Po železniční nehodě na Spojovací (2009, přesné datum nevím) byla vyřazena a sešrotována 6841, ačkoliv škoda nebyla nějak závratně vysoká.JANEK L. píše:Dělám si přehled tramvají vyřazených po požáru nebo nehodě a potřeboval bych poradit s dalšími vozy, které by z těchto příčin sešrotovány.
Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Dělám si přehled tramvají vyřazených po požáru nebo nehodě a potřeboval bych poradit s dalšími vozy, které by z těchto příčin sešrotovány.
1968
6138 - požár
6164 - požár
1970
6289 - požár
1972
6779 - požár
1976
6163 - nehoda
6457 - požár po nehodě
6736 - nehoda
1981
5118 - nehoda
1987
7004 - nehoda
1990
5508 - požár
1995
6899 - nehoda
8012 - nehoda
8026 - požár
9006 - nehoda
1996
6460 - nehoda
6461 - nehoda
1997
5571 - požár
2002
6580 - nehoda
6845 - nehoda
2009
8671 - nehoda
1968
6138 - požár
6164 - požár
1970
6289 - požár
1972
6779 - požár
1976
6163 - nehoda
6457 - požár po nehodě
6736 - nehoda
1981
5118 - nehoda
1987
7004 - nehoda
1990
5508 - požár
1995
6899 - nehoda
8012 - nehoda
8026 - požár
9006 - nehoda
1996
6460 - nehoda
6461 - nehoda
1997
5571 - požár
2002
6580 - nehoda
6845 - nehoda
2009
8671 - nehoda
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
ad 6798:
8006 = ex 6798 I. (160457)
8485 = ex 6798 II (164531)
ad 6795:
8005 = ex 6795 I. (160454)
8530 = ex 6795 II. (164529)
8006 = ex 6798 I. (160457)
8485 = ex 6798 II (164531)
ad 6795:
8005 = ex 6795 I. (160454)
8530 = ex 6795 II. (164529)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Mám trochu chaos v rekonstrukcích tramvají:
6795 - reko na T3m 8005 a ten samý vůz je i reko na T3R.P 8530
6798 - reko na T3m 8006 a ten samý vůz je i reko na T3R.P 8485
Je to i v seznamech tramvají reko na T3m a T3R.P. Díky za objasnění.
6795 - reko na T3m 8005 a ten samý vůz je i reko na T3R.P 8530
6798 - reko na T3m 8006 a ten samý vůz je i reko na T3R.P 8485
Je to i v seznamech tramvají reko na T3m a T3R.P. Díky za objasnění.
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Ještě 8540 je má,jestli si dobře pamatuju.Jo,je to ona .DavidD píše:Jo ještě jako přední je mají vozy 8415, 8460 a snad ještě jeden...
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Jo ještě jako přední je mají vozy 8415, 8460 a snad ještě jeden+wany, 8151-8185, kromě vozů 8168+8169.Absolut píše:Nějaký myslím že plastový atyp co Pars sehnal, když došly dveře (některé vozy poslané na modernizaci měly staré dveře s velkými panty a ty DP do vozů vracet nechtěl). Vůz 8226 je má od dodání v roce 2001
Zkoušely se i jiné dveře - na voze 8089 máme od r. 1999 jedny a tuším že na 8351 od r. 2003 další. Ty stejné jako na 8351 se posléze ujaly (výrobce myslím SKD Trade a když jednou dveře nebyly, tak se daly na více vozů - myslím že někde kolem 8376-8378 je mají asi tři vozy za sebou. Dál jsou tyto dveře myslím jako přední na voze 8444, ale tam se objevily po nehodě.
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Měla by to být přímo výroba Parsu (fa PARS komponenty).malesak píše:hele nevite co je to za dvere na te 8226
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Nějaký myslím že plastový atyp co Pars sehnal, když došly dveře (některé vozy poslané na modernizaci měly staré dveře s velkými panty a ty DP do vozů vracet nechtěl). Vůz 8226 je má od dodání v roce 2001
Zkoušely se i jiné dveře - na voze 8089 máme od r. 1999 jedny a tuším že na 8351 od r. 2003 další. Ty stejné jako na 8351 se posléze ujaly (výrobce myslím SKD Trade a když jednou dveře nebyly, tak se daly na více vozů - myslím že někde kolem 8376-8378 je mají asi tři vozy za sebou. Dál jsou tyto dveře myslím jako přední na voze 8444, ale tam se objevily po nehodě.
Zkoušely se i jiné dveře - na voze 8089 máme od r. 1999 jedny a tuším že na 8351 od r. 2003 další. Ty stejné jako na 8351 se posléze ujaly (výrobce myslím SKD Trade a když jednou dveře nebyly, tak se daly na více vozů - myslím že někde kolem 8376-8378 je mají asi tři vozy za sebou. Dál jsou tyto dveře myslím jako přední na voze 8444, ale tam se objevily po nehodě.
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
hele nevite co je to za dvere na te 8226
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
A pokud s KT8 zajíždíš na hloubětínskou 27. kolej, tak to hezky o tamní lávku dře
- Ondras
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15.7.2009 22:38
- Bydliště: Na půl cesty mezi linkami 3,9,14,24 a 4,6,10,16,22
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Brejšín: Děkuji.
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Žebřík, na jeho horním konci jsou háky jenž zapadnou do těch děr.
- Ondras
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15.7.2009 22:38
- Bydliště: Na půl cesty mezi linkami 3,9,14,24 a 4,6,10,16,22
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Mohl by mi někdo prosím říct, k čemu toto slouží?
U vozů T6A5 je to mezi druhými dveřmi a oknem a na druhé straně naproti mezi 3. a 4. oknem. A u KT8 pouze na jedné straně u prvních a posledních dveří.
Děkuji předem.
U vozů T6A5 je to mezi druhými dveřmi a oknem a na druhé straně naproti mezi 3. a 4. oknem. A u KT8 pouze na jedné straně u prvních a posledních dveří.
Děkuji předem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Nabízí se otázka, zda technická závada na vlaku na cestě z nehody způsobí další překódování.
Hádám že ne, asi k tomu není důvod.
Hádám že ne, asi k tomu není důvod.