KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od manil » 27.4.2011 9:38

Jakým způsobem je na KT8.N2 řešen "dopojovač-uzemňovač"? Je ruční nebo elektrický? Kde je umístěn?

Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od kruťák » 23.4.2011 22:09

:roll:
Ale notak, pánové, prosím, pokračujme zde:
viewtopic.php?f=13&t=684#p146969

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od 7080 » 23.4.2011 22:00

MM-Mikulovsky píše:
DG7021 píše: Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
Už to tu na TF jistě padlo - výluka u ND není kvůli TT (která se "jen přifařila" a její rekonstrukce výluku ukončí), ale kvůli špatnému stavu nějakých technologických tunelů ND (díky němuž do úseku nesměly již roky jezdit vozy 14T). Osobně mám od jednoho kolegy "nasazenýho brouka v hlavě": Jak se provádí oprava těch tunelů - z povrchu či jinak (a jaký mají význam - použití pro ND)?
Jak je budou opravovat netuším, ale jeden z významů pro ND je ten, že se jimi čerpá voda pro tepelná čerpadla v budově.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.4.2011 21:15

DG7021 píše: Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
Už to tu na TF jistě padlo - výluka u ND není kvůli TT (která se "jen přifařila" a její rekonstrukce výluku ukončí), ale kvůli špatnému stavu nějakých technologických tunelů ND (díky němuž do úseku nesměly již roky jezdit vozy 14T). Osobně mám od jednoho kolegy "nasazenýho brouka v hlavě": Jak se provádí oprava těch tunelů - z povrchu či jinak (a jaký mají význam - použití pro ND)?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od trainzjohny » 23.4.2011 21:14

OT - protože souběžně s ní se opravuje důvod proč sem nesměla 14Téčka (technologické tunely ND).

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od DG7021 » 23.4.2011 21:01

MM-Mikulovsky píše:DG7021: "Zlý jazykové" tvrdí, že výluka TT mezi křižovatkou ND - Mánesem by mohla trvat dokonce spíš ještě nějaký měsíc v příštím roce.
Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven.
Při plánované letní výluce Výtoň - Modřany l.21 bude jistě mimo provoz a poté osobně počítám, že na 21 v případě souprav bude vypravována (nejen) na garance 15T.
Takže "21 vozovna Hloubětín" asi maximálně do posledního června. (Již jsem slyšel, že se údajně uvažuje započít výluku od Výtoně dříve než od 1. července.)
To jsem si naběhl, harmonogram výluk jsem měl spíše číst já. Tak děkuji za upřesnění. Ještě se zeptám na doplňující dotaz, proč ta výluka u ND trvá tak dlouho, když se jedná o relativně krátký úsek ?
9001 píše:Tak to by vysvětlilo to proč jsem viděl dnes večer "pankrácké" erpé na 5 s orientací Vozovna Hloubětín.
Na 5/103 ale dnes jezdila 8334 a ta patří pod Hloubětín již několik měsíců.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od 9001 » 23.4.2011 20:58

Tak to by vysvětlilo to proč jsem viděl dnes večer "pankrácké" erpé na 5 s orientací Vozovna Hloubětín.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.4.2011 20:12

No dobře, tak něco už asi teda odešlo, ale ještě ve středu, od níž jsem na vozovně nebyl, byla na PA netypicky značně plná harfa, z níž jsem vyjížděl či na ní končil zatažení mnohokrát za posledních několik týdnů.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od trainzjohny » 23.4.2011 19:56

MM-Mikulovsky píše:Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven...]
Čoveče tak jsou hloubětínský frajeři, protože jim pomalu každý den jedno přibude a přitom na pankráci je nikdo nikam nedává. To jsou věci...

Vozovna pankrác pochopitelně značné množství R.Péček pouští a převádí je pod křídla hloubětínu.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.4.2011 19:40

DG7021: "Zlý jazykové" tvrdí, že výluka TT mezi křižovatkou ND - Mánesem by mohla trvat dokonce spíš ještě nějaký měsíc v příštím roce.
Na PA však začíná být značně těsno - 15T se množí "jako houby po dešti" a RP nejsou přemísťována do jiných vozoven.
Při plánované letní výluce Výtoň - Modřany l.21 bude jistě mimo provoz a poté osobně počítám, že na 21 v případě souprav bude vypravována (nejen) na garance 15T.
Takže "21 vozovna Hloubětín" asi maximálně do posledního června. (Již jsem slyšel, že se údajně uvažuje započít výluku od Výtoně dříve než od 1. července.)

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od DG7021 » 23.4.2011 19:15

Teď bude nejspíš k vidění až do prosince - viz harmonogram výluk.
21.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Jarre15T
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 01.4.2010 21:40
Bydliště: Praha

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Jarre15T » 23.4.2011 18:56

Nízká kačenka na lince 21 ... to se jen tak nevidí :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od MOp » 22.4.2011 13:04

Mohu potvrdit, dnes jsem ji na vlastni oci videl sibovat po dilnach ve stadiu postupne kuchanizace.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Petr » 22.4.2011 12:36

Absolut píše:Petře a Mr. Crossi, neházejte to na T3! Myslím, že muzejní výběr T3 v počtu 4 ks je jistě reprezentativní a vzhledem k počtu téměř 1300 ks dodaných vozů tohoto typu je zcela jistě správný. Vozů KT8 bylo 48, bude fajn případně zachovat jednu a pořád to bude mnohem větší podíl z původního počtu, než ty čtyři T3. Ale rozhodně bych netrval na prototypu 9004, myslím že je celkem jedno který vůz to bude. (...)
Nic na nic neházím a nehraju to buď kátéčko na T3. Budu rád za oboje. Jen prostě říkám, že budeme mít v muzeu x-T3 a kátéčko z předsunuté série nikoliv. Poslední kátéčko, které má designové plechy na skrytí ptg, mohlo by mít secesní ev.č. a šedivé ozdobné lakované prvky... A nic ve zlém... Ale v muzeu máme i vůz T2. S ohledem na počet 2 kusů, které se po Praze proháněly je to pomalu ještě zbytečnější, než jedno kátéčko z počtu 48. Kátéčko, které znamenalo poměrně zásadní revoluci. První sériově dodávaná tram s tyristorovou výzbrojí, obousměrná, článková... Prostě děláme stejnou botu, jako když jsme nezachovali 6101. Za pár let uvidíme :-(

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Štěpán » 21.4.2011 17:49

Stojí v Hloubětíně na šesté koleji a je už klasicky lehce vykuchaná. :-( Šlo to nějak rychle.

Odpovědět