Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Štěrkujeme, štěrkujeme a za TIP Mopovi děkujeme
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak jsem ve večerních hodinách projel opět úsek Bílá Hora-Vypich. A pár věcí mě překvapilo. Podbíječka je již na nákladáku (připravena na odvoz??) a po trati se pohybovala trojička se šterkovacím vozíčkem, kterému osádku dělal jeden zdejší diskutér Ale co bylo o něco více zajímavé po ukončení otevřeného tělesa a přechodu na BKV je na BKV umístěn kalifornaň. To je jen z důvodu přejezdu vozíčku z koleje na kolej nebo se chystá něco většího?
Re: Rekonstrukce TT
řeknu vám, je to radost vidět konečně při rekonstrukcích v praze jiné mašinky a vůbec postupy než to, co známe z dob BKV
mimochodem - stále se plánují S49 na poděbradské, tj.už letos?
mimochodem - stále se plánují S49 na poděbradské, tj.už letos?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Nešlo, resp. šlo, ale nemáš je tam jak dostat krom naložení na gumokol a převozu po silnici.Venca píše:Pokud se opravdu budou někde při rekonstrukci dávat S49, nešlo by právě tam použít sypací vozejk a podbíječku z metra? Tam už by ten problém profilu kol nebyl.
Chápu, že o tom uvažovat je poněkud předčasné, ale když to tady tak čtu, tak mě to napadlo.
(leda bys začal rekonstruovat z Hostivaře, či kde stojí )
Re: Rekonstrukce TT
Nerikej dvakrat nebo se toho vazne nekdo chytneKarotka píše:vlastně i pracovní vozidla metra většinou stojí a nevydělávají, nechceme je někomu prodat a pak si je pronajímat?"
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Rekonstrukce TT
V ideálním světě určitě ano. Ale teď se přece hledí na krátkodobé úspory, protože (hypothetická citace hurá-managera) "po nás potopa, příště už to bude platit někdo jiný, nepálí nás to... vlastně i pracovní vozidla metra většinou stojí a nevydělávají, nechceme je někomu prodat a pak si je pronajímat?"MF píše:Zajímala by mě cena za dopravu toho vozejčku a následně spočítat kolikrát si ho budeme muset ještě půjčit a kolik by stálo si jej postavit a podle toho vycházet. (...)
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pokud se opravdu budou někde při rekonstrukci dávat S49, nešlo by právě tam použít sypací vozejk a podbíječku z metra? Tam už by ten problém profilu kol nebyl.
Chápu, že o tom uvažovat je poněkud předčasné, ale když to tady tak čtu, tak mě to napadlo.
Chápu, že o tom uvažovat je poněkud předčasné, ale když to tady tak čtu, tak mě to napadlo.
Re: Rekonstrukce TT
Takováhle "rekonstrukce" by asi neprošla. Bylo by to úplně jiné vozidlo, čtyřnápravové a pro jiný účel.trainzjohny píše:Případně použít jednu zatlačovačku a trošku jí vylepšít - postavit nově, jako právě takovýhle vozík, pohon by se mohl nechat a bylo by to "jen reko".
Mimojiné zatlačovačka a její kola... pamatuji si dobu, kdy nám jednou při převozu na křižovatce Dělnická 12x vykolejila...
Re: Rekonstrukce TT
Ne jsou v garážích nákladní dopravy v Hostivaři mimo kolejovou síť. Zhruba mezi Hasiči a zadní vrátnicí u autobusů.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Případně použít jednu zatlačovačku a trošku jí vylepšít - postavit nově, jako právě takovýhle vozík, pohon by se mohl nechat a bylo by to "jen reko".
Re: Rekonstrukce TT
Zajímala by mě cena za dopravu toho vozejčku a následně spočítat kolikrát si ho budeme muset ještě půjčit a kolik by stálo si jej postavit a podle toho vycházet. Tady je výhoda, že je to už nějak schválené vozidlo a i kdyby ne, tak jezdí výhradně po stavbě. Mě by se osobně líbilo takové, které by mělo diesel-eletrický pohon (pro provoz po stavbě - pomalá rychlost) a na stavbu z vozovny by se přetáhl tramvají jako kdysi zatlačovačky. Ty se ale tahaly z nepochopitelných důvodů náklaďákem už z vozovny... Mimojiné co je s nimi? Stále korají v Hloubětíně?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Jo tak to mě napadlo už při reko Olšalnské (a taky jsem se tu poptal). Co vím tak krom tebou zmiňovaných "problémů" je hlavně problém právě profil kola (hledej zpátky, někde tu můj dotaz a odpověď na něj je).trainzjohny píše: A pak by mě zajímala ještě jedna věc - může se podbíječka z metra použít na tramvajích ??? Že by se mohla v rámci DP více využít. (ano chápu, že by se muselo několik odborů DP dohodnout, ale to není zcela nereálné, doufám)
Re: Rekonstrukce TT
Depo jednoznačně Hostivař...
Re: Rekonstrukce TT
Pokud je mi známo tak podbíječka metra patří do stejné rodiny. Tak by nebyl zase až tak veliký problém ji využívat i na tramvajích - největší problém bude pravděpodobně profil kol a vybrat vhodné depo pro nakládku. Nicméně platí zde bod číslo jedna "Nikdy se to tak nedělalo".
A to by se na přímých tratích dal použít i sypák co má metro - pravda je trošku větší, ale po drobných úpravách...
A to by se na přímých tratích dal použít i sypák co má metro - pravda je trošku větší, ale po drobných úpravách...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak mě napadlo, neuvažuje DP nad výrobou něčeho podobného ??? Když se teď nebude BKVéčkovat, tak by použitelnost takového vozítka byla docela značná.
A pak by mě zajímala ještě jedna věc - může se podbíječka z metra použít na tramvajích ??? Že by se mohla v rámci DP více využít. (ano chápu, že by se muselo několik odborů DP dohodnout, ale to není zcela nereálné, doufám)
A pak by mě zajímala ještě jedna věc - může se podbíječka z metra použít na tramvajích ??? Že by se mohla v rámci DP více využít. (ano chápu, že by se muselo několik odborů DP dohodnout, ale to není zcela nereálné, doufám)