Ok, já jen opakoval svoje předchozí tvrzení a ty mi dáváš za pravdu, pak ale nechápu proč tohle...radek31 píše:pokud nechápeš psaný text, není s tebou bohužel možné debatovat
"opravdu zcela nechápeš v čem je problém"
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Ok, já jen opakoval svoje předchozí tvrzení a ty mi dáváš za pravdu, pak ale nechápu proč tohle...radek31 píše:pokud nechápeš psaný text, není s tebou bohužel možné debatovat
"opravdu zcela nechápeš v čem je problém"
pokud nechápeš psaný text, není s tebou bohužel možné debatovatdemon píše:Nikoho vyjma řidičů prostě netrápí, že v JŘ budou mít dvě zastávky stejný čas odjezdu.
proboha zamysli se! na sloupku v zast. Sídl. Modřany je v takovém případě samozřejmě zcela nesmyslně uvedeno 8:01demon píše:Já chápu, ale ty seš naprosto mimo...radek31 píše:2 demon - opravdu zcela nechápeš v čem je problém
Levského 8:00:00 - odjezd na vteřinu přesně
Sídl. Modř. 8:00:30 - a) odjezd okamžitě b) čekání 30s
Podle mě a) je správně ! Odjezd okamžitě, protože +30 JE stále NAČAS ! Nikoho vyjma řidičů prostě netrápí, že v JŘ budou mít dvě zastávky stejný čas odjezdu.
A znovu opakuju - odjezdem načas z každé zastávky naprosto vymizí podjetí a následné čekání na KB do času, spojené se zdržováním následujícího spoje.
Já chápu, ale ty seš naprosto mimo...radek31 píše:2 demon - opravdu zcela nechápeš v čem je problém
Levského 8:00:00 - odjezd na vteřinu přesně
Sídl. Modř. 8:00:30 - a) odjezd okamžitě b) čekání 30s
Když už, tak v JeseniciMF píše:APEX, V PRAZE MOJE JEDNIČKA
APEX, V PRAZE MOJE JEDNIČKAdemon píše:Hezky pěkně na Apexu zobrazovat čas do odjezdu z následující zastávky.....
Tenhle přístup je prostě zásadně špatně !Petr píše:Jenže to, bohužel spoustě lidí nedochází... Pokud je jízdní doba mezi KB "A" a KB "G" např. 6 minut, neznamená to, že je mezi každou zastávkou minuta. Mezi A-B to může být půl minuty, mezi B-C minuta a půl atp., ale součet mezi těmi KB nám dá celé minuty. Jízdní řád pro cestující z půlminutami pracovat ale neumí, tak se všude zveřejňují doby zaokrouhlené na celé minuty. Nikdo to ale neví a pak může napsat, že mu tramvaj odjela o sekundu...
Bohužel tohle právě někteří nemohou pochopit a přijde mi, že čím je interval kratší (M22) tím je to snad ještě horšíFořtík píše:na tramvaj se nedobíhá, na tramvaj se čeká.
To si vystihl naprosto přesně naprostej souhlas. Taky mi párkrát brzy po ránu frnklo metro (interval 10min) a vždycky jsem si řekl, moje blbost, vyrazil jsem pozdě.Fořtík píše:Mě připadají tihleti stěžovatélé, kterým někdo ujel jako obyčejní sobci - já, já, já, jenom já. To, že kvůli nim musí čekat další cestující, kteří už v busu nebo tramvaji jsou, a kteří nebyli líní dojít si na zastávku včas, to je jaksi nezajímá. Ano, i já občas vyrazím z domova pozdě a snažím se tramvaj doběhnout, ale když mi ujede, ani ve snu by mě nenapadlo si na to stěžovat.
Ale to jsme zas tam, kde jsme byli... Reálné jízdní doby prostě nejsou v celých minutách jako je to vidět na vyvěšeném jř. Ten už zkrátka dopředu počítá s tím, že budeš někdě řekněme o plus mínus půl minutu dřív, resp. později (teda snad s výjimkou kontrolních bodů). Já jsem pro, aby Apex ukazoval čas odjezdu z každé zastávky, ale aby pak tramvajka čekala na každé druhé zastávce do času mi nepřijde zrovna moc vhodné (viz.Brno). Jř je krásná věc, ale povětšinou pouze teoretická... Těžko můžeš předvídat kde a kdy přesně budeš mít kolonu aut, neukázněné cestující držící dveře, apod.Isidor píše:No a kdyby řidič viděl čas odjezdu z každé zastávky (třeba na APEXu), tak by nebyl problém přizpůsobit jízdu již po trase mezi dvěma KB a tohle by se nestávalo, ne?
No a kdyby řidič viděl čas odjezdu z každé zastávky (třeba na APEXu), tak by nebyl problém přizpůsobit jízdu již po trase mezi dvěma KB a tohle by se nestávalo, ne?KGX 63 píše:Ad 22: Ve večerním provozu opravdu není problém přijet zc na Malostranskou o 3 minuty dřív.
DavidD píše:A to je právě škoda!!
Realitu porovnejmeJakub Ryška, oddělení Komunikace, časopis DP Kontakt 6/2009 píše: Praha se zakrátko přiřadí k městům, která nabízejí luxus digitálního informačního systému. Už od konce prázdnin nebudou muset cestující na některých zastávkách „luštit“ jízdní řády, ale bude jim stačit zvednout hlavu a podívat se na číslici oznamující dobu příjezdu jejich spoje.
(...)
Automatika je velkou výhodou, má ale i své nedostatky. Do dvou minut od příjezdu soupravy do zastávky odhaduje systém velice přesně, poté na displeji naskočí jednička, která trvá, dokud souprava ze stanice neodjede. Pokud ale například dojde k nehodě či jiné výjimečné situaci na trati, bude systém ukazovat stále tu hodnotu, která odpovídá vzdálenosti od zastávky. Tuto drobnou vadu by měl vyřešit, alespoň na klíčových zastávkách, další typ informačního systému. Pod čísla linek bude možno umístit LCD displej zobrazující veškeré informace o mimořádných situacích, výlukách a podobně.
No tak to samozřejmě, to patří k věci. Mě připadají tihleti stěžovatélé, kterým někdo ujel jako obyčejní sobci - já, já, já, jenom já. To, že kvůli nim musí čekat další cestující, kteří už v busu nebo tramvaji jsou, a kteří nebyli líní dojít si na zastávku včas, to je jaksi nezajímá. Ano, i já občas vyrazím z domova pozdě a snažím se tramvaj doběhnout, ale když mi ujede, ani ve snu by mě nenapadlo si na to stěžovat.Petr píše:Čímž netvrdím, že jsem nikdy sám nedobíhal a pak nenadával, jak mi ten ošklivý tramvaják hnusně ujelFořtík píše:No ale je to tak. Já bych to jenom shrnul do jedné stručné a přesné větičky - na tramvaj se nedobíhá, na tramvaj se čeká.
A to je právě škoda!!Petr píše:Tak o tom, že by se tento typ chystal do pražských ulic nějak netuším.... Viz zastávka Nádraží Vysočany do centra...DavidD píše:Myslím ty co dokážou napsat odjezd za <1minuta..