Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 07.5.2024 11:14
sajmon píše: ↑07.5.2024 9:02
Taky si to pamatuju tak, jak říká piskvorr. Vždyť se tam nějakou dobu mezi dokončením a zprovozněním stavby i parkovalo. Na rameni trojúhelníku byla ohrádka z citybloků, aby se tam alespoň mohla nouzově otočit dlouhá tramvaj.
Výměna politického obsazení na radnici holt udělá svoje.
Buďme za to rádi, taková Jeremenkova je díky tomu zase o krok blíže...
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 07.5.2024 9:28
Pokud si dobře pamatuji, tak hlavní blok tramvaje směr Budějovická byl tlak na smyčku u Trianonu…. Přitom tam klidně mohla být úvrat…
-
sajmon
- Uživatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 28.9.2019 18:59
Příspěvek
od sajmon » 07.5.2024 9:02
Taky si to pamatuju tak, jak říká piskvorr. Vždyť se tam nějakou dobu mezi dokončením a zprovozněním stavby i parkovalo. Na rameni trojúhelníku byla ohrádka z citybloků, aby se tam alespoň mohla nouzově otočit dlouhá tramvaj.
-
piskvorrr
- Uživatel
- Příspěvky: 392
- Registrován: 09.6.2010 12:48
Příspěvek
od piskvorrr » 06.5.2024 10:08
P_V píše: ↑06.5.2024 8:44
Moc si to nepamatuju, proč tam tehdy dali asfalt. Oficiálně to řečeno nebylo. Snad že tu trať postavili ne jako novostavbu, ale jako opravu
, a tudíž se nemohla měnit technologie.
Tuším, že jeden z nejhlasitějších účastníků byl ÚMČ Prahy 4, který trval na pojížditelném povrchu (páč kdyby se tam třeba přestalo jezdit jako minule, aby tam šlo ihned parkovat - sice neříkali v téže větě, ale zároveň jeli "tramvaje na Budějovické nechceme, všechen prostor IAD").
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 06.5.2024 8:44
Moc si to nepamatuju, proč tam tehdy dali asfalt. Oficiálně to řečeno nebylo. Snad že tu trať postavili ne jako novostavbu, ale jako opravu
, a tudíž se nemohla měnit technologie.
-
Ústečák
- Uživatel
- Příspěvky: 188
- Registrován: 04.8.2019 9:55
Příspěvek
od Ústečák » 06.5.2024 8:02
Že tam ta tráva nakonec bude, je velké vítězství rozumu, obzvláště v současné době, jen to tam samozřejmě mělo být od začátku. Těch 30+ metrů asfaltu na šířku je tam naprosto pekelných.
Samozřejmě by mnohem lepší bylo, kdyby tam byla úplně od začátku (a vzpomeňte si, kdo tehdy tvrdil, že tam rozhodně musí být asfalt a jaké tango se kolem toho ze začátku tančilo).
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 06.5.2024 6:28
Nejlépe tím, že se to celé vybourá, a to asi tak za 20 let, kdy budou kolejnice opotřebené a zralé na výměnu. Druhá možnost by byla, že by se to tak udělalo o 4 roky dřív, dle obvyklého pražského standardu pro rekonstrukce a novostavby TT.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 06.5.2024 6:18
Jak jinak bys tam chtěl dostat zavlažování a hlavně odvodnění ?
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 05.5.2024 22:24
ok, jde o pár desítek metrů kolejí, ale stejně to vůbec nechápu. pokud jde o zatravnění, je (byla) to trať klasické stavby, takže proč je nutné odstraňovat kolejnice?
-
ElWapp
- Uživatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 14.5.2009 19:29
Příspěvek
od ElWapp » 03.12.2023 22:50
Sel jsem dnes kolem trati u Vystaviste. Bylo to uz za tmy, ale ten cerstve polozeny asfalt mi prisel v hroznem stavu. Nerovny, hruby povrch, vyrazne deformace kolem kanalu, vypada to jak takova lepsi polnacka, ale ne jako ulice po rekonstrukci... to se bude jeste nejak brousit nebo vymetat?
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 19.11.2023 15:51
ElWapp: Ono je asi územní studie a územní studie... Např. v Dáblicích Vítek tlačí nové domy na "včelách" a nejspíš mu to i vyjde. Narozdíl od Invalidovny, kde na té územní studii je poměrně shoda napříč...
Jak ukazují i novostavby TT, tak i ve městě pořád existuje několik světů, které i když se zpovídají Magistrátu spolu moc nemluvi... V poslední době ani s politiky viz projekce v metru vs kultivace reklamy v metru...
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 19.11.2023 10:56
Ta územní studie předpokládá přizvednutí trati a vznik estakády místo náspu podél bývalé elektrárny. Čili náklady děsné na pouhou opravu TT... Nevím jak by ten posun šel napasovat do nynějšího podjezdu. Šlo by postavit nový delší most přes Partyzánskou tak, aby ho v budoucnu šlo zvednout bez bourání?
-
kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kruťák » 19.11.2023 9:28
Vidím jistou paralelu s výtoňským mostem - když se to opravuje, tak je to špatně, protože "každou chvíli" se bude stavět nový most. A když se to neopravuje, tak je to taky špatně, protože přece kulturní památka se musí zakonzervovat a zachovat
-
ElWapp
- Uživatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 14.5.2009 19:29
Příspěvek
od ElWapp » 19.11.2023 7:47
Ja v tom vidim rozdil. V Holesovicich ma mesto uzemni studii a jejim schvalenim jasne reklo, ze takhle to do budoucna chce, navic uzemni studie je neco, k cemu by mel prihlizet i stavebni urad pri povolovani staveb. Na druhou stranu RSD pokud vim stale dokumentaci v teto podrobnosti nema, tzn. ma predstavu, ze se dalnice bude rozsirovat, ale zatim nic zavazneho pro jine stavebniky ani pro stavebni urad.