače, dojde ke zvýšení napětí na motoru a tím se zvýší tah. Pokud tam je tranzistor či tyristor s motorem v sérii a já našlápnu 250A, tak na motoru je plné napětí a k tomu 250A (úbytek napětí na polovodiči zanedbávám), ale dál se již nic neděje a vůz nemá důvod zvyšovat tah (proto dokáže takový vůz stát v kopci na jízdu). Snad jsem to popsal dobře a nic jsem v tom moc nepokazilP_V píše:No velikost nášlapu udává velikost proudu, který teče do motoru, ať už ho reguluje zrychlovač, nebo polovodičový modulátor. A protože tah je úměrný proudu, tak s klínem jde dosáhnout jen menšího tahu, a do kopce, kvůli odečtení gravitace, už to nemusí stačit.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No velikost nášlapu udává velikost proudu, který teče do motoru, ať už ho reguluje zrychlovač, nebo polovodičový modulátor. A protože tah je úměrný proudu, tak s klínem jde dosáhnout jen menšího tahu, a do kopce, kvůli odečtení gravitace, už to nemusí stačit.