Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zato jsem koukal, že už asi nastává poločas rozpadu Ječné. Hlavně teď, jak je pořád teplo a země po dešti rychle osychá je tam krásně vidět jak a kde všude začíná lézt voda zpod panelů. Počítám tak do roka se začnou rojit OR.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Svezl jsem se po výukovém maratonu do Braníka a musím souhlasně zamručet, že to je opravdu lepší kávička. Oblouky krásně oblé, semtam podbití a doštěrkování. Také navaření Vyšehradského tunelu je poměrně zdařilé. Obecně ty navarené oblouky bývají slabší, někdy dost okousané. Zde hezky zabroušeno. A jako bonus "řezací" sekce v Braníku směr Modřany. Kdo z vás jezdí dozadu, prozradíte prosím, co se tam všechno opravilo? ď
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, tam se najdou všechny problémy BKV panelů: panely se propadly, žlábek vyhnil a kolejnice se prolomila. Smrdí to tam už rok a zatím nikdo nepocítil potřebu s tím něco udělat (teda kromě postupného snižování rychlosti).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jaké žlábky?! Žádné (už) tam nejsou
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak bych řekl, že se Na Veselí něčeho dočkáme, protože nejvíc vyžrané žlábky jsou označeny barvou. Doufám v nějakou rychlou repanelizaci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... ratsi.html
Náročná rekonstrukce Vinohradské třídy totiž skončí zhruba o dva týdny dříve, než bylo původně plánováno. Od 29. června by se na nově položené koleje měly vrátit tramvaje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Smyčka Levského
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Blanka 2 a metro na Synkáči je také hudba předaleké budoucnosti, ale přesto se tam nemohl udělat w-tram, protože "je to v plánu". Ale v historii najdeme mnoho případů, kdy provizorní řešení trvalo déle, než lecjaké trvalé. Skutečnost je jedna věc, to jak ji nabýváme věc druhá. A to je často zavádějící, protože pojmy trvalý / provizorní máme snahu si spojovat s časem, čemuž tak často není
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V: Ale pozor! Předností w-tramu je právě to, že po velmi přesném zaměření, se geometrie spodku zafixuje betonovou deskou "na 100 let". Eliminuje se pak případné sesedání, dodatečné podbíjení a doštěrkovávání.... také lze kdykoliv vyměnit zákryt dle přání zákazníka (živíci lze nahradit dlažbou atd...) To co proběhlo u Jaroše, je činnost, se kterým technologie počítá (neboť spodek má předpokládanou mnohonásobně delší životnost než svršek), nejedná se o demontáž technologie spodku! Proto se svrchní krycí / pojezdové vrstvy dělají s jiných křehčích směsí, aby šly dobře rozbít, neobsahují žádnou výztuž... Zrovna tak upevňovala se před položením svrchní vrstvy schovávají pod plastové krytky, aby se vrtule nezas_aly a šly kdykoliv opět vytočit a zatočit.
Neplést pojmy s dojmy a třeba nyní bych doporučil procházku po Vinohradské, kde si lze dobře prohlédnout jednotlivé etapy w-tramu
Neplést pojmy s dojmy a třeba nyní bych doporučil procházku po Vinohradské, kde si lze dobře prohlédnout jednotlivé etapy w-tramu
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rozmydlování wtramu na fidloprcičky už na několika místech nastalo, například u dukelského hrdiny kapitána Jaroše. Deska zjevně použitelná zůstala, a jelikož se s polohou nehejbalo, přežily i šrouby.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Já jsme právě opačného názoru... Návrat tramvají na VN se pomalu, ale jistě stává opět utopií.. .Viz problémy s rekonstrukcí dolní části, která má vliv na návrat tramvají....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Díky, to jsem si myslel taky, jen pak nechápu komentář
který naznačuje opak...9001 píše:Petr: Při rychlosti projektů a životnosti W TRAMU to měli nechat komplet
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ElWapp: problém s životností je, že je až moc velká Čili, kde uděláš w-tram, tak zaprvé to stojí asi trochu víc než klasika ve stěrku a zadruhé ho pak musíš celý rozmydlit na fidloprčičky frkodrťàkem, což také asi stojí víc, než rozebrat a odvézt žebříky a odtěžit štěrk. Navíc už z toho po rozmlácení kromě kolejiva nelze použít nic. Takže při předpokládané životnosti zdejšího řešení je w-tram prostě zbytečný (a zbytečně nákladný). Můj názor.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
"Záhada" na Vinohradské vyřešena...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jaky je problem s zivotnosti W-tramu?