Náročná rekonstrukce Vinohradské třídy totiž skončí zhruba o dva týdny dříve, než bylo původně plánováno. Od 29. června by se na nově položené koleje měly vrátit tramvaje.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... ratsi.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Smyčka Levského
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Blanka 2 a metro na Synkáči je také hudba předaleké budoucnosti, ale přesto se tam nemohl udělat w-tram, protože "je to v plánu". Ale v historii najdeme mnoho případů, kdy provizorní řešení trvalo déle, než lecjaké trvalé. Skutečnost je jedna věc, to jak ji nabýváme věc druhá. A to je často zavádějící, protože pojmy trvalý / provizorní máme snahu si spojovat s časem, čemuž tak často není
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V: Ale pozor! Předností w-tramu je právě to, že po velmi přesném zaměření, se geometrie spodku zafixuje betonovou deskou "na 100 let". Eliminuje se pak případné sesedání, dodatečné podbíjení a doštěrkovávání.... také lze kdykoliv vyměnit zákryt dle přání zákazníka (živíci lze nahradit dlažbou atd...) To co proběhlo u Jaroše, je činnost, se kterým technologie počítá (neboť spodek má předpokládanou mnohonásobně delší životnost než svršek), nejedná se o demontáž technologie spodku! Proto se svrchní krycí / pojezdové vrstvy dělají s jiných křehčích směsí, aby šly dobře rozbít, neobsahují žádnou výztuž... Zrovna tak upevňovala se před položením svrchní vrstvy schovávají pod plastové krytky, aby se vrtule nezas_aly a šly kdykoliv opět vytočit a zatočit.
Neplést pojmy s dojmy a třeba nyní bych doporučil procházku po Vinohradské, kde si lze dobře prohlédnout jednotlivé etapy w-tramu
Neplést pojmy s dojmy a třeba nyní bych doporučil procházku po Vinohradské, kde si lze dobře prohlédnout jednotlivé etapy w-tramu
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rozmydlování wtramu na fidloprcičky už na několika místech nastalo, například u dukelského hrdiny kapitána Jaroše. Deska zjevně použitelná zůstala, a jelikož se s polohou nehejbalo, přežily i šrouby.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Já jsme právě opačného názoru... Návrat tramvají na VN se pomalu, ale jistě stává opět utopií.. .Viz problémy s rekonstrukcí dolní části, která má vliv na návrat tramvají....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Díky, to jsem si myslel taky, jen pak nechápu komentář
který naznačuje opak...9001 píše:Petr: Při rychlosti projektů a životnosti W TRAMU to měli nechat komplet
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ElWapp: problém s životností je, že je až moc velká Čili, kde uděláš w-tram, tak zaprvé to stojí asi trochu víc než klasika ve stěrku a zadruhé ho pak musíš celý rozmydlit na fidloprčičky frkodrťàkem, což také asi stojí víc, než rozebrat a odvézt žebříky a odtěžit štěrk. Navíc už z toho po rozmlácení kromě kolejiva nelze použít nic. Takže při předpokládané životnosti zdejšího řešení je w-tram prostě zbytečný (a zbytečně nákladný). Můj názor.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
"Záhada" na Vinohradské vyřešena...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jaky je problem s zivotnosti W-tramu?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Petr: Při rychlosti projektů a životnosti W TRAMU to měli nechat komplet
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kasme se procházel v pondělí a já v neděli.kasme píše:Vinohradská: kompletní fotoreport od Musea na Floru https://kasme.rajce.idnes.cz/vinohradska-190527/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale vždyť si tam roztahují kolejnice NT1, ty přece do BKV panelu nenarvou.Petr píše:Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská).
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská). Jde o levnou a dočasnou úpravu tratě před zřízením křižovatky Muzeum.von Špilberk píše:Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.