T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Pavel Vrtiška
Uživatel
Příspěvky: 95
Registrován: 23.4.2011 20:40
Bydliště: u linky 9,10,16,58,59

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Pavel Vrtiška » 29.5.2011 21:24

Vojta Tramvaj píše:Včera se venčil Měsíček, Sluníčko a 6103(nebo 6149, nevim která je na komerční jízdy)
6103 :shock: wow a nebyla to spíš 6102 ;) :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od demon » 29.5.2011 21:03

Vojta Tramvaj píše:Včera se venčil Měsíček, Sluníčko a 6103(nebo 6149, nevim která je na komerční jízdy)
No nevim, 6103, 6149 ani Sluníčko jsi zcela jistě včera venku nepotkal... (-X

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 29.5.2011 20:47

Včera se venčil Měsíček a 6149
Naposledy upravil(a) Vojta Tramvaj dne 29.5.2011 21:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Karosák » 29.5.2011 20:41

Oskar píše:Tak když už je to venku, tak si dovolím jednu fotku ze snad poslední cvičné/kondiční jízdy 8-)
Poslední jízda to nebyla (soudím dle okolí, že byl ještě mráz). Ještě určitě v příloze a potom jsme ji měli jeden den sólo, ale že jde o muzejní kousek jsem se dozvěděl od pana MFa po zatažení, takže foto není. Omlouvám se za nezdokumentování a stydím se za neznalost :cry: Na požádání můžu dodat v plné palbě 2048x1536 ještě v obratišti Starý Hloubětín a horní Palmovce
Naposledy upravil(a) Karosák dne 29.5.2011 20:49, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.5.2011 18:32

Pozor ta Karosa jeden čas byla v expozici - sám jsem ji tam určitě viděl, ale už tehdy jsem věděl (z DP-K), že se v ÚD dodělává reko nějakého mnohonásobně cennější kousku (snad TROLEJBUSU), jenž zaujme její místo a ona se navrátí do depozitáře.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1023
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od ZXS91 » 28.5.2011 16:28

Láďa píše: Byla (stále je?) v depozitáři.
Stojí na jedenácté koleji, za 8084.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Láďa » 28.5.2011 13:37

Encore píše:Když už je tady rozjetá diskuze, měl bych jeden dotaz. Minulý rok jsem byl ve Střešovicích asi 2x a nikde jsem tam neviděl tu sedmistovkovou Karosu.. Zaujalo mě to, že tam prostě chybí, ale upadlo to do zapomnění, takže se ptám až teď... Co s ní je? Byla zrovna někde na vyjížďce, v depozitáři, nebo prostě jsem těch 10 tun autobusu přehlídl?

Omlouvám se za podporu OT...
Byla (stále je?) v depozitáři.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Encore » 28.5.2011 13:34

Když už je tady rozjetá diskuze, měl bych jeden dotaz. Minulý rok jsem byl ve Střešovicích asi 2x a nikde jsem tam neviděl tu sedmistovkovou Karosu.. Zaujalo mě to, že tam prostě chybí, ale upadlo to do zapomnění, takže se ptám až teď... Co s ní je? Byla zrovna někde na vyjížďce, v depozitáři, nebo prostě jsem těch 10 tun autobusu přehlídl?

Omlouvám se za podporu OT...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Brejšín » 28.5.2011 10:05

U těch autobusů jde o to (si myslím) že je dokáží zachovat i různé spolky či skalní fandové a nepotřejí k tomu vůbec nic zvlášťního. Což ovšem u kolejových vozidel (zvláště tramvají) poněkud neplatí. I když mě osobně taky mrzí že nebude žádná pražská B741, ale zase jestli se nepletu tak v soukromých sbírkách jsou C741 a určitě i v jiných městech (kde třaba zase namají trambaje) nějaké ty busíky zůstanou, takže rozhodně naši potomci o kulturní dědictví nepříjdou.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Damir Holas » 28.5.2011 8:44

9001 píše:Závěrem. Nikdo nechce osekávat tramvaje, ale možná by stálo iniciativu přerozdělit i do busů. Od doby metra jsou na stejné urovni jako tramvaje.
Mno, to zase pozor, když si otevřeš libovolnou výroční zprávu DPP, zjistíš, že mezi výkony busů a tramvají je sakra rozdíl, rozhodně nejsou srovnatelné. Ale jinak souhlas, od tramvají je ve Střešovicích kde co a u busů to zachraňuje pár kousků... :?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od 9001 » 28.5.2011 7:09

Absolut píše:Ano, Karosa řady 700 je taky znamení doby. To uznávám. A muzejní sbírka je tramvajově rozjetá tak dobře, že by byl hřích teď to měnit na autobusovou. Ale uznávám, že kdyby bylo do muzea zachováno něco ve smyslu 6009, 6306, 7072, 7436 a třeba co já vím 4036, tak by to byl dobrý vzorek Karos. Sorry za zcestná čísla, autobusy neeviduju, vůz 7072 jsem měl osobně moc rád, ale už pár let nejezdí...
A není to náhodou sbírka MHD? Nikoli jenom tramvajová. Je opravdu škoda, že někdo se o autobusy nezajímá více. Jak už tu bylo řečeno B741,B931 a B941, Citybus třeba ve dvou verzích 1 serie a poslední.

Závěrem. Nikdo nechce osekávat tramvaje, ale možná by stálo iniciativu přerozdělit i do busů. Od doby metra jsou na stejné urovni jako tramvaje.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Absolut » 27.5.2011 22:14

Ano, Karosa řady 700 je taky znamení doby. To uznávám. A muzejní sbírka je tramvajově rozjetá tak dobře, že by byl hřích teď to měnit na autobusovou. Ale uznávám, že kdyby bylo do muzea zachováno něco ve smyslu 6009, 6306, 7072, 7436 a třeba co já vím 4036, tak by to byl dobrý vzorek Karos. Sorry za zcestná čísla, autobusy neeviduju, vůz 7072 jsem měl osobně moc rád, ale už pár let nejezdí...

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od OMH » 27.5.2011 22:11

Láďa píše:
OMH píše:Srovnávat B741 a T3? [-o< Už jen když se podívám, kolik kterých bylo v Praze v provozu a kolik let najezdily. ...
Tak taky tramvaje mají jinou životnost než autobusy. T3 bylo dodáno 1 185 (v Praze v provozu od roku 1961), Karos B7xx 2125 (v Praze v provozu od roku 1982).
O tom tady již nějaký řádek hovořím ...

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od S_M_Lomoz » 27.5.2011 22:01

No, kdybychom srovnávali tramvaj s tramvají: jestli počítám dobře, do dodávek vozů typu PCC bylo pod hlavičkou EP/DP provozováno (1-498) + (2001-2317) + (3001-3098) = cca 913 motorových vozů. Vozů T3 bylo tedy dodáno víc než všech motoráků od začátku do Mever včetně, a to ani nemusím započítat SU. Je hezké, že máme dvě T3 v původní podobě z šedesátých let, ale sedmdesátá a osmdesátá léta tu byla taky, byla to doba jejich faktického monopolu - a že těch změn oproti výrobě bylo.
Sedmdesátky a osmdesátky si prostě svého tramvajového zástupce v muzeu zaslouží. A bude to T3, na tom se těžko něco změní.
Naposledy upravil(a) S_M_Lomoz dne 27.5.2011 22:12, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Láďa » 27.5.2011 21:58

OMH píše:Srovnávat B741 a T3? [-o< Už jen když se podívám, kolik kterých bylo v Praze v provozu a kolik let najezdily. ...
Tak taky tramvaje mají jinou životnost než autobusy. T3 bylo dodáno 1 185 (v Praze v provozu od roku 1961), Karos B7xx 2125 (v Praze v provozu od roku 1982).

Odpovědět